SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, sommige dagen voel ik het ook helemaal niet, moet gewoon afwachten en misschien helpt anticonceptie (dat zullen ze me wel voor gaan schrijven denk ik) maar wil eigenlijk niet aan de pilquote:Op zondag 3 januari 2016 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
aaahhoelang duurt zoiets of weet je dat niet?
waarom niet?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee, sommige dagen voel ik het ook helemaal niet, moet gewoon afwachten en misschien helpt anticonceptie (dat zullen ze me wel voor gaan schrijven denk ik) maar wil eigenlijk niet aan de pil
Vond het niet heel fijn vorige keren. Huid is nu net een beetje rustig. En ik vind het fijn als ik in de gaten kan houden hoe vaak ik ongesteld ben.quote:
gewoon niet doenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja mega werk om terug te lezen allemaal
dat moet je dan ook niet doenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja mega werk om terug te lezen allemaal
Ah ja ik snap het. Ik zou wel willen stoppen met de pil vanwege de moodswingsquote:Op zondag 3 januari 2016 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vond het niet heel fijn vorige keren. Huid is nu net een beetje rustig. En ik vind het fijn als ik in de gaten kan houden hoe vaak ik ongesteld ben.
Wat vind je er fijn aan dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah ja ik snap het. Ik zou wel willen stoppen met de pil vanwege de moodswings. Maar verder vind ik het wel fijn
Zelf regelen wanneer je ongesteld bentquote:
Voor vakanties is het wel fijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Zelf regelen wanneer je ongesteld bent
Ik plan het ook om andere dingen heen, niet in tentamenweken enzo. En eerst ook niet als ik bij mijn ex was.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor vakanties is het wel fijn.
Ik was gestopt ermee toen het uit ging met ex, eigenlijk wilde ik al eerder stoppen maar hij deed tegenwerpingen
je hebt het schaatsen overleefd typjequote:
Ik vind het erg oncomfortabel wanneer artsen daar rondwroeten, zou niet snel een spiraal laten inbrengen vrijwillig denk ik.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik plan het ook om andere dingen heen, niet in tentamenweken enzo. En eerst ook niet als ik bij mijn ex was.
Maar spiraal lijkt me niks dus ik hou het bij de pil
Lijk me niks nee, ik stel het liever nog even uitquote:Op zondag 3 januari 2016 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het erg oncomfortabel wanneer artsen daar rondwroeten, zou niet snel een spiraal laten inbrengen vrijwillig denk ik.
komt er een vervolgdate?quote:
Tja dan kun je meteen niet meer plannen wanneer je ongesteld wordt, er lijken mij weinig voordelen aan zitten tov pil. Ik had zo'n arminplantaat, dat was ook niets.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Lijk me niks nee, ik stel het liever nog even uit
goede TTquote:Op zondag 3 januari 2016 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
GC / [GRTD #6434] Mortaxx heeft gayseks gehad
omg roddelaarsquote:Op zondag 3 januari 2016 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
GC / [GRTD #6434] Mortaxx heeft gayseks gehad
ik had een souvenir moeten meenemen van tenerife voor jequote:
Wat zit er dan in je arm?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja dan kun je meteen niet meer plannen wanneer je ongesteld wordt, er lijken mij weinig voordelen aan zitten tov pil. Ik had zo'n arminplantaat, dat was ook niets.
quote:
wowquote:Op zondag 3 januari 2016 19:24 schreef Sked het volgende:
[..]
ik had een souvenir moeten meenemen van tenerife voor je
ze verkochten daar flesopeners in de vorm van een piemel
Dat is een dingetje wat precies hetzelfde hormoon afgeeft als een spiraaltje, maar dan onderhuids ingebracht. Implanon heet het.quote:
Is dat eng? Het lijkt me wel engquote:Op zondag 3 januari 2016 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is een dingetje wat precies hetzelfde hormoon afgeeft als een spiraaltje, maar dan onderhuids ingebracht. Implanon heet het.
je bent een slimme meid, je kan hetquote:Op zondag 3 januari 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben een lamp aan het monteren en het is fucking moeilijk
#midgetproblemen
vraag je vaderquote:Op zondag 3 januari 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
#midgetproblemen
ik niet meerquote:
Was niet eng hoor, het was binnen 10 seconden met plaatselijke verdoving gebeurd en dagen erna voelde het als een blauwe plek. Maar ik kreeg er hele onregelmatige bloedingen van dus weer uit laten halen.quote:
Sta je al op een stoel?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
#midgetproblemen
ik ken een meisje en ze was een jaar lang ongesteld door een spiraalquote:Op zondag 3 januari 2016 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was niet eng hoor, het was binnen 10 seconden met plaatselijke verdoving gebeurd en dagen erna voelde het als een blauwe plek. Maar ik kreeg er hele onregelmatige bloedingen van dus weer uit laten halen.
Ik wil daar even niet meer heen want ik was er in december echt te vaakquote:
gekquote:Op zondag 3 januari 2016 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik stond op een tafel en daarop weer een stoel
31x?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil daar even niet meer heen want ik was er in december echt te vaak
Ja is een risico als je spiraal of implantaat neemt. Ik was het na 2 maanden ongesteld al zat en liet het weghalen.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ken een meisje en ze was een jaar lang ongesteld door een spiraalwat een hel
Onregelmatige bloedingen lijkt me ook kut
mn tindermatch zit nu ergens vast in assen vanwege gladheid enzo, dus laten we dat maar niet doenquote:
hoezo nietquote:Op zondag 3 januari 2016 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik was er gister. Wat een chaos. Dat personeel snapt er helemaal niets van
2 maanden achter elkaar?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja is een risico als je spiraal of implantaat neemt. Ik was het na 2 maanden ongesteld al zat en liet het weghalen.
oh godquote:Op zondag 3 januari 2016 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja is een risico als je spiraal of implantaat neemt. Ik was het na 2 maanden ongesteld al zat en liet het weghalen.
1 | https://www.youtube.com/watch?v=r0XsX0INtKM |
Nou ja ik had wel een excuus tegen seks tochquote:Op zondag 3 januari 2016 19:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Jezus.
Ik had mezelf allang volgestopt met pillen.
Oh ja dat wel, of je moet zo'n vent hebben die er op kickt.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja ik had wel een excuus tegen seks toch
Een echte schipperquote:Op zondag 3 januari 2016 19:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh ja dat wel, of je moet zo'n vent hebben die er op kickt.
gezelligquote:Op zondag 3 januari 2016 19:36 schreef Sked het volgende:
[..]
ja hoor
vrienden kunnen altijd bij mij slapen
Niet de fien die ik verwachttequote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet de fien die ik verwachtte
morgenavond seizoen 4 brugklas
hoef je toch geen excuus voor te hebbenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja ik had wel een excuus tegen seks toch
Je hoeft je afwijzingen niet te onderbouwen danquote:Op zondag 3 januari 2016 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
hoef je toch geen excuus voor te hebben
Kijk jij dat?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet de fien die ik verwachtte
morgenavond seizoen 4 brugklas
gewoon niet afwijzenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hoeft je afwijzingen niet te onderbouwen dan
wijst kaneel jou wel eens af?quote:
Goed zo. Smerig gedoetje is het.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
meh, de zeevaartschool heb ik nooit leuk gevonden.
Je hoeft niet te douchen, ik vind je zo ook lekker ruiken, douche maar morgen ochtend zoals het hoort.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 19:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je hoeft niet te douchen, ik vind je zo ook lekker ruiken, douche maar morgen ochtend zoals het hoort.
ik wil helemaal niet met jou slapenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan gaan wij twee dus samen slapen want ik mocht ook op het luchtbedje
Hahah FMquote:Op zondag 3 januari 2016 19:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoeveel 'stalkers' heb je in totaal?
Maar jij bent groot en zo, ik wil jou gebruiken als knuffelbeer tijdens het slapenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil helemaal niet met jou slapen
ik kruip wel bij mcgrath in bed
religieusquote:
VA is ook evenlang als ik, probeer hem maarquote:Op zondag 3 januari 2016 19:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar jij bent groot en zo, ik wil jou gebruiken als knuffelbeer tijdens het slapen
een anus is een anus toch?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben meer een beer vlak voor een winterslaapquote:Op zondag 3 januari 2016 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
VA is ook evenlang als ik, probeer hem maar
Serieus?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
religieus
maar max en anouk zijn er niet meer blijkbaar
Kijk dan leuke series zoals Archer en Community.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
en ik heb geen leven natuurlijk
Tering jantje zijn jullie beiden 1,93quote:Op zondag 3 januari 2016 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
VA is ook evenlang als ik, probeer hem maar
Ik ben je lengte vergeten, ik had het moeten opschrijven in mijn Opso boekjequote:Op zondag 3 januari 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tering jantje zijn jullie beiden 1,93
quote:Op zondag 3 januari 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik ben 1,97 zelfsquote:Op zondag 3 januari 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
stopquote:Op zondag 3 januari 2016 19:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben je lengte vergeten, ik had het moeten opschrijven in mijn Opso boekje
Turkse vrouw wel tochquote:Op zondag 3 januari 2016 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar vrouwen hebben geen harige anus en ik wil dat
"Kan je misschien dat pakje op de bovenste plank voor mij pakken?"quote:
143quote:Op zondag 3 januari 2016 19:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben je lengte vergeten, ik had het moeten opschrijven in mijn Opso boekje
veel users hier kunnen het bevestigenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow, heus ben je zo lang. Op foto's leek je minder lang.
Leugens, het was iets met 16xquote:Op zondag 3 januari 2016 19:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
"Kan je misschien dat pakje op de bovenste plank voor mij pakken?"
[..]
143
Ik heb 2 luchtbedjes, maak je geen zorgen.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je er 3?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb 2 luchtbedjes, maak je geen zorgen.
mijn leven, ook als ik niet op mijn werk benquote:Op zondag 3 januari 2016 19:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
"Kan je misschien dat pakje op de bovenste plank voor mij pakken?"
ik krijg wel je beste kussen en deken he?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb 2 luchtbedjes, maak je geen zorgen.
kussen wel, je moet wel een slaapzak meenemen. Gaan we dan met z'n allen uit in roffa?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik krijg wel je beste kussen en deken he?
Weetje hoe hinderlijk het is om zoiets te vragen, ik doe het met tegenzinquote:Op zondag 3 januari 2016 19:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mijn leven, ook als ik niet op mijn werk ben
laten we naar bar gaan. Leuke meisjes daarquote:Op zondag 3 januari 2016 19:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
kussen wel, je moet wel een slaapzak meenemen. Gaan we dan met z'n allen uit in roffa?
als jij de belachelijke torenhoge prijzen voor alcohol en entree betaalt, primaquote:Op zondag 3 januari 2016 19:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
kussen wel, je moet wel een slaapzak meenemen. Gaan we dan met z'n allen uit in roffa?
Ik doe zoiets graag voor perfecte wezens zoals jij.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weetje hoe hinderlijk het is om zoiets te vragen, ik doe het met tegenzin
och arme schatquote:Op zondag 3 januari 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weetje hoe hinderlijk het is om zoiets te vragen, ik doe het met tegenzin
Ik dacht meer aan Viequote:Op zondag 3 januari 2016 19:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wat is datquote:Op zondag 3 januari 2016 19:52 schreef Etsu het volgende:
vie is wel t trieste wat ik ooit heb gezien
wat doe je overdrevenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
als jij de belachelijke torenhoge prijzen voor alcohol en entree betaalt, prima
nee failliet dacht ikquote:Op zondag 3 januari 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Bestaat club bedroom in groningen nog eigenlijk
jij bent rijkstequote:Op zondag 3 januari 2016 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
als jij de belachelijke torenhoge prijzen voor alcohol en entree betaalt, prima
quote:Op zondag 3 januari 2016 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer anders kon je meedoen aan de Groningse versie van niet lullen maar poetsen
verkalking onder mijn linker knie, operatief verwijderdquote:Op zondag 3 januari 2016 19:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij zal dit nooit snappen.
Kreeg je ook last aan je knieën tijdens je puberteit?
Woahquote:Op zondag 3 januari 2016 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
verkalking onder mijn linker knie, operatief verwijderd
feestje in groningen dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
vergeleken met groningen is t gewoon zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 januari 2016 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
ga je gangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
jij hebt echt geen smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik spring liever op kaneelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klinkt goedquote:
Wel een beetje ordinair zo met die lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal ik dan zelf een luchtbedje meenemen?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
klinkt goed
blijf je bij mij slapen?![]()
je kan kiezen tussen mijn bed, lek luchtbed of de bank met een grote kuil (veroorzaakt door Paxcon)
lijkt me echt extreem vervelend om dat mee te moeten slepen de trein inquote:Op zondag 3 januari 2016 20:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
zal ik dan zelf een luchtbedje meenemen?
vanaf de 15de kunnen alle jongens wel een blowjob waarderenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:03 schreef supersof het volgende:
wat geef je aan een jongen die 16 wordt
en wat geef je aan een jongen die 19 wordt
help
het zijn mijn broertjesquote:Op zondag 3 januari 2016 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
vanaf de 15de kunnen ze een blowjob wel waarderen
Fleshlight.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:03 schreef supersof het volgende:
help
drankquote:Op zondag 3 januari 2016 20:03 schreef supersof het volgende:
help
die van 19 drank, die van 16 weet ik niet, want toen ik 16 werd kreeg ik ook drankquote:Op zondag 3 januari 2016 20:03 schreef supersof het volgende:
help
en maar zeggen dat je op blond valtquote:
of onderbroekenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Fleshlight.
Of sokken als je skeer bent.
geef die van 16 een plastion of exbox spelquote:Op zondag 3 januari 2016 20:03 schreef supersof het volgende:
help
iets anders dan drank?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
die van 19 drank, die van 16 weet ik niet, want toen ik 16 werd kreeg ik ook drank
niet jouw typequote:
we hebben een gratis spotify abonnement via kpnquote:
als mijn broertje 18 wordt geef ik m boekquote:Op zondag 3 januari 2016 20:06 schreef Etsu het volgende:
toen mn broertje 20 werd, gaf ik een concertkaartje
voor team?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
we hebben een gratis spotify abonnement via kpn
kan misschien wel iets voor team geven ofzo
geen idee of ze dat gebruiken
hoezoquote:Op zondag 3 januari 2016 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als mijn broertje 18 wordt geef ik m boek
ohquote:
daarom moet je boek beetje stimulerenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
zie niet in waarom
mn broertje zou dat boek nooit lezen
dat gaat never nooit lukkenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom moet je boek beetje stimuleren
fles drank of je maagdelijkheidquote:Op zondag 3 januari 2016 20:03 schreef supersof het volgende:
help
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Fleshlight.
Of sokken als je skeer bent.
niet iedereen is zoals jijquote:Op zondag 3 januari 2016 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
Die van 16 wilt vast wel alcohol en die van 19 wilt vast wel MDMA
Drugsquote:Op zondag 3 januari 2016 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
Jullie denken ook altijd alleen maar aan drugs
ik niet hoorquote:Op zondag 3 januari 2016 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
De drank en drugsgeneratie.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
ik doe daar niet meer aanquote:Op zondag 3 januari 2016 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me daar te oud voor
Of eigenlijk te ouwelijk
Vond het ook nog wel leuk toen ik 20 was.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik doe daar niet meer aan
is leuk als je 15-16 bent
Niemand is te oud voor drugs, (depending on which drug)quote:Op zondag 3 januari 2016 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me daar te oud voor
Of eigenlijk te ouwelijk
dat lijkt me echt heel genantquote:Op zondag 3 januari 2016 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niemand is te oud voor drugs, (depending on which drug)
Als mijn moeder stopt met anti-depressiva gaat ze ook MDMA met mij doen en ze is al boven de 50. Ook deed ze een paar restjes van mijn trufflels
Stoer hoor van haar.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niemand is te oud voor drugs, (depending on which drug)
Als mijn moeder stopt met anti-depressiva gaat ze ook MDMA met mij doen en ze is al boven de 50. Ook deed ze een paar restjes van mijn trufflels
Dacht ik een paar jaar geleden ook.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
Ik denk dat ik het nog wel een paar decennia blijf doen, iig wel psychedelische.
Niks stoers aan, is gewoon leuk.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stoer hoor van haar.
Nee ik vind dat je moet doen waar je zin in hebt. Maar jezelf doelbewust van het padje brengen wordt op den duur wel een beetje kansloos hoor.
Drugs nodig hebben om pret te hebbenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niks stoers aan, is gewoon leuk.
Niks kansloos aan pret hebben.
Ik zeg niet dat ik het nodig heb. Maar het is gewoon leuk. Ik heb ook geen internet nodig om pret te hebben, maar internet is gewoon leuk.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drugs nodig hebben om pret te hebben![]()
Ik denk dat ik liever andere leuke dingen doe met mijn moeder.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niks stoers aan, is gewoon leuk.
Niks kansloos aan pret hebben.
Zoals?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever andere leuke dingen doe met mijn moeder.
kan je niks anders bedenken dan drugs?quote:
Nou eigenlijk lijkt mij drugs doen met mijn moeder ook niet echt leuk, maar vind het wel leuk dat zij het wil gaan doen. Maar mijn moeder is best saai.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
kan je niks anders bedenken dan drugs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nouja zeg iemand beschuldigt mij ervan dat ik sinteet rook heb gelijk actie ondernemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ik ga het dan ook niet samen met mijn moeder doen. Maar me moeder wil het wel een keer proberen.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
MDMA is ook echt zo'n drug om je van het padje te laten zijn. Dat doe je toch niet met je moeder
Nouja zeg iemand beschuldigt mij ervan dat ik sinteet rook heb gelijk actie ondernemenMoest lachen, dank je OF.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
Als mijn moeder stopt met anti-depressiva gaat ze ook MDMA met mij doen
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:20 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga het dan ook niet samen met mijn moeder doen.
Nouja zeg iemand beschuldigt mij ervan dat ik sinteet rook heb gelijk actie ondernemenWat is sinteet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Oh ik bedoelde meer van dat ik er bij ben dat zij het doet, ik zelf neem het dan niet.quote:
Klinkt slecht, wie neemt dat nou.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
zon vervanger van wiet waar je tering hard op tript omdat er allemaal rotzooi inzit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |