SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, sommige dagen voel ik het ook helemaal niet, moet gewoon afwachten en misschien helpt anticonceptie (dat zullen ze me wel voor gaan schrijven denk ik) maar wil eigenlijk niet aan de pilquote:Op zondag 3 januari 2016 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
aaahhoelang duurt zoiets of weet je dat niet?
waarom niet?quote:Op zondag 3 januari 2016 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee, sommige dagen voel ik het ook helemaal niet, moet gewoon afwachten en misschien helpt anticonceptie (dat zullen ze me wel voor gaan schrijven denk ik) maar wil eigenlijk niet aan de pil
Vond het niet heel fijn vorige keren. Huid is nu net een beetje rustig. En ik vind het fijn als ik in de gaten kan houden hoe vaak ik ongesteld ben.quote:
gewoon niet doenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja mega werk om terug te lezen allemaal
dat moet je dan ook niet doenquote:Op zondag 3 januari 2016 18:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja mega werk om terug te lezen allemaal
Ah ja ik snap het. Ik zou wel willen stoppen met de pil vanwege de moodswingsquote:Op zondag 3 januari 2016 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vond het niet heel fijn vorige keren. Huid is nu net een beetje rustig. En ik vind het fijn als ik in de gaten kan houden hoe vaak ik ongesteld ben.
Wat vind je er fijn aan dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah ja ik snap het. Ik zou wel willen stoppen met de pil vanwege de moodswings. Maar verder vind ik het wel fijn
Zelf regelen wanneer je ongesteld bentquote:
Voor vakanties is het wel fijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Zelf regelen wanneer je ongesteld bent
Ik plan het ook om andere dingen heen, niet in tentamenweken enzo. En eerst ook niet als ik bij mijn ex was.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor vakanties is het wel fijn.
Ik was gestopt ermee toen het uit ging met ex, eigenlijk wilde ik al eerder stoppen maar hij deed tegenwerpingen
je hebt het schaatsen overleefd typjequote:
Ik vind het erg oncomfortabel wanneer artsen daar rondwroeten, zou niet snel een spiraal laten inbrengen vrijwillig denk ik.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik plan het ook om andere dingen heen, niet in tentamenweken enzo. En eerst ook niet als ik bij mijn ex was.
Maar spiraal lijkt me niks dus ik hou het bij de pil
Lijk me niks nee, ik stel het liever nog even uitquote:Op zondag 3 januari 2016 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het erg oncomfortabel wanneer artsen daar rondwroeten, zou niet snel een spiraal laten inbrengen vrijwillig denk ik.
komt er een vervolgdate?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |