abonnement Unibet Coolblue
pi_158812787
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:04 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Kristel vond alles best, zolang er maar geen dominante types zoals Lauren en Jindra inkwamen. Want die zouden misschien iets minder zitten te wachten op haar moederrol.
Dat is het inderdaad. Ze waren niet opzoek naar meisjes die de leiding gingen nemen want die taak wilde Kristel vervullen. Ze had ook meer inspraak dan Karen en Josje. Het ging hun vooral om de beste kandidaten. Ik denk ook dat Kristel de enige was die in de halve finale Demi eruit wilde. Zeker Gert en Karen zaten met tranen in hun ogen toen ze afscheid van haar moesten nemen. Kristel was vanaf het begin niet enthousiast over haar.
pi_158812794
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:06 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Whaaaah shit die Charlie's angels leren pakjes _O-
Ik ga seizoen 3 nu echt regelen.
Succes ermee want dit seizoen is nooit op DVD verschenen ;(
  maandag 4 januari 2016 @ 11:10:10 #228
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158812838
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:07 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Dat is het inderdaad. Ze waren niet opzoek naar meisjes die de leiding gingen nemen want die taak wilde Kristel vervullen.
Ze hebben gewoon de meest "zwakke" meiden gekozen die het niet erg vonden om geen inspraak te hebben. Eigenlijk is dat heel triest, je zou toch denken dat ze wel inspraak hebben(of ze hebben het wel maar Studio 100 doet er niets mee, uiteindelijk zijn ze "eigendom" van S100).
pi_158812906
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:07 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Dat is het inderdaad. Ze waren niet opzoek naar meisjes die de leiding gingen nemen want die taak wilde Kristel vervullen. Ze had ook meer inspraak dan Karen en Josje. Het ging hun vooral om de beste kandidaten. Ik denk ook dat Kristel de enige was die in de halve finale Demi eruit wilde. Zeker Gert en Karen zaten met tranen in hun ogen toen ze afscheid van haar moesten nemen. Kristel was vanaf het begin niet enthousiast over haar.
We rakelen weer wat clichés op maar natuurlijk heb je helemaal gelijk. En Kristel wist allang dat ze door mocht als manager en wilde daar zoveel mogelijk inspraak in hebben, want K3 mocht niet teveel veranderen. Eigenlijk moest alles zoveel mogelijk hetzelfde blijven: Jurkjes, haarkleuren/haarstijlen, karakters, noem het allemaal maar op. (Dus geen stoer chickgroepje met Lisa, Jindra en Lauren. Zelfs niet als die op termijn misschien populairder zouden zijn geworden als de huidige 3. Want dat de nieuwe K3 populairder zou worden dan de oude zou natuurlijk helemaal onaanvaardbaar zijn.)

Ben trouwens ook nooit zo heel enthousiast geweest over Demi, als een van de weinigen, maar dat was omdat ik haar soms een tikje overdreven vond. (met die gekke bekken enzo)
pi_158812954
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:14 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

We rakelen weer wat clichés op maar natuurlijk heb je helemaal gelijk. En Kristel wist allang dat ze door mocht als manager en wilde daar zoveel mogelijk inspraak in hebben, want K3 mocht niet teveel veranderen. Eigenlijk moest alles zoveel mogelijk hetzelfde blijven: Jurkjes, haarkleuren/haarstijlen, karakters, noem het allemaal maar op. (Dus geen stoer chickgroepje met Lisa, Jindra en Lauren. Zelfs niet als die op termijn misschien populairder zouden zijn geworden als de huidige 3. Want dat de nieuwe K3 populairder zou worden dan de oude zou natuurlijk helemaal onaanvaardbaar zijn.)

Ben trouwens ook nooit zo heel enthousiast geweest over Demi, als een van de weinigen, maar dat was omdat ik haar soms een tikje overdreven vond. (met die gekke bekken enzo)
Je hoeft natuurlijk geen fan te zijn van Demi maar als je kijkt naar Demi en wat bijvoorbeeld de solo van Hanne geweest zou zijn in de tweede liveshow dan snap ik niet waarom ze Hanne zo graag wilden houden en Demi niet.
pi_158812968
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:17 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Je hoeft natuurlijk geen fan te zijn van Demi maar als je kijkt naar Demi en wat bijvoorbeeld de solo van Hanne geweest zou zijn in de tweede liveshow dan snap ik niet waarom ze Hanne zo graag wilden houden en Demi niet.
Waarom precies die twee vergelijken?
  maandag 4 januari 2016 @ 11:18:49 #232
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158812975
Ik vond Hanne tijdens de eerste liveshow toen ze Ster zong echt heel erg zwak. Slechte zang, soms zachter dan de muziek.
pi_158812999
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:17 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Je hoeft natuurlijk geen fan te zijn van Demi maar als je kijkt naar Demi en wat bijvoorbeeld de solo van Hanne geweest zou zijn in de tweede liveshow dan snap ik niet waarom ze Hanne zo graag wilden houden en Demi niet.
Haha ik heb dit optreden van Hanne toen een weeklang afgezeken hier op fok, dus ik ben het helemaal met je eens. Zo flets, saai en niet boeiend. Het was gewoon niet leuk om naar te kijken en ook matig gezongen. Blijkt ook weer aan de reacties onder de video, maar natuurlijk hoefde Hanne dit optreden weer niet live te doen :') (Het is bijna alsof Studio 100 de repetities alvast gecheckt heeft en aan de hand daarvan heeft besloten dat wie de slechtste solo's had, niet live hoefde te zingen)
pi_158813395
Also this. En kijk eens wie er op 0:54 enthousiast zit mee te knikken?

http://nieuws.vtm.be/cult(...)et-bezoek-aan-qmusic

Oja Banaan, als je gifjesmachine nog werkt: Vanaf 01:56 vond ik wel een mooi fragmentje. Met dat tongetje.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2016 11:53:56 ]
pi_158813441
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:20 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha ik heb dit optreden van Hanne toen een weeklang afgezeken hier op fok, dus ik ben het helemaal met je eens. Zo flets, saai en niet boeiend. Het was gewoon niet leuk om naar te kijken en ook matig gezongen. Blijkt ook weer aan de reacties onder de video, maar natuurlijk hoefde Hanne dit optreden weer niet live te doen :') (Het is bijna alsof Studio 100 de repetities alvast gecheckt heeft en aan de hand daarvan heeft besloten dat wie de slechtste solo's had, niet live hoefde te zingen)
Je vergeet 'ster' weer, dat optreden was volgens mij ook matig genoeg om het momentum te breken. :)
  maandag 4 januari 2016 @ 11:46:51 #236
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158813461
quote:
Het blijft toch een raar gezicht, selfies maken. Maar goed, ik ben ook geen fan van selfies. :')

Overigens dit stukje:

Ze brachten er, onder het toeziend oog van manager Kristel, hun single '10.000 luchtballonnen' en deden ook een aantal plannen uit de doeken voor 2016.

Kunnen ze er voortaan altijd bij zetten. :')

quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:46 schreef showtimer het volgende:

[..]

Je vergeet 'ster' weer, dat optreden was volgens mij ook matig genoeg om het momentum te breken. :)
Ster was dik onvoldoende qua zang.
pi_158813511
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:46 schreef showtimer het volgende:

[..]

Je vergeet 'ster' weer, dat optreden was volgens mij ook matig genoeg om het momentum te breken. :)
Dat optreden was notabene nog live ook. Werd zij nou doorgestemd door het publiek die aflevering? En de jury was ook superenthousiast toch?

Alles was slecht aan dat optreden. Slechte outfit, slecht gezongen, flets gedanst. Vrijwel alle reacties onder de video zijn negatief, maar blijkbaar zijn dat alleen maar Nederlanders ofzo. ;)
  maandag 4 januari 2016 @ 11:50:02 #238
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158813522
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:49 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dat optreden was notabene nog live ook. Werd zij nou doorgestemd door het publiek die aflevering? En de jury was ook superenthousiast toch?

Alles was slecht aan dat optreden. Slechte outfit, slecht gezongen, flets gedanst. Vrijwel alle reacties onder de video zijn negatief, maar blijkbaar zijn dat alleen maar Nederlanders ofzo. ;)
Hanne had al een wildcard dus was al zeker van de tweede show.
pi_158813523
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:18 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Waarom precies die twee vergelijken?
Demi > Hanne voor Karen's plek.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158813533
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:50 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Hanne had al een wildcard dus was al zeker van de tweede show.
Oja das waar. Het is toch om te gieren eigenlijk.
  maandag 4 januari 2016 @ 11:50:57 #241
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158813539
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:50 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Oja das waar. Het is toch om te gieren eigenlijk.
Hanne had er de kracht niet meer voor. :'(

quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:50 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Demi > Hanne voor Karen's plek.
_O- _O- _O- _O- _O- Ik kan dit echt niet meer serieus nemen. :D :')
pi_158813554
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik kan dit echt niet meer serieus nemen.
:D Wij jou wel dan?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 4 januari 2016 @ 11:53:10 #243
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158813579
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:51 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

:D Wij jou wel dan?
Doen jullie dat dan nog? :')

Doelde zelf meer op hoe jullie alle mogelijke manieren zoeken om Demi erin te pushen(terwijl het niet meer kan, helaas).
pi_158813603
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Doelde zelf meer op hoe jullie alle mogelijke manieren zoeken om Demi erin te pushen(terwijl het niet meer kan, helaas).
Tis een beetje kiezen waarop je reageert he, iedereen pusht bijna iedereen erin? Dan kan ik ook zeggen dat ik de Lauren-push ook niet serieus meer neem.
Ofc push ik het liefst Karen, Kristel en Josje er terug in maar ok
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 4 januari 2016 @ 11:55:28 #245
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158813621
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Doelde zelf meer op hoe jullie alle mogelijke manieren zoeken om Demi erin te pushen(terwijl het niet meer kan, helaas).
Ik denk wel dat we haar altijd zagen op de positie van Karen, en dan bedoel ik natuurlijk dat ze een heel gelijkaardig personage kon neerzetten - of die haarkleur dan zou matchen of niet, dat zullen we wel nooit weten.
pi_158813663
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:55 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Ik denk wel dat we haar altijd zagen op de positie van Karen, en dan bedoel ik natuurlijk dat ze een heel gelijkaardig personage kon neerzetten - of die haarkleur dan zou matchen of niet, dat zullen we wel nooit weten.
Als die kut tekenfilm er niet was of als ze uberhaupt KKK/J als protortypes namen hadden ze haar donkerrood/bordaux kunnen verven. :Y
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 4 januari 2016 @ 11:57:36 #247
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158813675
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:54 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Tis een beetje kiezen waarop je reageert he, iedereen pusht bijna iedereen erin? Dan kan ik ook zeggen dat ik de Lauren-push ook niet serieus meer neem.
Ofc push ik het liefst Karen, Kristel en Josje er terug in maar ok
Klopt zeker, het is niet dat ik jullie alleen "aanval", het viel mij alleen even op(misschien omdat ik ook wel weet hoe team Demi jullie zijn dus dat het makkelijker voor mij te zien is). Je hoeft ook echt niet de Lauren-push serieus te nemen. die push komt toch niet meer terug van mijn kant. Heeft toch geen nut. ;)
pi_158813712
quote:
9s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het blijft toch een raar gezicht, selfies maken.
klik om te spelen

:)
  maandag 4 januari 2016 @ 12:00:38 #249
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158813736
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:59 schreef showtimer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:)
Ugh. :r Kan Karbonkel haar reactie dan weer wel waarderen.
  maandag 4 januari 2016 @ 12:01:31 #250
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158813767
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:57 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Klopt zeker, het is niet dat ik jullie alleen "aanval", het viel mij alleen even op(misschien omdat ik ook wel weet hoe team Demi jullie zijn dus dat het makkelijker voor mij te zien is). Je hoeft ook echt niet de Lauren-push serieus te nemen. die push komt toch niet meer terug van mijn kant. Heeft toch geen nut. ;)
Blijft natuurlijk zonde dat wij het hier allemaal serieus nemen en iedereen een eerlijke kans wilden geven, maar dat we het idee krijgen dat het programma daar veel slordiger mee om sprong. Meisjes meermaals bij elkaar in een groepje steken (Demi en Nora, Lauren en Klaasje) in plaats van combinaties te maken die écht K3 zouden kunnen zijn. Maarja. Gedane zaken nemen geen keer, dat weten we ook wel, maar het blijft frustrerend en je moet toch iets hebben om over te lullen, hé.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')