abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159447528
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:47 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Denk dat ze eerder bedoelt dat er behoorlijk wat aanwijzingen en misstanden zijn. Aan veel van het verhaal klopt gewoon iets niet. Dat kun je wel aan je klompen aanvoelen.
Idd. Denk dat Tomas Ross aardig in de goede richting zit met z'n theorie over de moord. Volkert was bekend bij de inlichtingendienst. Er is teveel wat niet klopt aan dit alles. Hoef je geen aluhoedje voor op je hoofd te hebben.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:49:52 #52
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159447532
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:49 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Gelukkig worden rechtszaken niet bepaald door onderbuikgevoelens en klompen. Laat ik dat dan maar zeggen.
En dat is waarom die doofpot open moet. Vuur is nog niet gezien, maar wel een heleboel rook.
pi_159448967
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Precies wat ik denk. Ik geloof dat de politici er geen weet van hadden maar dat de AIVD (BVD) vuile handen heeft. Al dan niet mede op verzoek van onze vriendjes uit de USA. Als je je land wil beschermen waarom zou je de politici dan alles vertellen terwijl je weet dat je hen in een lastige situatie brengt? Nee, daar maar beter over zwijgen en hen plausible deniability geven.
Dit sluit weer een tweede schutter uit, aangezien deze zo dodelijk precies is. misschien een Manchurian candidate (verbeterde versie).

[ Bericht 19% gewijzigd door THEFXR op 27-01-2016 20:45:09 ]
pi_160445456
quote:
12s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:47 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ik durf daar wel een wedje op te leggen, dat de AIVD onmogelijk achter die moord kan zitten ;)

als je wil weten waarom, kijk eens naar wat er gebeurde op 29 mei 2002, 23 dagen na de moord
Dat heb ik gemist. Wat gebeurde er?
  maandag 7 maart 2016 @ 10:46:33 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160484411
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 18:59 schreef Glider76 het volgende:

[..]

Toen kreeg het beestje pas een andere naam (van BVD naar AIVD) :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_160493227
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 18:59 schreef Glider76 het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2016 10:46 schreef jogy het volgende:

[..]

Toen kreeg het beestje pas een andere naam (van BVD naar AIVD) :P.
Ik had dat nochtans al uitgelegd in een reactie op Jogy. :?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 7 maart 2016 @ 17:24:43 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160494016
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

[..]

Ik had dat nochtans al uitgelegd in een reactie op Jogy. :?
Nope, een reactie op RM-rf. Maar ik ben het wel met je eens hoor, het is een beetje woordspelerij.

Als ik iemand met een kettingzaag in stukjes verdeel en ga daarna mijn naam veranderen dan ben ik niets minder schuldig aan het in stukjes verdelen van voornoemd persoon. TENZIJ, in het geval van de BVD die AIVD werd dat er bij de naamsverandering ook een totaal nieuwe organisatie is ontstaan met geen van de kopstukken of medewerkers van de oude organisatie. (lijkt me stug :P )
Vrijheid
pi_160494261
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Nope, een reactie op RM-rf. Maar ik ben het wel met je eens hoor, het is een beetje woordspelerij.

Als ik iemand met een kettingzaag in stukjes verdeel en ga daarna mijn naam veranderen dan ben ik niets minder schuldig aan het in stukjes verdelen van voornoemd persoon. TENZIJ, in het geval van de BVD die AIVD werd dat er bij de naamsverandering ook een totaal nieuwe organisatie is ontstaan met geen van de kopstukken of medewerkers van de oude organisatie. (lijkt me stug :P )
Ik vraag me nog steeds af waarom die diensten van naam zijn veranderd. Het was niet alleen de BVD, ook de KGB veranderde de naam. Vanwege een reorganisatie? Misschien maar ik de gutfeeling dat dat niet de enige reden was.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 7 maart 2016 @ 20:28:01 #59
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_160499196
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik vraag me nog steeds af waarom die diensten van naam zijn veranderd. Het was niet alleen de BVD, ook de KGB veranderde de naam. Vanwege een reorganisatie? Misschien maar ik de gutfeeling dat dat niet de enige reden was.
Zo te zien/lezen was de naam BVD al aan vervanging toe omdat het jaren daarvoor de inlichtingendienst alweer onder beheer had.https://nl.m.wikipedia.or(...)sdienst#Geschiedenis

De IDB werd in 1994 na heftige interne twisten opgeheven. De buitenlandse inlichtingentaak werd uiteindelijk overgedragen aan de BVD, die daarmee tot een gecombineerde inlichtingen- en veiligheidsdienst werd en om die reden per 29 mei 2002 werd omgedoopt tot Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD).
Vrijheid
  Moderator woensdag 30 maart 2016 @ 18:19:12 #60
249559 crew  Lavenderr
pi_161053665
Bedenkelijk zaakje toch, die Teevendeal:

De commissie die voor de tweede keer de zogeheten Teevendeal onderzoekt, is daarmee ruim voor de zomervakantie klaar. Dat schrijft justitieminister Ard van der Steur woensdag aan de Tweede Kamer.

De commissie onder leiding van oud-Ombudsman Marten Oosting is sinds eind januari bezig met een vervolgonderzoek naar de omstreden schikking die VVD'er Fred Teeven in 2000 als officier van justitie trof met een drugscrimineel.

Vorig jaar zocht Oosting de kwestie al uit, maar in januari bleek uit nieuwe informatie dat de zoektocht naar het vermiste 'bonnetje' van de deal op het ministerie in 2014 bewust was stopgezet. Inmiddels zijn met 35 mensen gesprekken gevoerd, van wie enkele zelf contact zochten met de commissie.

Informatie
Van der Steur heeft opnieuw een oproep gedaan aan alle medewerkers van de ministeries van Veiligheid en Justitie en van Binnenlandse Zaken om alle informatie te verstrekken die er is. Daarbij heeft hij nogmaals benadrukt dat zij bescherming krijgen als mogelijke klokkenluider.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)met-Teevendeal.dhtml
  woensdag 30 maart 2016 @ 18:44:50 #61
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161054277
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
Bedenkelijk zaakje toch, die Teevendeal:

De commissie die voor de tweede keer de zogeheten Teevendeal onderzoekt, is daarmee ruim voor de zomervakantie klaar. Dat schrijft justitieminister Ard van der Steur woensdag aan de Tweede Kamer.

De commissie onder leiding van oud-Ombudsman Marten Oosting is sinds eind januari bezig met een vervolgonderzoek naar de omstreden schikking die VVD'er Fred Teeven in 2000 als officier van justitie trof met een drugscrimineel.

Vorig jaar zocht Oosting de kwestie al uit, maar in januari bleek uit nieuwe informatie dat de zoektocht naar het vermiste 'bonnetje' van de deal op het ministerie in 2014 bewust was stopgezet. Inmiddels zijn met 35 mensen gesprekken gevoerd, van wie enkele zelf contact zochten met de commissie.

Informatie
Van der Steur heeft opnieuw een oproep gedaan aan alle medewerkers van de ministeries van Veiligheid en Justitie en van Binnenlandse Zaken om alle informatie te verstrekken die er is. Daarbij heeft hij nogmaals benadrukt dat zij bescherming krijgen als mogelijke klokkenluider.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)met-Teevendeal.dhtml
Hardnekkig staartje. Zeker dat stukje over de klokkenluiders bescherming. Al heeft Nederland daar niet echt een goede historie mee :').
Vrijheid
  Moderator woensdag 30 maart 2016 @ 18:54:10 #62
249559 crew  Lavenderr
pi_161054515
quote:
11s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:44 schreef jogy het volgende:

[..]

Hardnekkig staartje. Zeker dat stukje over de klokkenluiders bescherming. Al heeft Nederland daar niet echt een goede historie mee :').
Op een gegeven moment durft geen klokkenluider de klok meer te luiden :o

Geen enkele ambtenaar van de ministeries van Veiligheid en Justitie en Binnenlandse Zaken heeft gereageerd op een oproep zich te melden met informatie over de Teevendeal. Dat schrijft minister Van der Steur aan de Tweede Kamer.

De ambtelijke leiding van de departementen had alle medewerkers opgeroepen naar de commissie-Oosting te stappen als ze meer informatie hebben over de beruchte deal. De commissie is herbenoemd, nadat begin dit jaar een mogelijke doofpot aan het licht kwam. Nieuwsuur meldde toen dat de zoektocht naar ‘het bonnetje’ van hogerhand was stilgelegd. Oosting doet nu opnieuw onderzoek, maar medewerkers staan blijkbaar allesbehalve te trappelen om te praten.

Volgens de commissie is er “geen aanwijzing dat dit voortkomt uit een gebrek aan openheid.” De onderzoekscommissie heeft tot nu toe met “35 personen een formeel gesprek gevoerd.” Ook hebben enkele mensen “uit eigen beweging contact gezocht met de commissie”. Maar daar zit dus niemand bij die heeft gereageerd op een oproep van de top van de ministeries.
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)ndeal-levert-niks-op
  dinsdag 26 april 2016 @ 07:25:51 #63
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_161720269
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik sluit zeker niet uit dat de AIVD achter de moord van Fortuyn zat. Hij kon zomaar de nieuwe baas van het land worden, hij werd als extremist gezien en hij zou Nederland internationaal voor schut doen staan, in de ogen van de AIVD, ineens zouden een hoop nieuwe mensen de macht krijgen en zou de gevestigde orde vallen wat het land zou kunnen destabiliseren. Niet dat ik er zo over denk maar ik verplaats me in deze mensen. Het zou voor mij logisch zijn dat de AIVD hem als een gevaar voor de staat zag en dat ze er geen moeite mee hadden als hem iets zou overkomen. De exacte details daar speculeer ik niet over. Ik heb geen hoge dunk van Fred Teeven maar ik denk niet dat Teeven zo verschrikkelijk smerig is dat hij iemand zou laten vermoorden omdat hij het politiek gezien aflegt, daarvoor waren de belangen niet groot genoeg.
Waarschijnlijk zal het bespottelijke vluchtelingen toneelstuk ernstig hebben geblokkeerd.

Nederland was zuiverder geweest. De mand met appels is nu volkomen verrot.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 26 april 2016 @ 07:27:40 #64
52357 Lambiekje
pi_161720278
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 15:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

aah, chanteerbaar.
Juist niet. En dat is voor corruptie en lobby funest.

Rutte en Balkenende dat zijn chantable minkukels
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 26 april 2016 @ 07:28:58 #65
52357 Lambiekje
pi_161720285
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 20:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dit sluit weer een tweede schutter uit, aangezien deze zo dodelijk precies is. misschien een Manchurian candidate (verbeterde versie).

Volkert was de Manchurian
pi_161724101
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Kan ontkrachten? Een random gebeurtenis/oorzaak verzinnen en dan i.p.v. op zoek gaan naar bewijzen, vragen of het ontkracht kan worden _O-
Random?

In elk degelijk politieonderzoek zou het als motief kunnen worden bestempeld.
  dinsdag 26 april 2016 @ 13:35:43 #67
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161724816
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 07:25 schreef Lambiekje het volgende:
Nederland was zuiverder geweest. De mand met appels is nu volkomen verrot.
Wat is dat voor'n (ultra) fascistische opmerking Lambiek? Of begrijp ik je verkeerd? :o
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161770129
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 april 2016 13:35 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat is dat voor'n (ultra) fascistische opmerking Lambiek? Of begrijp ik je verkeerd? :o
Vanwaar die verbazing?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_161772293
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 april 2016 13:35 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Heb je nu nog niet door dat alle oplossingen van Lambiekje om wat hij als fascistisch ziet aan te pakken nogal fascistisch van aard zijn?
  donderdag 28 april 2016 @ 14:15:26 #70
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161775214
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:13 schreef Wantie het volgende:
Vanwaar die verbazing?
Als vervend voorvechter van vrijheid...
quote:
6s.gif Op donderdag 28 april 2016 11:50 schreef Chewie het volgende:
Heb je nu nog niet door dat alle oplossingen van Lambiekje om wat hij als fascistisch ziet aan te pakken nogal fascistisch van aard zijn?
Ik wil, maar het zou mooi zijn als Lambiekje dat zelf eens inzag natuurlijk! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161776744
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De KGB werd opgeheven na de val van de Soviet Unie.
pi_161788990
quote:
6s.gif Op donderdag 28 april 2016 14:15 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Het is meer een kwestie van 'waar het hart vol van is....'
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 28 april 2016 @ 22:46:28 #73
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161789092
quote:
6s.gif Op donderdag 28 april 2016 14:15 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

[..]

Ik wil, maar het zou mooi zijn als Lambiekje dat zelf eens inzag natuurlijk! :D
Ik leg jou mijn vrijheid op.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 12:27:26 #74
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_162349368
Kan iemand iets meer vertellen tussen de connectie Teeven Demmink en Fortuin. Zag het vaag voorbij komen in een reaguursel van geenstijl.nl en vond dit wel een interessante invalshoek.

Aangezien Pim wel van een jong (18+) blaadje hield en Demmink van minderjarig , kan ik mij eigen niet voorstellen dat Pim op de hoogte was van de streken van Demmink dit eventueel door Fred Teeven.

Maar het zijn slechts gedachtes, en ik weet hier eigenlijk bijna niks over deze driehoek Teeven Demmink en Fortuin en hoe ze tegen over elkaar stonden.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_162359052
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:42 schreef Lichtkogel het volgende:
Denk dat hij aan de kant moest omdat hij anti-EU was en in 1 x minister president zou worden.

Dat is in optiek ook het meest waarschijnlijke scenario.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 22:05:08 #76
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_162366322
Ben het met lambiekje eens dat volkert geindoctineerd (manchurian in MKultra taal ) was gezien Fortuyn niks met nertsen had !
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  vrijdag 20 mei 2016 @ 22:38:58 #77
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_162367247
Toevoeging ik ben zelf maar wezen google, lekker gemakzuchtig maar goed.

Ik kwam wel een aantal stukken tegen die naar de link Demmink en Fortuyn wezen.

Ik vond met name het stuk van "de klokkenluider online" wel interessant omdat dit alleen nog meer in de cache is te lezen.

http://webcache.googleuse(...)&client=firefox-b-ab

Geen idee waarom ze dit hebben verwijderd overigens

In de archieven van geenstijl.nl "Pedonetwerken: sporen naar hoge Europese kringen" stond in het artikel de namen Pim Fortyun en Demmink in één zin.

http://www.geenstijl.nl/m(...)poren_naar_hoge.html

Persoonlijk vond ik de onderstaande link één van de betere en meer informatiever alleen ik moet het nog even uitgebreider belezen. Het gaat gewoon over de Demmink affaire aan zich.

https://sites.google.com/(...)f/de-demmink-affaire

Voor de rest waren er nog wel een paar artikelen waar Pim en Demmink in één genoemd werden, ik vond ze niet zo interessant, en misschien zou het beter ook zijn voor mij om maar eerst eens een paar boeken te lezen die staan tot Pim Fortuyn en tot Joris Demmink.

Toch zie ik wel iets in deze invalshoek wat als Pim op de hoogte was van de streken van Demmink en dat Teeven diende als de beschermheer van J. Demmink nu niet dat het alleen Demmink goed uitkwam dat Pim Fortuyn werd geliquideerd, maar als ik het zo gelezen heb zijn er een hele boel prominente personen en bedrijven geweest die gebaat hebben bij de dood van Fortuyn dat wel heel erg toevallig is dat het door een zogenaamde linkse gek gedaan is die nog een aaitje over zijn bol later kreeg van de Dhr. Teeven
Hoe stout is Konijntjuh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')