quote:Op zondag 3 januari 2016 20:03 schreef ingee het volgende:
Ik doe het liever niet, maat soms slaapt ze bovenop mij. Dan sla ik het dekbed tot haar benen en klem ik die onder mij vast.
R update: tand nr 3 is door, na nee schudden doet ze nu ook aan ja knikken en ze geeft kusjes! Kus mama, kus papa en zelfs kus poes. En sinds poes haar te pakken had en ze aait ipv een bos haar uit te trekken kunnen ze elkaar prima verdragen.
En ze loopt rond met haar haas, die aan een poot vastgehouden wordt en verder over de grond sleept.voor Malteser en voor Sjaak en de rest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.n
Wij hebben Tussikind van VSM (of zoiets) en dat werkt bijna niet voor Sjaak. De assistente van de HAP die vandaag opnam, zei dat we hem maar honing moesten gevenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:58 schreef kazy het volgende:
Malteser:
Mariposas: wat klink je verliefd! Zo fijn dat het nu zo goed gaat
Cassandra: ook al zo verliefd!
Hetzusjevan: gebroken nachten + werken = veel cafeïneIk heb expres ouderschapsverlof opgenomen en daarnaast heb ik een hele flexibele werkgever waarbij ik mijn tijd nagenoeg zelf mag indelen en de mogelijkheid heb tot thuiswerken, dat scheelt ook een hoop. Verder ga ik op werkdagen samen met de mini naar bed om genoeg slaapuren te maken. (Ze slaapt overigens niet al om 19.00 uur.)
Vraagje: is een hoestdrankje voor baby's wel of niet aan te raden? Ik lees wat wisselende dingen op het internet. M hoest vrij veel en voornamelijk 's avonds en 's nachts heeft ze daardoor moeite om in slaap te komen. Mijn man vindt dat ik de huisarts moet bellen, maar net als velen hier, heb ik niet zulke goede ervaringen met de huisarts (of eigenlijk de assistentes die denken dat ze plaatsvervangende huisartsen zijn pfff..) Ze lijkt verder niet benauwd. Ik vind het meer sneu dat ze hierdoor niet goed kan slapen.
Als laatste binnen komen en roepen: "beste wensen allemaal!" En dan heel enthousiast zwaaien en kushandjes enzo.quote:Op maandag 4 januari 2016 06:28 schreef Krisvc het volgende:
O, enne, kluizenaarsvraagje, hoe kom ik buiten gigantisch verkouden zijn (check) onder nieuwjaarszoenen op het werk uit?
Haha dit doe ik ieder jaar ja!quote:Op maandag 4 januari 2016 06:52 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Als laatste binnen komen en roepen: "beste wensen allemaal!" En dan heel enthousiast zwaaien en kushandjes enzo.
Goed gedaanquote:Op maandag 4 januari 2016 13:21 schreef Bloesem. het volgende:
....
Ik heb een afspraak gemaakt met de therapeut. Wat hupje al zegt, beter te vroeg dan te laat. Vandaag naar de LK geweest, die benoemde ook mijn angst. Dat was voor mij een groot genoeg 'teken' om actie te ondernemen. Mariposas, misschien is het inderdaad beter om school nog even te laten.. Moet daar maar 'ns over nadenken. Malteser, zeg jij nou tussen de bedrijven door even dat mijn pasgeborene een MAAND is?
Ik heb bij L heel vaak gedacht: nu is ze op dr allerleukst; nu kan ze écht niet meer nóg leuker worden. En toch was het dan iedere keer zo.quote:Op maandag 4 januari 2016 08:46 schreef Krisvc het volgende:
M'n hoest en snotneus is voldoende. Iedereen steekt z'n hand naar me uit.![]()
O jongens, m'n kind is over 2 dagen alweer een half jaar oud. Ik vind d'r zo leuk. En ik vind deze leeftijd erg leuk. Ze is echt contact aan het zoeken, vindt mamma en pappa de allerleukste en is de wereld aan het ontdekken. Ik kan me er niks bij voorstellen dat ik het ooit leuk ga vinden om een groter kind te hebben en niet meer dit lieve kleine meisje. Maar volgens mij groei je daar gewoon in mee.
Dan heb je hem vast met een fijn gevoel achter gelaten daar!quote:Op maandag 4 januari 2016 10:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb mijn kleintje net afgezet voor zijn eerste wenochtendje. Hij heeft echt alleen maar gelachen naar de leidsters. Zo lacht hij nooit naar mij tussen twaalf en een mag ik m weer oppikken
Ik lees toevallig even meequote:Op maandag 4 januari 2016 14:57 schreef silliegirl het volgende:
Ik kom weer even met een vraag: W. raakt toe aan maat 3 luiers. Ik heb nu pampers en wil daar nog even bij blijven, maar ook pampers heeft zoveel soorten dak door de bomen het bos niet meer zie..
Welke pampers zijn 't beste in maat 3 voor een baby van 2 maanden? Ze hebben new baby ook in 3 maar dies niet heel makkelijk verkrijgbaar hier.. En dan heb je simple dry, active fit en baby dry.. Wat zijn nu de verschillen?
super! Hij heeft genoten van de kindjes om zich heen, lekker in de box gespeeld, een uurtje geslapen en de fles gedronken. Ze zijn daar super lief. Woensdag mag hij om half acht komen zodat ik kan kijken hoe ik t op een werkdag doe.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:25 schreef Skoap het volgende:
[..]
Dan heb je hem vast met een fijn gevoel achter gelaten daar!
Hoe is het gegaan?
F is vanmiddag ook voor het eerst gaan wennen.
L was helemaal trots
als G luiers heeft die de poep niet binnen houden ga ik altijd een maat groter :p hij is kampioen verticaal omhoog schijtenquote:Op maandag 4 januari 2016 15:13 schreef coccinelle het volgende:
Mij is verteld dat maat 3 newbaby eruit gaat.
Ik heb hier babydry, alleen poept meneer váák buiten de luier. Nu maar active fit gehaald in de hoop dat het iets minder was scheelt.
Bij babydry zitten er meer luiers in een pak dan active fit. De dry luiers zijn ook dikker.
Ik PM je even! PAS een maand?! Mijn babyquote:Op maandag 4 januari 2016 13:43 schreef Malteser het volgende:
[..]
Goed gedaan. Wat benoemde of zag de LK dan?
Enne, ik probeerde het al enigszins te nuanceren:
"En vergeet niet dat N morgen pas een maand is."
Die van mij wil vandaag alleen op schoot slapen. Ga je ook nog meemaken hoor! Dan is het écht een dagtaak!quote:Op maandag 4 januari 2016 17:01 schreef hetzusjevan het volgende:
Maar voor de baby zorgen is geen dagtaak toch..ik bedoel, voeden + even knuffelen duurt hooguit een uurtje, en daarna slaapt ze 2-3 uur. In die tussentijd kan ik mezelf best nuttig maken. Heb net de badkamer en de wc's gepoetst. Nu weer even voeden en dan eten koken.
Van workaholic naar huisvrouw whut![]()
Als je me dat vorig jaar gezegd had, had ik je vierkant uitgelachen.
Hoe vond je het bloesem, eerste dag alleen?
Wat een leuk cadeau voor je vader lunapuella.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |