Mmmm volgens mij zijn dat juist standjes die geschikter zijn voor kleinere penissen en om de g-spot te raken. Als hij er snel uitschiet moet hij proberen niet van die lange stoten te nemen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef anoniem848372 het volgende:
De Kama Sutra gaat iets te ver, maar de Doggy en Hotdog kan ik echt niet kan missen.
Het formaat van de borsten is idd een uiterlijk kenmerk, de lengte van de penis is meer een functioneel iets. Dat van die borsten weet je als man toch ook al voor je seks met haar gaat hebben? Of voos je nooit voor de eerste keer seks?quote:Op maandag 4 januari 2016 00:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Net zoals het oppervlakkig zou zijn wanneer hij de relatie uit zou maken omdat hij vindt dat haar borsten niet groot genoeg zijn?
Je zegt, dat is niet iets wat ze kan veranderen. Nee, dat is iets wat ze niet eens zou willen veranderen, want andere vormen van seks (of bijvoorbeeld attributen) voldoen in haar ogen niet.
En dat mag best hoor. Helemaal prima dat dat een dealbreaker is, haar keuze en zo. Maar dat verandert er niets aan dat het dus nogal oppervlakkig is om een relatie te verbreken op basis van één uiterlijk kenmerk.
Meneer heeft een probleem en zij moet maar aan zichzelf gaan werken?quote:Op maandag 4 januari 2016 08:56 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Mmmm volgens mij zijn dat juist standjes die geschikter zijn voor kleinere penissen en om de g-spot te raken. Als hij er snel uitschiet moet hij proberen niet van die lange stoten te nemen.
Daarnaast kan je ook in de spiegel kijken en wat aan je eigen ongevoeligheid doen.
Ga je bekkenbodemspieren trainen. Wordt je strakker, beter doorbloed en dus gevoeliger van.
Kan je wel klaarkomen van penetratie? Of wordt het sowieso behelpen met clitorisstimulatie?
Zij is toch degene die er een probleem van maakt?quote:Op maandag 4 januari 2016 09:08 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Meneer heeft een probleem en zij moet maar aan zichzelf gaan werken?
Zeg je dat ook tegen een man die een vrouw tegen komt die last heeft van ernstig vaginisme?
Ze maakt er geen probleem van en heeft ook de oplossing; ze maakt het uit.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Zij is toch degene die er een probleem van maakt?
Een oplossing zonder probleem dus...quote:Op maandag 4 januari 2016 09:13 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ze maakt er geen probleem van en heeft ook de oplossing; ze maakt het uit.
Ik zou ook absoluut geen relatie willen met een man met een pinkeltje al is 10cm wel ietsje groter dan een pinkeltje.
Maar om nou te zeggen dat het zijn probleem is ... De beste man is zo gemaakt door moeder natuur. De vergelijking met vaginisme vind ik ook zo ... krom. In beide gevallen werk je er toch samen aan. Als je tenslotte nog hetzelfde wil.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:13 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik zou ook absoluut geen relatie willen met een man met een pinkeltje al is 10cm wel ietsje groter dan een pinkeltje.
Ik vind het niet krom. Bij een pinkeltje zijn niet alleen de standjes beperkt maar is het gevoel bij de vrouw ook niet aanwezig (heb je ooit seks gehad met een pinkeltje? Dat voelt alsof een vrouw op je ligt te rijden ipv dat je gepenetreerd wordt). Bij vaginisme is penetratie onmogelijk. In mijn voorbeeld is dat vaginisme niet op te lossen zoals een pinkeltje ook niet valt te vergroten tot een normale penis. Uiteraard zijn er alternatieven maar dat blijft altijd behelpen. Welke man gaat een relatie aan met een vrouw die hij nooit zal kunnen penetreren?quote:Op maandag 4 januari 2016 09:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar om nou te zeggen dat het zijn probleem is ... De beste man is zo gemaakt door moeder natuur. De vergelijking met vaginisme vind ik ook zo ... krom In beide gevallen werk je er toch samen aan. Als je tenslotte nog hetzelfde wil.
Als een man mij door zijn kwaliteiten naar hemelse hoogten weet te brengen geniet ik daar van ja. Maar daarna wil ik wel weer terug op aarde en dierlijk genomen worden en het voelen. Dat maakt het een soort van compleet.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:17 schreef Frag_adder het volgende:
Ik begrijp het probleem wel. Seks is toch wel een belangrijk onderdeel. Natuurlijk er is meer, en ik denk dat als voor de rest in een relatie alles super is je makkelijk door zo iets heen prikt (haha). Maar als het pril is en niet geweldig, dan hakt zo iets er flink in.
Aan de andere kant, je beschrijft veel over seks maar niets over zijn orale kwaliteiten, als hij zijn tekortkoming nou ruimschoots goedmaakt dan lijkt het mij dat je er ook nog wel flink van geniet
TS zou nog helemaal verliefd moeten zijn. Als dit dan nu al zo'n groot issue is, dan gaat het in de toekomst zeker niet werken denk ik.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:39 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Als een man mij door zijn kwaliteiten naar hemelse hoogten weet te brengen geniet ik daar van ja. Maar daarna wil ik wel weer terug op aarde en dierlijk genomen worden en het voelen. Dat maakt het een soort van compleet.
En het is lastig. Je gaat iemand hoe dan ook kwetsen omdat je het uitmaakt. De reden waarom maakt dan niet meer uit, de persoon heeft toch al besloten.
Ze hebben samen een probleem. En ze zegt toch zelf dat ze zelf nogal ongevoelig is? Dat is toch ook een stuk van het probleem als de omtrek normaal is? Maar het is altijd makkelijker naar een ander te wijzen.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:08 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Meneer heeft een probleem en zij moet maar aan zichzelf gaan werken?
Zeg je dat ook tegen een man die een vrouw tegen komt die last heeft van ernstig vaginisme?
Waarom dit topic dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 09:13 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het taboe? Je mag als vrouw zijnde toch helemaal niet zeggen dat de seks waardeloos is? Of dat hij een kleintje heeft? Dat moet je als vrouw toch gewoon accepteren?quote:
Ik zal nooit in deze situatie komen maar ik probeer mij het omgekeerde voor te stellen, wat als ik van een vrouw bijna niets voel (zeg maar frikandel door een gang heen gooien).quote:Op maandag 4 januari 2016 09:39 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Als een man mij door zijn kwaliteiten naar hemelse hoogten weet te brengen geniet ik daar van ja. Maar daarna wil ik wel weer terug op aarde en dierlijk genomen worden en het voelen. Dat maakt het een soort van compleet.
En het is lastig. Je gaat iemand hoe dan ook kwetsen omdat je het uitmaakt. De reden waarom maakt dan niet meer uit, de persoon heeft toch al besloten.
Ik ben als man van mening dat je het gewoon uit moet maken maar niet dat als reden op moet geven. ALs het iets was waar hij wat aan kon veranderen oke, maar dat is in dit geval niet. Dan heeft natrappen geen nut. Wat voor les moet hij hieruit halen dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 09:42 schreef Angel-Joy het volgende:
Grappig dat alle vrouwen juist vinden dat ts het beter niet eerlijk kan vertellen, terwijl alle mannen juist zeggen dat eerlijkheid belangrijker is.
TS, al besloten wat je gaat doen?
Mag een man een vrouw dumpen omdat ze kleine tieten heeft zonder dat hij daarvoor gekruisigd wordt door de vrouw en haar vriendinnen?quote:Op maandag 4 januari 2016 09:53 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het taboe? Je mag als vrouw zijnde toch helemaal niet zeggen dat de seks waardeloos is?
Dat vrouwen hem kunnen dumpen om fysieke eigenschappen?quote:Op maandag 4 januari 2016 10:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ben als man van mening dat je het gewoon uit moet maken maar niet dat als reden op moet geven. ALs het iets was waar hij wat aan kon veranderen oke, maar dat is in dit geval niet. Dan heeft natrappen geen nut. Wat voor les moet hij hieruit halen dan?
Seks is voor mij een vereiste BINNEN een relatie.quote:
Welke man die gek is op grote borsten begint een relatie met een vrouw die bijna plat is? Die ziet hij niet eens staan. En als ze valse vulling gebruikt merkt hij dat al voor ze in bed liggen.quote:Op maandag 4 januari 2016 10:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mag een man een vrouw dumpen omdat ze kleine tieten heeft zonder dat hij daarvoor gekruisigd wordt door de vrouw en haar vriendinnen?
Denk je dat hij, gezien zijn onzekerheid, zich daar niet van bewust is? Alsof je als man niet weet dat 10cm toch wel een stuk onder het gemiddelde is....quote:Op maandag 4 januari 2016 10:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat vrouwen hem kunnen dumpen om fysieke eigenschappen?
Maar dat kan hiervoor ook gelden, als je als vrouw naar het kruis kijkt terwijl je ligt te flikflooien zie je ook wel wat voor vlees de ander in de kuip heeft. Of als je er eens in grijpt of wat dan ook.quote:Op maandag 4 januari 2016 10:05 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Welke man die gek is op grote borsten begint een relatie met een vrouw die bijna plat is? Die ziet hij niet eens staan. En als ze valse vulling gebruikt merkt hij dat al voor ze in bed liggen.
Gemiddelde penislengte was 13cm toch? (Buiten Fok! natuurlijk, die zijn nooit meegenomen in de statistieken vrees ik)quote:Op maandag 4 januari 2016 10:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Denk je dat hij, gezien zijn onzekerheid, zich daar niet van bewust is? Alsof je als man niet weet dat 10cm toch wel een stuk onder het gemiddelde is....
Ah ik dacht 15 cmquote:Op maandag 4 januari 2016 10:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gemiddelde penislengte was 13cm toch? (Buiten Fok! natuurlijk, die zijn nooit meegenomen in de statistieken vrees ik)
Dan ben jij een van de eerste mannen die day vindt tot nu toe.quote:Op maandag 4 januari 2016 10:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ben als man van mening dat je het gewoon uit moet maken maar niet dat als reden op moet geven. ALs het iets was waar hij wat aan kon veranderen oke, maar dat is in dit geval niet. Dan heeft natrappen geen nut. Wat voor les moet hij hieruit halen dan?
Eens met dit. Je maakt hem alleen maar onzeker voor toekomstige contacten/relaties.quote:Op maandag 4 januari 2016 10:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Oh dan zit er een hoop verschil tussen het ene en het andere onderzoek blijkbaar.quote:
Dat overleef ik ook wel weer. Zeker bij mensen waarvan ze zelf weten dat ze het belangrijk vinden en het anders toch maar elders gaan zoeken. Dan kan je het beter op voorhand uitmaken voor je iemand nog meer kwetst, Kan hij ook verder met zijn leven.quote:Op maandag 4 januari 2016 10:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan ben jij een van de eerste mannen die day vindt tot nu toe.
Maar zeg het maar niet te hardop, anders word je voor domme troll uitgemaakt
Ja, als het nou was omdat hij zich slecht verzorgde of een lelijk huis had, prima. Maar hier schiet hij niets mee op.quote:Op maandag 4 januari 2016 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens met dit. Je maakt hem alleen maar onzeker voor toekomstige contacten/relaties.
Dan heeft het toch geen enkel nut om te verzwijgen waarom TS hem dumpt? Hij weet het stiekem toch wel.quote:Op maandag 4 januari 2016 10:08 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Denk je dat hij, gezien zijn onzekerheid, zich daar niet van bewust is? Alsof je als man niet weet dat 10cm toch wel een stuk onder het gemiddelde is....
Uhhhh, hij komt er dus wel achter, maar dan is hij niet geknakt omdat het niet hardop uitgesproken is ofzo?quote:Op maandag 4 januari 2016 10:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Oh dan zit er een hoop verschil tussen het ene en het andere onderzoek blijkbaar.
Hoe dan ook, ik vind óok dat als je het om die reden uitmaakt je het maar gewoon algemeen moet houden qua reden en dan maar aangeeft dat de seks niet je van het is. Dan weet ie wel in welke hoek ie het moet zoeken en zal ie waarschijnlijk zelf de link wel leggen maar maak je het niet erger dan het al is.
En dat ie onzeker is, is vervelend maar dat blijft ie toch wel nadat je het uitmaakt, maar om hem dan mentaal nog verder te knakken door te verwijzen naar zijn te kleine penis gaat wel wat ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |