SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in thailand zouden ze het geld er verder wel voor kunnen hebben verderquote:Op zondag 3 januari 2016 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Thailand ook vies verwaarloosd in die zoo
quote:Op zondag 3 januari 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WtfHij speelt nu ergens bij Barendrecht toch
Nee speelt bij ASWH, speelde in de beker nog eens ergens tegen een 4e klasser in zeeland. Was leuk filmpje van, moet hem even opzoeken.quote:
Niet voor komende 2 weken.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ga morgen ff toto openmaken op darten wand er is geen voetbal haha
dinsdag weerquote:Op zondag 3 januari 2016 22:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niet voor komende 2 weken.
Whut???quote:Op zondag 3 januari 2016 22:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
champions leageau finale is feb
We hebben dus over UEFA Champions League?Heb je bron??quote:Op zondag 3 januari 2016 22:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
16 feb finale van champions leageau
Wikipedia.nl/Sarcasmequote:Op zondag 3 januari 2016 22:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
We hebben dus over UEFA Champions League?Heb je bron??
kijk gewoon bij totoquote:Op zondag 3 januari 2016 22:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
We hebben dus over UEFA Champions League?Heb je bron??
Liever niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kijk gewoon bij toto
https://www.toto.nl/web/t(...)-441/cc-4469/t-18165
Beetje jeugdsentiment he.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, concerten van de jeugd zijn echt drama.
Ligt een beetje aan de tijd van de jaar. Staan erom bekend om het ene optreden compleet te verknallen, om bij de volgende weer een optreden te geven waar weinigen aan kunnen tippen. Ze zijn nu wel iets volwassener geworden, eerst moest je ze echt niet zien in een of andere boerendisco. Dan waren ze geheid van de kaart.quote:
Bedankt voor deze reviewquote:Op zondag 3 januari 2016 23:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de tijd van de jaar. Staan erom bekend om het ene optreden compleet te verknallen, om bij de volgende weer een optreden te geven waar weinigen aan kunnen tippen. Ze zijn nu wel iets volwassener geworden, eerst moest je ze echt niet zien in een of andere boerendisco. Dan waren ze geheid van de kaart.
Smakken is echt walgelijk jaquote:Op zondag 3 januari 2016 23:29 schreef supersof het volgende:
Zat een jongen naast me in de bioscoop en hij zat met zijn mond open te kauwen, zo vies![]()
gadverdamme
echt viesquote:
Naar welke film was je.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:29 schreef supersof het volgende:
Zat een jongen naast me in de bioscoop en hij zat met zijn mond open te kauwen, zo vies![]()
gadverdamme
Star warsquote:
En was het een beetje watquote:Op zondag 3 januari 2016 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Star warsmet mijn vader en broertjes
Ja ik vond hem erg tofquote:
Ik blijf zelfs langerquote:Op zondag 3 januari 2016 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik vond hem erg tof
ben je alweer thuis mikey
al afkickverschijnselen?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik blijf zelfs langer![]()
Maar dan gaat ze wel mee terug dus dat maakt het goed.
Nee nooit niet eigenlijk.quote:
Dus altijd?quote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik blijf zelfs langer![]()
Maar dan gaat ze wel mee terug dus dat maakt het goed.
Wat voor leven?quote:
Donderdag,quote:
is dat erg?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Donderdag,
vandaag was ook weer wat om 7 uur avond eten en om zes uur oliebollen met lakmannen(Een soort stroopwafel)
hoef je maar half jaar?quote:
Ja een uur voor we gaan eten oliebollen en wafels wegwerken is een beetje raar.quote:
Ik heb nu episode 1 tot 6 gezienquote:
Je kan ook nee zeggen, of er maar 1 nemenquote:Op zondag 3 januari 2016 23:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja een uur voor we gaan eten oliebollen en wafels wegwerken is een beetje raar.
Welke vond je het leukst?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu episode 1 tot 6 gezienNiet verwacht dat ik dit zou kijken maar had iemand die wel mee wou kijken dus dat maakte het wel leuker.
ja inderdaadquote:Op zondag 3 januari 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook nee zeggen, of er maar 1 nemen
Ik gaf aan dat ik het liever wou bewaren als toetje na het eten en toen keek die moeder alsof ze water zag branden.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook nee zeggen, of er maar 1 nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ben er net heen geweest en was echt leukquote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Fok-it.Deel 3 en 5/6 hebben daarvan wel meest memorabele scenes jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Waarom ga je niet alleen?quote:
Kan je lang wachtenquote:
Ik heb mij prima vermaakt. Films waren zo voorbij eigenlijk, vond het telkens 2 uur lang wel boeiend.quote:
niet op reageren johquote:Op zondag 3 januari 2016 23:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb mij prima vermaakt. Films waren zo voorbij eigenlijk, vond het telkens 2 uur lang wel boeiend.
wtf????quote:In Arnhem is een 59-jarige vrouw door jongens uit Arnhem mishandeld met een bijtende vloeistof. Op de Braamweg reed de vrouw met haar scooter toen twee jongens een gesprek met haar aanknoopten. Voordat de vrouw het wist spoten de jongens zonder enige aanleiding een chemische vloeistof in haar gezicht en gingen ervandoor. De vrouw is naar het ziekenhuis gebracht om haar te laten behandelen aan brandwonden die ze door de vloeistof had opgelopen, aldus de politie zondag.
Dan spoor je ook niet helemaal neequote:
Dan hoor je gewoon in een TBS kliniek thuis, die twee jochies dan.quote:
Oh ik dacht die vrouwquote:Op zondag 3 januari 2016 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan hoor je gewoon in een TBS kliniek thuis, die twee jochies dan.
quote:
Misschien heb ik teveel in de Geerd SC rondgehangen, daar moet je meer uitleggenquote:
welke kleurquote:
goede kleurquote:
quote:
Welke films?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor mij ook geen star wars ik moet al genoeg naar de bios dit jaar. Jij ook trouwens Kaneel.
Genoeg, zoals elk jaarquote:
Ik gok de nodige Marvel-filmsquote:
Ik ben Pride aan het kijken. Goeie filmquote:Op maandag 4 januari 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Doel dit jaar:
fors minder amerikaanse films kijken
Deadpool.quote:
Was wel aardig jaquote:Op maandag 4 januari 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben Pride aan het kijken. Goeie film
Bill Nighygod
Ik ookquote:Op zondag 3 januari 2016 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou haar doen wegens de oortjes.
EUhm, ik denk maar 2 films.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor mij ook geen star wars ik moet al genoeg naar de bios dit jaar. Jij ook trouwens Kaneel.
Ik ben alleen nieuwsgierig naar die onderste 2.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deadpool.
Gambit.
X-men Apocalyps.
Captain America 3 civil war.
Suicide squad.
Batman vs superman.
Drukste superhelden film jaar ooit.
gambit is geschrapt toch?quote:Op maandag 4 januari 2016 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deadpool.
Gambit.
X-men Apocalyps.
Captain America 3 civil war.
Suicide squad.
Batman vs superman.
Drukste superhelden film jaar ooit.
Hatefull Eightquote:
Compleet ander lijstje dan Mikeyquote:Op maandag 4 januari 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hatefull Eight
The Revenant
The Danish Girl
Spotlight
Louder then bombs
Room
Verder nog niet echt bekend met wat er uit gaat komen
Ohja, de warcraft film. Verwacht dat die gaat floppen eigenlijk.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan vergeet ik nog de niet superhelden films Assassins Creed, Warcraft en Jungle Book.
Superheldenfilms interesseren me niet zoquote:Op maandag 4 januari 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Compleet ander lijstje dan MikeyDit zegt mij echt allemaal niks..
Ja Jungle Book wil ik ook zien.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan vergeet ik nog de niet superhelden films Assassins Creed, Warcraft en Jungle Book.
heb je het boek gelezen?quote:
Gambit komt er wel Tatum gaat hem desnoods zelf regisseren. Ik kijk eerst sowieso de Marvel films en dan kijk ik wel of er geld over is voor alle dc films.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
gambit is geschrapt toch?
SS ga ik niet kijken, wegens Will Smith.
Cap 3, meh.
BvS twijfel ik nog over.
Nee, wist niet dat er een boek van was?quote:
Haha ja dat had ik ook al gezienquote:Op maandag 4 januari 2016 00:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
2015: FOK! in statistieken
inso derde
je mag hem lenen van mequote:Op maandag 4 januari 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, wist niet dat er een boek van was?
Lijkt me wel echt heel interessant verhaal
Dan ben je meer een dc fan dan een Marvel fanquote:Op maandag 4 januari 2016 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben alleen nieuwsgierig naar die onderste 2.
stuart staat boven mij overallquote:Op maandag 4 januari 2016 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Inso is de meest actieve user die vanuit een ander land post op FOK!.
(Gok dat nr 1 en 2 in NL wonen)
Goed ja?quote:
ik vond hem echt goedquote:
Je kan altijd als Meg Griffin gaanquote:Op maandag 4 januari 2016 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik een cute gezicht en goed lichaam had en niet brildragend was, zou ik ook wel een cosplay willen doen.
Denk het nietquote:Op maandag 4 januari 2016 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond hem echt goed
is wel in het engels maar is niet erg toch?
welkequote:Op maandag 4 januari 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben nu met een Engelse bestseller bezig, maar ik kom er niet doorheenTe moeilijk geschreven voor iemand die Engels niet als moedertaal heeft
Denk dat dat het enige is waar ik geschikt voor ben jaquote:Op maandag 4 januari 2016 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kan altijd als Meg Griffin gaan
kan hem wel een keer gevenquote:
We are not ourselvesquote:
Top.quote:
sowieso eerst boek lezenquote:Op maandag 4 januari 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Top.
Alleen beetje irritant om een film te zien als je het boek al gelezen hebt vice versa
Ja denk het ookquote:
Erg irritant dat ik niet kan terughalen wat ik allemaal als kind heb gezienquote:
Lisa Simpson.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat dat het enige is waar ik geschikt voor ben ja
Ik vaak in het Nederlands als het geen Engelse of Amerikaanse boeken zijn.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
boeken lees ik eigenlijk alleen nog maar in engels. Veel nieuws ook
Ik wil je gewoon graag als sassy black woman zien.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zijn toch beide niet brildragend?
Is de drijfveer hiervoor hetzelfde als voor het verkleden als zwarte piet in bed?quote:Op maandag 4 januari 2016 00:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil je gewoon graag als sassy black woman zien.
Ik ga een poging doen om al mijn films daar op te slaan.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg irritant dat ik niet kan terughalen wat ik allemaal als kind heb gezienDan waren het er vast 1500 ofzo
oh ik dan welquote:Op maandag 4 januari 2016 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vaak in het Nederlands als het geen Engelse of Amerikaanse boeken zijn.
Ga geen boek vertaald uit het Duits in het Engels lezen.
Jaquote:Op maandag 4 januari 2016 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is de drijfveer hiervoor hetzelfde als voor het verkleden als zwarte piet in bed?
Oh ik niet. Heb het idee dat ik Engels niet genuanceerd genoeg beheers om evenveel te halen uit een Engelse vertaling als uit een goede Nederlandse.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh ik dan wel
Iliad ook gewoon in engels gelezen hoor
Goede Nederlandse vertalingen zijn er niet veelquote:Op maandag 4 januari 2016 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik niet. Heb het idee dat ik Engels niet genuanceerd genoeg beheers om evenveel te halen uit een Engelse vertaling als uit een goede Nederlandse.
Niet eens in het Grieks of Latijnquote:Op maandag 4 januari 2016 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh ik dan wel
Iliad ook gewoon in engels gelezen hoor
Nee dat zeg ik toch. Tjonge jonge lees nou eensquote:Op maandag 4 januari 2016 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet eens in het Grieks of Latijn
Wel van klassiekers hoor.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede Nederlandse vertalingen zijn er niet veel
Ik moet eigenlijk slapen maar geen zin.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed maar geen zin.
Mis je je meisje fylax?quote:Op maandag 4 januari 2016 00:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk slapen maar geen zin.
Slapen doe je maar als je onder de zoden ligtquote:
Dure grapquote:
Gaan wel lang mee gelukkigquote:
wil gecremeerd wordenquote:Op maandag 4 januari 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slapen doe je maar als je onder de zoden ligt
Kan jeniet gratis op je school prnten?quote:
kost duurquote:Op maandag 4 januari 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan jeniet gratis op je school prnten?
Nee dat is volgens mij op geen enkele hogeschool gratisquote:Op maandag 4 januari 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is nergens gratis volgens mij. Tenzij je medewerker bent.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me lastig boekie, wel mooiquote:Op maandag 4 januari 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)eview-masterful.html
Deze boek ga ik morgen kopen
Hm. Kan me herinneren dat ik op Fontys gratis kon printenquote:Op maandag 4 januari 2016 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is nergens gratis volgens mij. Tenzij je medewerker bent.
Slumdog niet?quote:Op maandag 4 januari 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb weinig boeken van India bodem gelzen
Ik ben nu toch in andere boekjes bezig dus als je hem nu geeft ligt hij toch maar beetje vies te worden op m`n bureauquote:Op maandag 4 januari 2016 00:35 schreef supersof het volgende:
wanneer zal ik je het boek geven fokkie
want je moet hem wel lezen voor de film
huhquote:Op maandag 4 januari 2016 00:35 schreef supersof het volgende:
wanneer zal ik je het boek geven fokkie
want je moet hem wel lezen voor de film
he gadsiequote:Op maandag 4 januari 2016 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nu toch in andere boekjes bezig dus als je hem nu geeft ligt hij toch maar beetje vies te worden op m`n bureau
Dat is geen film Hansquote:
Ik heb 2 dagen geleden Irrational Man gekeken, was ook gebaseerd op een boek van Dostojevski. Was daar wel erg benieuwd naarquote:Op maandag 4 januari 2016 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
https://blog.udemy.com/world-literature/
Deze lijst.
Dostojevski overkill.
Even kijken hoeveel ik er heb gelezenquote:Op maandag 4 januari 2016 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
https://blog.udemy.com/world-literature/
Deze lijst.
Dostojevski overkill.
Trustenquote:
Misdaad en straf vond ik de moeite zeker waard.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen geleden Irrational Man gekeken, was ook gebaseerd op een boek van Dostojevski. Was daar wel erg benieuwd naar
Kafka las ik ook vrij jong, dat is wel te doen.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
Die Solomonica de Winter die bij DWDD beweerde dat ze op haar 12de al Dolstojevski en Kafka las![]()
Ach, kan best. Ze zal er alleen niet zoveel uit hebben kunnen halen als wanneer ze gewacht had.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
Die Solomonica de Winter die bij DWDD beweerde dat ze op haar 12de al Dolstojevski en Kafka las![]()
Nou ja, als kind van schrijvers misschien. De gemiddlede puber komt daar denk ik niet doorheen hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, kan best. Ze zal er alleen niet zoveel uit hebben kunnen halen als wanneer ze gewacht had.
Kafka is niet zo heel zwaar.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, als kind van schrijvers misschien. De gemiddlede puber komt daar denk ik niet doorheen hoor
Ik las als kind/puber alles wat mn moeder had staan ja.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
Als dat bij je pa in de kast staat, kan ik me voorstellen dat je dat gaat lezen als je al jong dol op lezen bent.
Doe eens positiefquote:Op maandag 4 januari 2016 00:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas op. Dit boek noemen is al reden voor een ban.
Die is kanki slecht ja. Is ook vieze remakequote:
Ja ik ook. Een op de 6 heb ik misschien gelezen. En dat was allemaal jaren geleden.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
Haha ik moet toch echt klassiekers gaan lezen. Schaam me erg als ik die lijst zie
Ik lees tegenwoordig een stuk minder klassiekers.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
Haha ik moet toch echt klassiekers gaan lezen. Schaam me erg als ik die lijst zie
Okequote:Op maandag 4 januari 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is kanki slecht ja. Is ook vieze remake
quote:Op maandag 4 januari 2016 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ook. Een op de 6 heb ik misschien gelezen. En dat was allemaal jaren geleden.
Welke zou je als eerst lezen als je nog niks gelezen ahd?quote:Op maandag 4 januari 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik lees tegenwoordig een stuk minder klassiekers.
Maar tussen mijn 16e en 19e was dat echt mijn fiep
ga je nog stoppenquote:Op maandag 4 januari 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nu ik veel voor mn studie lees iets minder behoefte aan die klassiekers.
Kafka.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Welke zou je als eerst lezen als je nog niks gelezen ahd?
Op Pippi na dan
Je bedoelt die ik zelf wel had gelezen, of juist niet?quote:Op maandag 4 januari 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Op Pippi na dan
snelle jelle niet adorerenquote:Op maandag 4 januari 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Op Pippi na dan
Ja, als je mij was bedoel ikquote:Op maandag 4 januari 2016 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bedoelt die ik zelf wel had gelezen, of juist niet?
Die heb ik allemaal al gelezenquote:
Mijn moeder had echt diepe haat aan Snelle Jelle, derhalve heb ik daar nauwelijks iets van gelezen.quote:
vroeger was dat avi 9 dit datquote:Op maandag 4 januari 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder had echt diepe haat aan Snelle Jelle, derhalve heb ik daar nauwelijks iets van gelezen.
Mijn moeder vond Snelle Jelle niveauloze bagger.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vroeger was dat avi 9 dit dat
Lees ik al in groep 2/3
Mijn cito toetsen waren ook kaulo goed tot dat ik ging puberen
mijn oom had al die dingen van vroeger nog met een gouden slof of iets in die trantquote:Op maandag 4 januari 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder vond Snelle Jelle niveauloze bagger.
Feels bad man
quote:Op maandag 4 januari 2016 00:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb alleen Oki en Doki gelezen.
Ik vond die oorlogsboeken toen ik erg jong was wel tof. Snuf de hond enzo.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb bijna geen Nederlandse kinderboeken gelezen. Kameleon wel een paar verplicht op school, dat was tergend.
Zegt me niets.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond die oorlogsboeken tpen ik erg jong was wel tof. Snuf de hond enzo.
die heb ik ook gelezenquote:Op maandag 4 januari 2016 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond die oorlogsboeken toen ik erg jong was wel tof. Snuf de hond enzo.
Die liet Kaneel mij in de trein zien, ik kwam niet meer bijquote:
Dat vond ik als kleine inso echt een heel heel leuk boek om te lezenquote:
Als kind maakt dat best wel indruk op je ofzoquote:Op maandag 4 januari 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vond ik als kleine inso echt een heel heel leuk boek om te lezen
Jij hebt ook wel een jonge oma.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Die boeken heeft mijn oma in haar jeugd nog gelezen
Deze niet. Begin 70. Dus dat zegt veel over hoe oud die boeken zijn.quote:
Oh wist niet dat ze zo oud waren.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze niet. Begin 70. Dus dat zegt veel over hoe oud die boeken zijn.
Het eerste boek kwam in 1942 in Engeland uit zie ik hier.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh wist niet dat ze zo oud waren.
Heb laatst die boeken cadeau gedaan aan schoolbibliotheek bij mijn moeder
Uh, ik heb jaren niet over the five gedachtquote:Op maandag 4 januari 2016 01:01 schreef Tjacka het volgende:
Wtf dit soort dingen hebben we nu al 5x over gehad ondertussen.
Best sneu wel.
quote:Op maandag 4 januari 2016 01:01 schreef Tjacka het volgende:
Best sneu wel.
Kinderboeken etcetera al tering vaak. Ik durf het niet eens te mycroftenquote:Op maandag 4 januari 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh, ik heb jaren niet over the five gedacht
voetbal ook vaakquote:Op maandag 4 januari 2016 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kinderboeken etcetera al tering vaak. Ik durf het niet eens te mycroften
jwaar zullen we het over hebbenquote:Op maandag 4 januari 2016 01:01 schreef Tjacka het volgende:
Best sneu wel.
Dat vind ik iets voor enge socialisten.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
wat vinden jullie van het basisinkomen?
Wat is jouw favoriete smaak pringles?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
Veel enge socialisten zijn er ook op tegen.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vind ik iets voor enge socialisten.
alle gemiddelde fokkers zijn het hier mee eensquote:Op maandag 4 januari 2016 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ach, er bestaan zelfs verstandige socialisten blijkbaar.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel enge socialisten zijn er ook op tegen.
Ik weet nu niet meer wat het is.
Ik las laatst iemand die zei dat basisinkomen een tool was van het neoliberalisme om de revolutie tegen te gaan.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, er bestaan zelfs verstandige socialisten blijkbaar.
Hij heeft antipsychotica nodig denk ik.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las laatst iemand die zei dat basisinkomen een tool was van het neoliberalisme om de revolutie tegen te gaan.
Dan is hij alsnog meteen aan de beurt XDquote:
Dat heb ik wel met meer mensen op /r/socialism en /r/anarchismquote:Op maandag 4 januari 2016 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft antipsychotica nodig denk ik.
Er was een DC held, Bwanabeast. Kennelijk is bwana een racistische benaming. Daarom willen ze hem niet meer gebruiken.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ohja, bwana. Dat heb ik nog nooit ergens gehoord, alleen in stripboeken gelezen.
ik heb al seks gehad dit jaar hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is hij alsnog meteen aan de beurt XD
Waar haal jij de tijd vandaan?quote:Op maandag 4 januari 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik wel met meer mensen op /r/socialism en /r/anarchism
Nou nou. Met O&N?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |