Jammer dat dat zo duur isquote:Op zondag 3 januari 2016 20:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl of even een appie to go op het station
Wel slecht man
Heb geen appie in de buurt en thuisbezorgen is weer zo pauper. Ga morgen wel weer effe nieuwe krat halen.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl of even een appie to go op het station
Wel slecht man
Sneeuw Leeuw weetquote:
Grimbergen is ook lekkerquote:Op zondag 3 januari 2016 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sneeuw Leeuw weet![]()
Bij nadrink sowieso altijd een Leffe
Grimbergen is lekker op een zonnige dagje op het terras!quote:
Dat is iemand van de NS selectie incognitoquote:Op zondag 3 januari 2016 21:12 schreef renwan het volgende:
Er zit 1 iemand in de bar, manmanman wat een avond
lolquote:Op zondag 3 januari 2016 21:12 schreef renwan het volgende:
Er zit 1 iemand in de bar, manmanman wat een avond
Zou best kunnen eigenlijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is iemand van de NS selectie incognito
Fluitje zonder randje boven aan en dan de eerste 3/4 zo wegtikken en dan over op de halve litersquote:
Hmm ik heb liever vaasjes. Dus ik ben een slechte HC, kan beter cursus bloemschikken volgen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Fluitje zonder randje boven aan en dan de eerste 3/4 zo wegtikken en dan over op de halve liters
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hmm ik heb liever vaasjes. Dus ik ben een slechte HC, kan beter cursus bloemschikken volgen.
Altijd schuin afsnijden.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hmm ik heb liever vaasjes. Dus ik ben een slechte HC, kan beter cursus bloemschikken volgen.
quote:
Geen probleem zolang het maar een lekker zusje isquote:Op zondag 3 januari 2016 21:50 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
En dan zo je moeder MaX ik heb even je pc gebruikt! !
Tijdje later max je krijgt er een zusje bij !!!
Heb je je moeder zelf oma gemaakt
Deze baas weetquote:Op zondag 3 januari 2016 21:40 schreef renwan het volgende:
Fluitjes doen we niet meer aan, alleen vaasjes of halve liters
Ook goedquote:Op zondag 3 januari 2016 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze baas weet![]()
Vaasjes voor de hollanders en halve liters voor de Limburgers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |