Wes Newton?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Suljovic
Klaasen
Van der Voort
Gary Anderson (met wildcard)
de rest is niet goed en spectaculair genoeg en niet boven zichzelf uitgestegen.
Tja als je het moet hebben van flauwe geintjesquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Suljovic
Klaasen
Van der Voort
Dan kun je net zo goed Thornton sturen toch?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Suljovic
Klaasen
Van der Voort
Het is niet meer dan een samenvatting van een reeks stompzinnige posts van jouw hand.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:29 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Tja als je het moet hebben van flauwe geintjes![]()
Ah dat had ik even niet doorquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is niet meer dan een samenvatting van een reeks stompzinnige posts van jouw hand.
Daar doel ik op.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is niet meer dan een samenvatting van een reeks stompzinnige posts van jouw hand.
Oreshkin is nu actief op de SDC tour.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis Thanawat Gaweenuntawong hoor!
Hoort er zeker in thuis, anders Oreshkin wel
Ik zou best een tientje willen inleggen om Oreshkin als elfde man de PL in te krijgenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis Thanawat Gaweenuntawong hoor!
Hoort er zeker in thuis, anders Oreshkin wel
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:34 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Daar doel ik op.
Als je eerlijk bent dan weet je dat zowel klaassen als vdv VEEEL beter hebben gepresteerd in 2015 dan taylor.
Ik blijf zeggen dat het gaat om vorm, stabiliteit, spektakel en niet het aflezen van tabellen, rankings of ander papiergeneuzel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu je het zegt inderdaad.
Satire doe je maar ergens andersquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:46 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik blijf zeggen dat het gaat om vorm, stabiliteit, spektakel en niet het aflezen van tabellen, rankings of ander papiergeneuzel.
Welke vorm heeft Van der Voort dan? Sinds wanneer is Van der Voort stabiel? En sinds wanneer wordt het wilde gegooi van Van der Voort als spektakel gezien?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:46 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik blijf zeggen dat het gaat om vorm, stabiliteit, spektakel en niet het aflezen van tabellen, rankings of ander papiergeneuzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |