Ik begin al niet meer over de refreinen, gaat toch nooit gebeuren dat ze de hoge refreinen pakken.quote:Op maandag 4 januari 2016 10:01 schreef Poedelpoes het volgende:
yassss dit wordt dus echt de single
jammer dat hier ook het laatste hogere refrijn wordt ontwijkt valt hier overigens wel minder op
quote:
Klaasje en Hanne worden al beterquote:Op maandag 4 januari 2016 10:01 schreef Poedelpoes het volgende:
yassss dit wordt dus echt de single
jammer dat hier ook het laatste hogere refrijn wordt ontwijkt valt hier overigens wel minder op
Lol ja sorry zal nog wel 666 keer verkeerd gaan ik schrijf wel chorus volgende keerquote:Op maandag 4 januari 2016 10:06 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Het is trouwens 'refrein'. Ik zie je het steeds doen.
Zelfs Gerard trekt niet zulke tenten aan, ongeacht het aantal glitters.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:26 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Gerard Joling hemden?![]()
Verder: niet slecht
jaquote:Op maandag 4 januari 2016 10:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
En hebben ze er nou een leren broek onder, of lijkt dat zo?
Oh alleen Klaasje heeft een leren halve binnenkant.quote:
Klaasje staat wel altijd fantastisch op bijna elke foto, toch een bijzondere kwaliteit. Was er geen interviewtje (met beelden) bij qmusic trouwens?quote:Op maandag 4 januari 2016 10:33 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Oh alleen Klaasje heeft een leren halve binnenkant.
Maar wat zij draagt is toch het belangrijkst
quote:Op maandag 4 januari 2016 09:52 schreef Poedelpoes het volgende:
Snap niet dat er niet meer parodies zijn. Jammer dat K3 niet in Amerika bekend is..ik wil een Bart Baker parodymet Kristel als Satan.
Heb je ooit al je mening gegeven over haar zang bij Eyo(repetitie)? Kwaliteits video.quote:Op maandag 4 januari 2016 10:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Klaasje staat wel altijd fantastisch op bijna elke foto, toch een bijzondere kwaliteit. Was er geen interviewtje (met beelden) bij qmusic trouwens?
quote:Op maandag 4 januari 2016 10:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Voor de Hallo K3-liefhebbers. De allerbeste fragmenten in 6 youtubedelen.
Prima kwaliteit, alleen meestal gooit Studio 100 dit soort beelden er na 2 weken alweer vanaf.quote:
Studio 100 is echt anal daarin.quote:Op maandag 4 januari 2016 10:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Prima kwaliteit, alleen meestal gooit Studio 100 dit soort beelden er na 2 weken alweer vanaf.
Klaasje heeft bij mij een uitzonderlijke positie waardoor haar zang minder zwaar weegt in de beoordeling. Dit gold volgens mij ook voor de jury tijdens K3 zoekt K3quote:Op maandag 4 januari 2016 10:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb je ooit al je mening gegeven over haar zang bij Eyo(repetitie)? Kwaliteits video.
Kristel was toch heel vaak bij de generale al om te kijken hoe ze het deden? Ze had dit natuurlijk kunnen moeten doen...quote:Op maandag 4 januari 2016 10:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Klaasje heeft bij mij een uitzonderlijke positie waardoor haar zang minder zwaar weegt in de beoordeling. Dit gold volgens mij ook voor de jury tijdens K3 zoekt K3
Ja maar ook Kristel had een Klaasje boner.quote:Op maandag 4 januari 2016 10:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kristel was toch heel vaak bij de generale al om te kijken hoe ze het deden? Ze had dit natuurlijk kunnen doen...
[ afbeelding ]
De hele wereld leek die wel te hebben.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja maar ook Kristel had een Klaasje boner.
Kristel was obsessed met Klaasje dus die vond het allemaal best. Ze zat trouwens niet bij de generale want ze was toen een interview aan het geven aan Telefacts.quote:Op maandag 4 januari 2016 10:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kristel was toch heel vaak bij de generale al om te kijken hoe ze het deden? Ze had dit natuurlijk kunnen moeten doen...
[ afbeelding ]
Kristel was eigenlijk net zo irritant met haar roze bril als in die film over de medaillon.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:03 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Kristel was obsessed met Klaasje dus die vond het allemaal best. Ze zat trouwens niet bij de generale want ze was toen een interview aan het geven aan Telefacts.
Kristel vond alles best, zolang er maar geen dominante types zoals Lauren en Jindra inkwamen. Want die zouden misschien iets minder zitten te wachten op haar moederrol.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:03 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Kristel was obsessed met Klaasje dus die vond het allemaal best. Ze zat trouwens niet bij de generale want ze was toen een interview aan het geven aan Telefacts.
Whaaaah shit die Charlie's angels leren pakjesquote:Op maandag 4 januari 2016 10:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Voor de Hallo K3-liefhebbers. De allerbeste fragmenten in 2 youtubedelen. Die zwarte leren pakjes van Josje en Kristel was ik al bijna weer vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |