tuig man godverdommequote:Op zondag 3 januari 2016 20:41 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Opso is ook met de trein geweest zag ik net
Hallo sneeuw.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:50 schreef Max-Westerman het volgende:
ne.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 3 januari 2016 20:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Yo maxje.
Was gisteren in Utrecht, hoe is het man?
Hallo sneeuw.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:50 schreef Max-Westerman het volgende:
ne.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 3 januari 2016 20:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Yo maxje.
Was gisteren in Utrecht, hoe is het man?
Alleen het quoten gaat iets minder zie ik.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hallo sneeuw.
Wat was je in Utrecht doen? met mij gaat het prima
gr
Niet alleen opso hoorquote:
Denk het ook.quote:
Alleen het quoten gaat iets minder zie ik.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hallo sneeuw.
gr
Beetje chillen man, met een kerel gemeet die ooit op FOK! zat.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hallo sneeuw.
gr
Vast chromequote:Op zondag 3 januari 2016 20:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alleen het quoten gaat iets minder zie ik.
Bij de eerste quote ging het mis, daar miste je een quote aanhaling, daarna bleef deze fout zich voorzetten.quote:
Zwarte dag ditquote:Op zondag 3 januari 2016 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij de eerste quote ging het mis, daar miste je een quote aanhaling, daarna bleef deze fout zich voorzetten.
Zeer zwarte dag, gelukkig wel nog even afgepilst op het werk met een lekkere Leffequote:
Klopt man dat klopt.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wij moeten ook eens meeten jatoch
Thuisbezorgd.nl of even een appie to go op het stationquote:Op zondag 3 januari 2016 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kom net thuis van mijn werk, ontdek ik dat ik geen bier meer in huis heb.
#FML
Leffequote:Op zondag 3 januari 2016 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeer zwarte dag, gelukkig wel nog even afgepilst op het werk met een lekkere Leffe
Geerd heeft gesproken!quote:Op zondag 3 januari 2016 20:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl of even een appie to go op het station
Wel slecht man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |