SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ik ga zo kokenquote:
beetjequote:
Dat moeten we vieren met een gebakken eiquote:Op zondag 3 januari 2016 17:41 schreef Etsu het volgende:
hey jongens ik ben net in de slaap gevallen op de bank
ik heb vanmiddag al een omelet opquote:Op zondag 3 januari 2016 17:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat moeten we vieren met een gebakken ei
ongesteldquote:Op zondag 3 januari 2016 17:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow jij eet volgens mij deze periode meer eieren dan ik, wtf?
vraag maar aan sked, die weet er meer vanquote:Op zondag 3 januari 2016 17:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kunnen homo's ook ongesteld worden?
quote:Op zondag 3 januari 2016 17:43 schreef Sked het volgende:
als het lekker is lust ik ook wel een bordje sof
quote:Op zondag 3 januari 2016 17:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kunnen homo's ook ongesteld worden?
heb vandaag maar genoeg voor 1quote:Op zondag 3 januari 2016 17:43 schreef Sked het volgende:
als het lekker is lust ik ook wel een bordje sof
hey ik ookquote:
ben ik ook tochquote:
oh bij mij iedere 10 minutenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:46 schreef supersof het volgende:
elk kwartier een andere mood
helemaal top
Als iedereen die komt gourmetten nou iets lekkers mee neemt (stokbrood, salade etc.). Lijkt mij persoonlijk wel een goed ideequote:
Ik denk dat ik de mijne bij ga houden met een excelsheet en een thermometerquote:Op zondag 3 januari 2016 17:46 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wou dat ik net als Abed de menstruatiecyclus van SC genoten kon bijhouden.
Waar heb je die thermometer voor nodig?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de mijne bij ga houden met een excelsheet en een thermometer
Dan kun je checken wanneer het eraan zit te komen en hoe lang er precies zit tussen je menstruatie en ovulatie enzoquote:Op zondag 3 januari 2016 17:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar heb je die thermometer voor nodig?
ja dat komt wel goedquote:Op zondag 3 januari 2016 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als iedereen die komt gourmetten nou iets lekkers mee neemt (stokbrood, salade etc.). Lijkt mij persoonlijk wel een goed idee
Heb ik ookquote:Op zondag 3 januari 2016 17:46 schreef supersof het volgende:
elk kwartier een andere mood
helemaal top
ben je een vrouw?quote:
Oh, kun je mij meer details geven over dit proces, heb hier nog nooit van gehoordquote:Op zondag 3 januari 2016 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan kun je checken wanneer het eraan zit te komen en hoe lang er precies zit tussen je menstruatie en ovulatie enzo
Toppie.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik zeker weet dat alle 5 komen, dan stuur ik wel een PM
wie komen er?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik zeker weet dat alle 5 komen, dan stuur ik wel een PM
johannes ama sked en ik tot nu toequote:
en wie misschien?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
johannes ama sked en ik tot nu toe
nog 2 in afwachting
Dit is het verloop van de vrouwelijke cyclus ongeveer wanneer het regelmatig is.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, kun je mij meer details geven over dit proces, heb hier nog nooit van gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |