SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ik ga zo kokenquote:
beetjequote:
Dat moeten we vieren met een gebakken eiquote:Op zondag 3 januari 2016 17:41 schreef Etsu het volgende:
hey jongens ik ben net in de slaap gevallen op de bank
ik heb vanmiddag al een omelet opquote:Op zondag 3 januari 2016 17:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat moeten we vieren met een gebakken ei
ongesteldquote:Op zondag 3 januari 2016 17:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow jij eet volgens mij deze periode meer eieren dan ik, wtf?
vraag maar aan sked, die weet er meer vanquote:Op zondag 3 januari 2016 17:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kunnen homo's ook ongesteld worden?
quote:Op zondag 3 januari 2016 17:43 schreef Sked het volgende:
als het lekker is lust ik ook wel een bordje sof
quote:Op zondag 3 januari 2016 17:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kunnen homo's ook ongesteld worden?
heb vandaag maar genoeg voor 1quote:Op zondag 3 januari 2016 17:43 schreef Sked het volgende:
als het lekker is lust ik ook wel een bordje sof
hey ik ookquote:
ben ik ook tochquote:
oh bij mij iedere 10 minutenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:46 schreef supersof het volgende:
elk kwartier een andere mood
helemaal top
Als iedereen die komt gourmetten nou iets lekkers mee neemt (stokbrood, salade etc.). Lijkt mij persoonlijk wel een goed ideequote:
Ik denk dat ik de mijne bij ga houden met een excelsheet en een thermometerquote:Op zondag 3 januari 2016 17:46 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wou dat ik net als Abed de menstruatiecyclus van SC genoten kon bijhouden.
Waar heb je die thermometer voor nodig?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de mijne bij ga houden met een excelsheet en een thermometer
Dan kun je checken wanneer het eraan zit te komen en hoe lang er precies zit tussen je menstruatie en ovulatie enzoquote:Op zondag 3 januari 2016 17:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar heb je die thermometer voor nodig?
ja dat komt wel goedquote:Op zondag 3 januari 2016 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als iedereen die komt gourmetten nou iets lekkers mee neemt (stokbrood, salade etc.). Lijkt mij persoonlijk wel een goed idee
Heb ik ookquote:Op zondag 3 januari 2016 17:46 schreef supersof het volgende:
elk kwartier een andere mood
helemaal top
ben je een vrouw?quote:
Oh, kun je mij meer details geven over dit proces, heb hier nog nooit van gehoordquote:Op zondag 3 januari 2016 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan kun je checken wanneer het eraan zit te komen en hoe lang er precies zit tussen je menstruatie en ovulatie enzo
Toppie.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik zeker weet dat alle 5 komen, dan stuur ik wel een PM
wie komen er?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik zeker weet dat alle 5 komen, dan stuur ik wel een PM
johannes ama sked en ik tot nu toequote:
en wie misschien?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
johannes ama sked en ik tot nu toe
nog 2 in afwachting
Dit is het verloop van de vrouwelijke cyclus ongeveer wanneer het regelmatig is.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, kun je mij meer details geven over dit proces, heb hier nog nooit van gehoord
Wow, handig dit.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is het verloop van de vrouwelijke cyclus ongeveer wanneer het regelmatig is.
[ afbeelding ]
Wel zonder bus?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:51 schreef Amarantha het volgende:
Voordat ik Etsu, Pax en Johannes kende ben ik nog nooit zo vaak naar Groningen geweest met de bus.
Misschien neem ik wel iets lekkers voor haar mee.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bella wilt dat ook.
Ze liet zich ook aaien door de chicks die hier waren van de week.
En waar doe je die thermometer dan in?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is het verloop van de vrouwelijke cyclus ongeveer wanneer het regelmatig is.
[ afbeelding ]
In je oog.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En waar doe je die thermometer dan in?
Ik ben nog nooit in Groningen geweest.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:51 schreef Amarantha het volgende:
Voordat ik Etsu, Pax en Johannes kende ben ik nog nooit zo vaak naar Groningen geweest met de bus.
In je anus natuurlijk, dat doe je met thermometersquote:Op zondag 3 januari 2016 17:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En waar doe je die thermometer dan in?
Foei.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Groningen geweest.
ik heb een oorthermometerquote:Op zondag 3 januari 2016 17:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In je anus natuurlijk, dat doe je met thermometers
Oh ik deed dat altijd in mijn oor, oopsquote:Op zondag 3 januari 2016 17:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In je anus natuurlijk, dat doe je met thermometers
Ohja, als je man bent is dat gayquote:Op zondag 3 januari 2016 17:55 schreef Sked het volgende:
[..]
ik heb een oorthermometer
ga toch niks in me reet douwen
dat zou ze heel erg leuk vindenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien neem ik wel iets lekkers voor haar mee.
sorryquote:Op zondag 3 januari 2016 17:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, dat niet maar mijn poeperd is erg gevoelig
ik moest hem onder mijn oksel doenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:54 schreef Lokasenna het volgende:
Doe nou niet alsof je moeder nog nooit in je reet heeft geprikt om te meten of je koorts had
voor je eigen vijligheid kan je beter aan de andere kant van de tafel zittenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:57 schreef Sked het volgende:
[..]
uh
we moeten het er nog maar eens over hebben of ik kom gourmetten
dat lijkt me wel beter jaquote:Op zondag 3 januari 2016 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
voor je eigen vijligheid kan je beter aan de andere kant van de tafel zitten
nietquote:
en of ie haar kentquote:Op zondag 3 januari 2016 18:00 schreef Etsu het volgende:
ey jc fylax heeft een dinnetje uit roffa
misschien ken je zn dinnetje wel
jc nietquote:
nee is niet zoquote:
ook nietquote:
west-frieslandquote:
een grappige manquote:
kijkquote:Op zondag 3 januari 2016 18:03 schreef Fylax het volgende:
Ik liep 's avonds door Rotterdam Zuid, niks mis mee.
Oke er zat een kneus met een groene laserpen in onze ogen te schijnen, maar behalve dat is er niets gebeurd.
was wel heel even bang hoor toenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
kijk
zoiets zou nooit in groningen gebeuren
in arnhem is de kans zeker driedubbele
ik zal er mee ophoudenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
kijk
zoiets zou nooit in groningen gebeuren
in arnhem is de kans zeker driedubbele
gladquote:Op zondag 3 januari 2016 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Etsuuu op een schaal van 1 tot 10 hoe glad is het daar nu. Moet er morgen langs.
Mijn raam was en is nog steeds bevroren he. Ik stuur je zo pic.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
glad
ik ben vergeten mijn raam dicht te doen vannacht, en vanmorgen kreeg ik mn raam niet dicht want water was bevroren
quote:Op zondag 3 januari 2016 18:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn raam was en is nog steeds bevroren he. Ik stuur je zo pic.
Godverdomme beter zijn die trappen van station noord niet glad anders ga ik op mn bek
Als je iemand ziet vallen ben ik hetquote:Op zondag 3 januari 2016 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]als ik uit de deur loop en om de hoek ga staan, kan ik station noord zien
YouTube kanalen van fokkers zijn een groot succes in deze scquote:Op zondag 3 januari 2016 18:11 schreef Etsu het volgende:
ik zal t filmen en dan op FOK! zetten, opso
quote:Op zondag 3 januari 2016 18:11 schreef Etsu het volgende:
ik zal t filmen en dan op FOK! zetten, opso
banwaardigquote:Op zondag 3 januari 2016 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
YouTube kanalen van fokkers zijn een groot succes in deze sc
heb je nog een leuke?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
YouTube kanalen van fokkers zijn een groot succes in deze sc
Wie heb je gezoend?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:17 schreef Etsu het volgende:
ze zijn in R&P benieuwd hoe ik al op 2 mensen zoenen in 2016 kom
wordt alles verwijderd
ben je zo'n hosselaar?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:17 schreef Etsu het volgende:
wordt alles verwijderd
2 alquote:Op zondag 3 januari 2016 18:17 schreef Etsu het volgende:
wordt alles verwijderd
die kelder van je wordt wel vol zoquote:
af en toe mag er iemand uit als ik een nieuwe hebquote:Op zondag 3 januari 2016 18:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die kelder van je wordt wel vol zo
same herequote:Op zondag 3 januari 2016 18:17 schreef Etsu het volgende:
wordt alles verwijderd
Okay, maar ze mogen mij allebei niet, wat dacht je van pax?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe dan, koppel ik je aan etsoe of mcg
nouja, die twee waren ook niet nieuw ofzo hoor. heb ze gewoon op de bek gepakt wanneer ik dacht dat het goed wasquote:Op zondag 3 januari 2016 18:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
same here
Wat is daar nu bijzonder aan. Chicks zijn zo thirsty met nye.
Ze doen hard2getquote:Op zondag 3 januari 2016 18:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, maar ze mogen mij allebei niet, wat dacht je van pax?
lekker tochquote:Op zondag 3 januari 2016 18:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja, die twee waren ook niet nieuw ofzo hoor. heb ze gewoon op de bek gepakt wanneer ik dacht dat het goed was
doe maar etsuquote:Op zondag 3 januari 2016 18:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe dan, koppel ik je aan etsoe of mcg
W0tquote:Op zondag 3 januari 2016 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja heerlijk
mn rechterkaak doet nog wel steeds pijn
men, heb de halve nacht dronken zitten lebberen, dan boeit het je niet zoveel, als er maar wordt getongdquote:
mijn mond is weer aardig hersteldquote:Op zondag 3 januari 2016 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja heerlijk
mn rechterkaak doet nog wel steeds pijn
is goed, morgen in roffaquote:Op zondag 3 januari 2016 18:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan neem ik jou, zodat je mij voetbalskills leert
Versieren voor dummies en FB R&Pquote:Op zondag 3 januari 2016 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mijn mond is weer aardig hersteld
Welk topic was het
Mcg is proud to be gayquote:Op zondag 3 januari 2016 18:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wist eigenlijk niet eens dat Mcg hommo was. Dit lijkt de Homo SC wel.
McG is alleen hommo voor mij.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:23 schreef Spatieloos het volgende:
Wat doet dat gen?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet morgen kijken of ik wel over de bitter tasting gen beschik. Leuke experiment.
de homo sc is minder gayquote:Op zondag 3 januari 2016 18:23 schreef Spatieloos het volgende:
Spannondquote:Op zondag 3 januari 2016 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
men, heb de halve nacht dronken zitten lebberen, dan boeit het je niet zoveel, als er maar wordt getongd
wat?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet morgen kijken of ik wel over de bitter tasting gen beschik. Leuke experiment.
moet haast wel als mn rechterkaak pijn van doetquote:Op zondag 3 januari 2016 18:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Spannond
Als het maar geen wasmachinegetong was.
stiekem heb je LMI afgelebberdquote:Op zondag 3 januari 2016 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
men, heb de halve nacht dronken zitten lebberen, dan boeit het je niet zoveel, als er maar wordt getongd
Uhm je gaat je dna isoleren uit wangslijmvliescellen en dan een gel laden om te kijken of je over zo'n gen beschikt om een bepaalde smaak te kunnen proevenquote:
vandaar dat ik nu een koortslip hebquote:Op zondag 3 januari 2016 18:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stiekem heb je LMI afgelebberd
LMI rende van mij wegquote:Op zondag 3 januari 2016 18:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
stiekem heb je LMI afgelebberd
heeft niet iedereen die dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uhm je gaat je dna isoleren uit wangslijmvliescellen en dan een gel laden om te kijken of je over zo'n gen beschikt om een bepaalde smaak te kunnen proeven
ik gok wel meer dan dat. Zou toch maar een testje doen. Die jongen hosselt in de Blauwe Engelquote:
welquote:
About 70% of people can taste PTC, varying from a low of 58% for indigenous peoples of Australia and New Guinea to 98% for indigenous peoples of the Americas.[4quote:
hoe smaakt hetquote:Op zondag 3 januari 2016 18:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
About 70% of people can taste PTC, varying from a low of 58% for indigenous peoples of Australia and New Guinea to 98% for indigenous peoples of the Americas.[4
KLB / Klb: Oud en Nieuw: hosseltopic 2016!quote:
ik mag niet posten van hmfquote:Op zondag 3 januari 2016 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
KLB / Klb: Oud en Nieuw: hosseltopic 2016!
Post je hosselstory Etsuik durf niet want dan is mn privé zo weg
mensen die homo's haten..quote:Op zondag 3 januari 2016 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik mag niet posten van hmf
die haat homo's
hmf is een ankymongoolquote:Op zondag 3 januari 2016 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik mag niet posten van hmf
die haat homo's
wat een kuttopicquote:Op zondag 3 januari 2016 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
KLB / Klb: Oud en Nieuw: hosseltopic 2016!
Post je hosselstory Etsuik durf niet want dan is mn privé zo weg
leuk waarheenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:36 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga mn miles van flyingblue gebruiken voor upgrade
als ik naar de andere kant van de wereld zou gaan, zou ik ook miles gebruiken om te upgradenquote:
Ik zag dat ik genoeg had om naar business up te graden naar NYC retour met air france.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik naar de andere kant van de wereld zou gaan, zou ik ook miles gebruiken om te upgraden
anders niet
doe danquote:Op zondag 3 januari 2016 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zag dat ik genoeg had om naar business up te graden naar NYC retour met air france.
je kan ook miles kopenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar denk dat mn vriendin niet genoeg miles hebt
Misschien in de zomer, ga niet meer naar vietnam helaas deze zomer.quote:
55 euro per 2k toch?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kan ook miles kopen
heb ik ook gedaan
waarom denk je dat je ibuprofen nodig hebtquote:Op zondag 3 januari 2016 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor het geval ik het vergeet mee te nemen
doeiquote:Op zondag 3 januari 2016 18:41 schreef JanCees het volgende:
Gaat me te snel hier, ben weer naar wzv doei
xoquote:Op zondag 3 januari 2016 18:41 schreef JanCees het volgende:
Omdat mijn verstandskies kut doet als ik veel eet. Zoals met gourmet bijv.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom denk je dat je ibuprofen nodig hebt
moet je niet veel etenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat mijn verstandskies kut doet als ik veel eet. Zoals met gourmet bijv.
gewoon eruit laten halenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat mijn verstandskies kut doet als ik veel eet. Zoals met gourmet bijv.
Ja erg he, ik moet eigenlijk gewoon afspraak makenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:42 schreef Etsu het volgende:
we gaan pas eind januari gourmetten en ama denkt al ruim 3 weken van te voren over na of de gastheer wel ibuprofen in huis heeft
Zie dat je ook miles kan overhevelen,quote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 18:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zie dat je ook miles kan overhevelen,
Het overboeken van Miles kost ¤3 per 250 Miles
Mag ik nog 120 euro betalen om 10k miles te transferren
doe het dan nu in je tas?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor het geval ik het vergeet mee te nemen
oh nog lang niet, vlieg altijd wel elke 20 maanden een keerquote:Op zondag 3 januari 2016 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]wat n onzin zeg
wanneer verlopen jullie miles dan?
quote:Op zondag 3 januari 2016 18:41 schreef JanCees het volgende:
Nice.quote:
Nee moet nieuwe kopen. Doosje van 10 is weer leegquote:
dan zou ik doorsparenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh nog lang niet, vlieg altijd wel elke 20 maanden een keer
Ja moet even nadenken.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan zou ik doorsparen
ik heb ze gewoon uitgegeven want ik verwacht niet dat ik binnen 20 maanden weer aan 25k miles kom
fijn dat ik je kon helpenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:45 schreef Amarantha het volgende:
Maar zou op zich wel extra doosje kunnen kopen voor in mijn tas. Dat is wel handig ja
Ik afgelopen maanden bijna dagelijksquote:Op zondag 3 januari 2016 18:46 schreef supersof het volgende:
ik slik echt zelden ibuprofen en eigenlijk ook nooit paracetamol
Ik slikte het ook zelden tot dat ik merkte hoe het voelt als je verstandskies irritant doet.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:46 schreef supersof het volgende:
ik slik echt zelden ibuprofen en eigenlijk ook nooit paracetamol
door je buik?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik afgelopen maanden bijna dagelijks
dat is dan ook de bedoelingquote:Op zondag 3 januari 2016 18:46 schreef Etsu het volgende:
ik had van de week ineens heel veel last van mijn enkel
pijnscheuten en kon amper lopen
2 paracetamol genomen en t was over
Ik krijg die niet door mijn strotquote:
80 centquote:
Ja, maar gelukkig afgelopen week niet elke dag hoeven nemen.quote:
ik ga dit jaar mijn andere 2 verstandskiezen uit laten halenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Hoofdpijn kan ik wel mee leven maar kiespijn vind ik echt vreselijk irritant.
Je moet daarom ook 1000-1500mg per keer nemenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:48 schreef Sked het volgende:
[..]
geld betalen voor iets dat niks doet
zonde van het geld
bij mij werkt t welquote:Op zondag 3 januari 2016 18:48 schreef Sked het volgende:
[..]
zonde van het geld
Dan moet je de 1000mg anaal inbrengen, dan doet het wel degelijk watquote:Op zondag 3 januari 2016 18:48 schreef Sked het volgende:
[..]
zonde van het geld
Fijn Etsu dat je mij motiveert om heen te gaanquote:Op zondag 3 januari 2016 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga dit jaar mijn andere 2 verstandskiezen uit laten halen
geloof me, het is verschrikkelijk
daarom heb ik ook 2x uitgesteld, maar dit jaar moet echt van mezelf
Wat is er nou precies aan de hand dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig afgelopen week niet elke dag hoeven nemen.
Zal wel weer drama worden als ik elke dag moet fietsen.
Opgezwollen eierstok, krijg donderdag uitslag van de bloedtesten enzoquote:Op zondag 3 januari 2016 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat is er nou precies aan de hand dan?
quote:Op zondag 3 januari 2016 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fijn Etsu dat je mij motiveert om heen te gaan
Ik moet dit jaar ookquote:Op zondag 3 januari 2016 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
naja je hoort vaak van die horrorverhalen, maar valt opzich wel mee
ik had topic over geopend in LIF en iedereen had paar dagen last van enzo, maar bij mij was t binnen 1 dag over en kon savonds weer gewoon eten.
dus verschilt per persoon denk ik
Ai, dat klinkt naar.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Opgezwollen eierstok, krijg donderdag uitslag van de bloedtesten enzo
Ik heb eigenlijk nooit last van kiespijn of last van pijn als ik teveel heb gegeten ofzo.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:50 schreef Amarantha het volgende:
Tijd terug had ik echt mega kiespijn, had een huisgenoot van mij nog zware ibuprofen (op dokters recept) liggen. Dat was wel nice.
Dat laatste heb ik schijnbaar ooit al een keer gehad zei mijn tandarts laatst. Is echt wel 10 jaar terug ofzo.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit last van kiespijn of last van pijn als ik teveel heb gegeten ofzo.
Pas maar op dat het geen wortelkanaalbehandeling wordt.
aaahquote:Op zondag 3 januari 2016 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Opgezwollen eierstok, krijg donderdag uitslag van de bloedtesten enzo
autsjquote:Op zondag 3 januari 2016 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik schijnbaar ooit al een keer gehad zei mijn tandarts laatst. Is echt wel 10 jaar terug ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |