Merode gaat zeggen dat hij alsnog beter is dan RvB en Taylorquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:19 schreef Tagliano het volgende:
Thornton is vandaag, laten we zeggen niet zo goed
Is hij toch ookquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Merode gaat zeggen dat hij alsnog beter is dan RvB en Taylor
Dan hebben wij toch een andere mening.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan snap ik niet hoe je daar in godsnaam bij kunt komen. De beste man gooit 105 gemiddeld, terwijl Taylor geen moment boven de 100 gegooid heeft. Lange tijd perfect op de dubbels, terwijl Taylor weinig tot geen kansen kreeg. Barneveld won dus niet omdat Taylor miste.
Nee hoor ingezet en ben voor chizzyquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Merode gaat zeggen dat hij alsnog beter is dan RvB en Taylor
De punten die je in deze post maakt zijn totaal niet relevant voor het feit of Van Barneveld goed aan het darten was, maar goedquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:21 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dan hebben wij toch een andere mening.
Maar ik ga er niet verder op in, ik voorspel dat taylor en smith week 10 niet halen, barney sneuvelt in rotjeknor.
Quote deze post maar over 16 weken en geef mij de credits.
WGP gewonnen, terecht dusquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Die labiele Thornton toelaten tot de PL is wel een epic blunder.
Jelle want dat is een Nederrrrrrlandddeerrrrrquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wie had jij er graag bij gezien?
Jell Jell Jell, ze zei dat ze 16 was well.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
HOLLANDSE AVONDquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jelle want dat is een Nederrrrrrlandddeerrrrr
Suljovicquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |