ja duur hequote:Op zondag 3 januari 2016 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goede boxspring
wel vies duur
bij betalen voor 2,10 in lengte_!
dronken worden en cultuur snuivenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja maar wat ga je er doen?
wij nu ookquote:Op zondag 3 januari 2016 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja duur he
ik heb ook 2,10 bij 1,80 ofzo
volgende stap is chemiequote:Op zondag 3 januari 2016 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wij nu ook
ik voel een verbondenheid ontstaan
Gelukkig ben jij net zo slim als het achtereind van moniekquote:
Waar heb jij nou weer last van dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij net zo slim als het achtereind van moniek
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij net zo slim als het achtereind van moniek
je bent net terug, geen fittie zoekenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar heb jij nou weer last van dan?
Ja ik weet dat je het leuk vind op mij te hatenquote:
Ik vond het een geestige uitspraak hoor. Maar niet naar ama.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je het leuk vind op mij te haten
Oh maar jij bent niet veel beter hoorquote:Op zondag 3 januari 2016 15:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vond het een geestige uitspraak hoor. Maar niet naar ama.
Boeit mij niets eigenlijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh maar jij bent niet veel beter hoor
Was wel leuker toenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
VA brengt het niveau weer op JNG niveau
Grote klasse.
ja hoor paar keerquote:
Nee, dat was vooral heel treurig. Gelukkig ging dat snel dicht.quote:
altijd vermaak hoorquote:Op zondag 3 januari 2016 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dat was vooral heel treurig. Gelukkig ging dat snel dicht.
Mwah, over het algemeen was gras zien groeien beter vermaak.quote:
dat was wel echt tragisch. En van korte duurquote:
toen had ik wel een heel boeiend levenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat was wel echt tragisch. En van korte duur
Als de sloffen geen uggs zijn ligt daar het probleemquote:Op zondag 3 januari 2016 15:47 schreef supersof het volgende:
ik kom net uit de douche en mijn voeten zijn super koud terwijl ik sloffen aan heb
help hoe kan dit
Jouw 30 notes aan mij.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toen had ik wel een heel boeiend leven
nee heb geen uggs sorryquote:Op zondag 3 januari 2016 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als de sloffen geen uggs zijn ligt daar het probleem
Uggsgod
had je een ban?quote:
ik kan ze niet eens meer herinnerenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jouw 30 notes aan mij.
Helaas verwijdert.
Ja, jammer hequote:Op zondag 3 januari 2016 15:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik kan ze niet eens meer herinneren
erg hé
ik dacht dat je nu player was. Kom ik toch bedrogen uitquote:Op zondag 3 januari 2016 15:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toen had ik wel een heel boeiend leven
Ja. Raar was dat.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Wist je nog cachet, toen je rens tegenkwam in de bus
NIET OVER PRATEN STRAKS HEB EJ WEER BANquote:
ja, jij ook?quote:Op zondag 3 januari 2016 15:48 schreef Tjacka het volgende:
hebben jullie een leuke oud en nieuw gehad?
was topquote:Op zondag 3 januari 2016 15:48 schreef Tjacka het volgende:
huh zeker voor dat tegen die modquote:Op zondag 3 januari 2016 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
48 uur.
[..]
Ja. Geen idee waarom.
kan niet beterquote:Op zondag 3 januari 2016 15:48 schreef Tjacka het volgende:
hoezo?quote:
Heb je de vuurwerk show nog gezien?quote:Op zondag 3 januari 2016 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan niet beter
al is het nuchter tot 8 uur wakker zijn me toch wat lastig
ik was om drie uur al thuis want was nog al ziekig/dronkenquote:
Vertel.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:50 schreef Tjacka het volgende:
toen heb ik er een grote bende van gemaakt thuis
maar het was alsnog leuk?quote:Op zondag 3 januari 2016 15:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was om drie uur al thuis want was nog al ziekig/dronken
toen heb ik er een grote bende van gemaakt thuis
waaronderquote:
Hehe.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan had ik eerst een steiger op moeten klimmen hahahaa
Ik heb 2 weken een semi-break gehad.quote:
Veel succes in de gym dan, met alle nieuwjaars mensen.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken een semi-break gehad.
Dus dat zal wel slecht zijn.
we missen nog 1 iemandquote:
Ik zit gelukkig bij een gym die niet erg aantrekkelijk is voor veel resolutionfagsquote:Op zondag 3 januari 2016 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel succes in de gym dan, met alle nieuwjaars mensen.
oh okequote:
AVABquote:Op zondag 3 januari 2016 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
alle VA-haat
we hebben meer VA-liefde nodig
+1quote:Op zondag 3 januari 2016 16:01 schreef xcachet het volgende:
Ik zou minder gaan eten dit jaar. Nog niet gelukt.
haiquote:
heb je een grote vuurbal gekopt?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:03 schreef Tjacka het volgende:
ik zou meer gaan leren dit jaar
ook nog niet gelukt
al komt dat misschien wel door mijn hersenschudding
Dit is mij gisteren al gelukt. Lezen nog nietquote:Op zondag 3 januari 2016 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
Oh en ik wil meer boeken aanschaffen+lezen.
nee je loopt altijd een beetje achter jongenquote:Op zondag 3 januari 2016 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja godverdomme ik dacht dat dat nieuws was
jij kan dus blijkbaar niet denkenquote:Op zondag 3 januari 2016 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja godverdomme ik dacht dat dat nieuws was
ey bitch ik mis jequote:Op zondag 3 januari 2016 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed verhaal. Lekker kort. Doen we niks mee.
ja moest zonder equote:
OP HET NET ZIJN HET HOOLIGANSquote:Op zondag 3 januari 2016 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed verhaal. Lekker kort. Doen we niks mee.
ga eens terug naar je eigen forumquote:Op zondag 3 januari 2016 16:06 schreef Crip het volgende:
[..]
eeeeey grath, ik mis jou ook bitch. Wat is met jullie
Heeft iedereen het voornemen zich als een klootzak tegen mij te gedragen hier wat is deze :squote:
VAquote:Op zondag 3 januari 2016 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
alle VA-haat
we hebben meer VA-liefde nodig
jij pest jezelf al met je onzekere gedragquote:Op zondag 3 januari 2016 16:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft iedereen het voornemen zich als een klootzak tegen mij te gedragen hier wat is deze :s
jaquote:
Gewoon even iedere post tr'ren. Dan zijn er zo weer 7 users wegquote:Op zondag 3 januari 2016 16:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft iedereen het voornemen zich als een klootzak tegen mij te gedragen hier wat is deze :s
ben geen snitchquote:Op zondag 3 januari 2016 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon even iedere post tr'ren. Dan zijn er zo weer 7 users weg
beter leven daaro in de zon?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Cripjen
Ja ben eigenlijk nooit meer op FOK
hjmquote:
Welke ga je kijkenquote:Op zondag 3 januari 2016 16:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik verveel me, ik denk dat ik maar een film ga kijken.
pannenkoekenquote:Op zondag 3 januari 2016 16:13 schreef supersof het volgende:
Wat zal ik morgen en dinsdag eten
ik moet nu boodschappen doen
Waarom nu? & Pasta.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:13 schreef supersof het volgende:
Aw, hoe lang duurt je stage nog daar?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik niet hoef te werken wel. Gewoon druk.
Ik ben niet goed in pannenkoeken bakkenquote:
is supermakkelijk joh :squote:Op zondag 3 januari 2016 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in pannenkoeken bakken![]()
omdat ik tot 18u les heb en nog helemaal naar huis moet. En voorgaande weken ging ik dan maar gewoon eten afhalen en dat wil ik nu niet meer zo vaak doen.quote:
Heb je rijst, ui en en linzen?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:13 schreef supersof het volgende:
ja de laatste gaan wel goed, maar de eerste mislukken vaakquote:
ik heb alleen uiquote:
Ah ik snap, ja dan is het wel handig om nu te gaan.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik tot 18u les heb en nog helemaal naar huis moet. En voorgaande weken ging ik dan maar gewoon eten afhalen en dat wil ik nu niet meer zo vaak doen.
Haal rijst en groene linzen.quote:
is dat het enige?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haal rijst en groene linzen.
Misschien wat peper en knoflook.
Maak muradaja. Simple, gezond en voedzaam. En blijft wel 2 dagen goed in de koelkast
Je kunt het verder aankleden met iets als yoghurt en koriander als je dat lekker vindt.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
is dat het enige?
ik houd niet zo van rijst en linzen, maar moet het eigenlijk maar gewoon weer een keer proberen
Het is ook mujadaraquote:Op zondag 3 januari 2016 16:18 schreef supersof het volgende:
ik krijg niks op google als ik dat zoek ks
Ik schreef het verkeerd, sorry :$quote:Op zondag 3 januari 2016 16:18 schreef supersof het volgende:
ik krijg niks op google als ik dat zoek ks
hbo?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:27 schreef xcachet het volgende:
Ik moet straks een nieuwe studie kiezen maar weet nog steeds niet wat ik wil. Struggles.
Wat deed je hiervoor voor studie?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:27 schreef xcachet het volgende:
Ik moet straks een nieuwe studie kiezen maar weet nog steeds niet wat ik wil. Struggles.
Ja.quote:
International business studie heet het. Mbo vestigingsmanager internationale groothandel niveau 4, met extra talen en diploma's.quote:
international business and management?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja.
[..]
International business studie heet het. Mbo vestigingsmanager internationale groothandel niveau 4, met extra talen en diploma's.
Is weer zo'n enorm brede opleiding.. Want wat wordt je er nou mee..quote:Op zondag 3 januari 2016 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
international business and management?
ohja dat bedoel ikquote:Op zondag 3 januari 2016 16:33 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn neef deed international business and languages op hbo-niveau, misschien is dat wat?
Die jij noemde bestaat ook volgens mij, maar ben altijd een beetje in de war wat de verschillen tussen dat soort opleidingen nu eigenlijk zijn.quote:
Ja klopt. Maar deze opleiding is gewoon net niks..quote:Op zondag 3 januari 2016 16:34 schreef supersof het volgende:
maar cachet, elke opleiding is breed
toch
op hbo wel in ieder geval
vooral de opleiding van vaquote:Op zondag 3 januari 2016 16:34 schreef supersof het volgende:
maar cachet, elke opleiding is breed
toch
op hbo wel in ieder geval
Nee man wat was er gebeurd danquote:Op zondag 3 januari 2016 16:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi jancees
heb je mij ook k.o op de grond zien liggen in bantam?
Nee grapje hoor. Maar ik was behoorlijk ziek de 31e dus ik was behoorlijk dronken.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee man wat was er gebeurd dan
ik weet nog weinig van die avond
Was je er wel dan of nietquote:Op zondag 3 januari 2016 16:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee grapje hoor. Maar ik was behoorlijk ziek de 31e dus ik was behoorlijk dronken.![]()
Dus ik dacht voordat ik je weer heb gezien maar niks heb gezegd
Ik was er wel. Tot een uur of drie ofzo.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Was je er wel dan of niet
ik weet alleen nog paar schimmen en dat valerio een mongool is
Teringquote:Op zondag 3 januari 2016 16:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was er wel. Tot een uur of drie ofzo.
Toen ben ik keihard van het rokershok naar beneden gevallen. Toen kreeg ik maar het verstandige idee om gewoon naar huis te gaan.
Was ook wel paar secondes even van de wereld hoor.quote:
que?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje gemeen tegenover Lionel vind je niet?
Ik was vandaag ook veel kwijt, maar ik heb nu een spaarkaart volquote:Op zondag 3 januari 2016 17:00 schreef supersof het volgende:
24 euro aan boodschappennormaal ben ik maar 8 euro kwijt ofzo
maar ja heb wel kruiden gekocht en wasmiddel dus daar doe je wel lang mee
Wel goed dat je naar huis ging danquote:Op zondag 3 januari 2016 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was ook wel paar secondes even van de wereld hoor.Maar ik ben sowieso erg onhandig, bij twee biertjes overkomen mij deze dingen ook. Maar het deed met echt behoorlijk veel pijn.
welke training?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Yo schatjes
Ik kom terug van een training
En hoi exgebanden
Ken ik jou?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Yo schatjes
En hoi exgebanden
ja bizar drukquote:Op zondag 3 januari 2016 17:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel goed dat je naar huis ging dan
was het eigenlijk druk in bantam
Ik heb je gemistquote:Op zondag 3 januari 2016 17:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Yo schatjes
En hoi exgebanden
voor bestek? Ik dacht dat je er maar tien hoefde, maar dat is dus blijkbaar 50 wtf. Ik red het in ieder geval nietquote:Op zondag 3 januari 2016 17:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook veel kwijt, maar ik heb nu een spaarkaart vol
wat heb je gekocht? genoeg voor 2 personen?
dat is wel kut zegquote:Op zondag 3 januari 2016 17:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb hele tijd op podium gestaan en in basement
rest kan ik me niet meer herinnerren pfff
Heey. Ja gaat goed hoor. Was doodsbang met oud & nieuw, zo sneu. Ze ging bang onder de douche bak zitten enz. Maar het is nu weer een chill kat.quote:
Weet ik niet?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:08 schreef Tjacka het volgende:
zouden de chinagoden 30 en 31 december als werkdag zien ama
ohquote:
Wanneer besteld?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh
ik heb een powerbank besteld en die moet wel even voor woensdag binnen zijn
anders kan ik geen contact houden met het thuisfront vanaf dublin
want je kan in dublin niet opladen?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh
ik heb een powerbank besteld en die moet wel even voor woensdag binnen zijn
anders kan ik geen contact houden met het thuisfront vanaf dublin
daar hebben ze vast geen stopcontactenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
want je kan in dublin niet opladen?
huhquote:Op zondag 3 januari 2016 17:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daar hebben ze vast geen stopcontacten
Vroeg ik mij ook eigenlijk af jaquote:Op zondag 3 januari 2016 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
want je kan in dublin niet opladen?
Nee denk het ook niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daar hebben ze vast geen stopcontacten
gewoon op straat gooienquote:Op zondag 3 januari 2016 17:10 schreef supersof het volgende:
ik kan nergens vinden wanneer de kerstbomen in arnhem worden opgehaald
laat hem dan wel staan
wanneerquote:
Ja, in de fik er mee.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:10 schreef supersof het volgende:
ik kan nergens vinden wanneer de kerstbomen in arnhem worden opgehaald
laat hem dan wel staan
Ja anders is het wel zonde van de versieringquote:
Ik ben wezen voetballenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
Hoi Opso, heb je nog spannende dingen meegemaakt de afgelopen 50 uur?
quote:Op zondag 3 januari 2016 17:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien moet je die ene foto hier even posten
Geen ideequote:Op zondag 3 januari 2016 17:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt je volgens mij niet eens in het Engels registreren op de foks, of wel?
Enige manier om op het internet van tegenwoordig nog (nieuw) publiek te trekken is content. Ik snap het idee van een Engels subforum wel, maar daar is Danny ietsje te laat mee denk ik.quote:
Dat kan ja. Maar ik bak ze altijd gewoon op in de pan.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Kan je krieltjes ook in de oven doen of is dit een domme vraag
quote:Op zondag 3 januari 2016 17:23 schreef Typisch het volgende:
Maar ik bak ze altijd gewoon op in de pan.
alles kan in de ovenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Meld het in fb, zou ik zeggen.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Enige manier om op het internet van tegenwoordig nog (nieuw) publiek te trekken is content. Ik snap het idee van een Engels subforum wel, maar daar is Danny ietsje te laat mee denk ik.
Nee dan wordt het giftig tochquote:Op zondag 3 januari 2016 17:22 schreef Opsonisatie het volgende:
wat een vrouwquote:Op zondag 3 januari 2016 17:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Dit verklaard wel waarom LR terug is zeker?
Gewoon een grotere oven fixenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ook iets dat veel groter is dan de oven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |