SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Gewoon rechtermuisknop op je afbeeldingquote:Op zondag 3 januari 2016 15:52 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe kopieer ik mijn UI hier?
Ook voor in de Op:
Pizzapuntje - tessaap
Volgens mij ben je te negatief. FIFA en COD zijn al jaren miljoenensellers en er verschijnen nog steeds pareltjes van nieuwe IPs. Sony komt dit jaar bijvoorbeeld al met The Last Guardian en Horizon. Microsoft gooit Quantum Break in de lente de winkels in en Nintendo had vorig jaar Splatoon wat een ontzettende knaller is.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:20 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat de tijd van "goede games" aan het verdwijnen is.
Kwaliteit als Deus Ex, MGS, Dark Souls, etc. verliest van Call Of Duty of FIFA. Het wordt in verhouding veel minder verkocht.
10+ jaar geleden was deze verhouding tussen de serieuze en de casual gamer heel anders en loonde het zich voor ontwikkelaars om zich te richten op de meer serieuze games.
Deze games kosten vaak meer om te maken, de doelgroep is véél kleiner maar ook véél kritischer.
De casual gamer is te verleiden met Kinect, Wiimotes, Duckhunt pistolen, touchscreens en nu VR en holo-brillen.
Ik hoef al die meuk niet en wil gewoon een goede game met fijne mechanics, een goede controller in m'n jatten, goede AI, battlesysteem, levelup systeem, storyline, daar word ik blij van. De grote doelgroep boeit dat niet en wil gewoon hipheid.
Ik denk dat het maken van games van het kaliber Metal Gear en Deus Ex gewoon niet meer aan de huidige verwachtingen kan voldoen, met de steeds kleiner (ouder) wordende doelgroep. De games industrie richt zich op gimmicks die wel wat opbrengen, kwaliteitsgames zijn minder interessant, mensen willen gewoon laten zen wat voor vet apparaat ze hebben en de content is secundair want het wordt maar 10 uur in het eerste jaar gebruikt en dan verdwijnt het op de zolder of op de rommelmarkt. Die 60 euro voor die game van 100+ uur is dan eigenlijk gewoon te weinig als je er maar 1 miljoen van verkoopt. Dat die kritische gamer er 100+ uur plezier van heeft is leuk voor hem, maar de ontwikkelaar had liever twee of drie Call Of Dutys gemaakt voor datzelfde budget.
De enige game die hoge kwaliteit kan combineren met hoge sales is GTA.
En waarom zijn dat goede games? Lijkt mij ook een kwestie van smaak.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij ben je te negatief. FIFA en COD zijn al jaren miljoenensellers en er verschijnen nog steeds pareltjes van nieuwe IPs. Sony komt dit jaar bijvoorbeeld al met The Last Guardian en Horizon. Microsoft gooit Quantum Break in de lente de winkels in en Nintendo had vorig jaar Splatoon wat een ontzettende knaller is.
Dat weet je natuurlijk nooit vooraf. Maar je kunt niet ontkennen dat ze potentie hebben toch?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:28 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En waarom zijn dat goede games? Lijkt mij ook een kwestie van smaak.
Splatoon was zeker een succes, maar bij games die nog niet uit zien, ben ik nogal terughoudend. Ook al hebben ze potentie, het zal niet de eerste keer zijn dat een game nogal tegenvalt.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk nooit vooraf. Maar je kunt niet ontkennen dat ze potentie hebben toch?
Of snap je mijn hele punt niet?
ik hoef er niet in.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:45 schreef Jimbo het volgende:
oh boy, waarom is het altijd dat als ik op ben, iedereen in de op wilt
ik pas t zo aan
gelukkig maarquote:
Goede pappa's en mamma's .. misschien zoeken ze nog een pleegkindquote:Op zondag 3 januari 2016 18:58 schreef KneusTeun het volgende:
iedereen met kerst een console gekregen van papa en mama
ik koop het iig niet meer.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fifa is elk jaar kutter maar het blijft verkopen.
Ik heb Jimbo om request gevraagd via PSNquote:Op zondag 3 januari 2016 19:59 schreef truedestiny het volgende:
Hoe kan je die community joinen dan?
Aha thanks, gelukt. Nog maar 10 members zag ik. Ook wel slecht dat er nog geen zoekfunctie is.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:23 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik heb Jimbo om request gevraagd via PSN. Volgens mij kun je de community ook vinden via iemand die er lid van is. Zie OP voor PSN ID en dan doorklikken maar
Blatterquote:
Dat lijkt mij ook wel een leuke game.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:00 schreef Drankster het volgende:
Shadow of Mordor GOTY ¤29,99 bij Bart Smit, morgen gelijk even scoren.
Na maanden Witcher 3 en Fallout 4 ben ik wel toe aan hersenloos hakken.
Mij ook, ben net wel de ¤30,- Bart Smit tegoedbon vergeten bij mijn ouders dus dat schiet niet echt op.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel een leuke game.
mja dr staan nog behoorlijk wat invites uitquote:Op zondag 3 januari 2016 20:32 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Aha thanks, gelukt. Nog maar 10 members zag ik. Ook wel slecht dat er nog geen zoekfunctie is.
4 daagjes zonder playstation. Zwaaaaaarquote:Op maandag 4 januari 2016 06:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
Godver, de PlayStation is vanaf 8-1 te bestellen en op te halen bij mediamarkt. Stelletje misleiders. Nu maar wachten.
quote:Op maandag 4 januari 2016 06:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
Godver, de PlayStation is vanaf 8-1 te bestellen en op te halen bij mediamarkt. Stelletje misleiders. Nu maar wachten.
waarom bestel je dan niet elders?quote:Op maandag 4 januari 2016 06:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
Gewoon bij gamemania proberen. Die gaan meestal wel met de prijs mee.quote:Op maandag 4 januari 2016 06:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
Even gebeld, ze worden als et goed is vandaag geleverd, dus straks nog X bellen en kijken of ze hem dan hebben em ophalenquote:Op maandag 4 januari 2016 11:09 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Gewoon bij gamemania proberen. Die gaan meestal wel met de prijs mee.
Edit: ook pas vanaf de 8e. Ik zou anders deze pakken... Iets duurder maar gelijk 3 topgames erbij.
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=34286
Oke hoop dat ze hem krijgen anders kan die paar dagen wachten er ook nog wel bij, toch?quote:Op maandag 4 januari 2016 11:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Even gebeld, ze worden als et goed is vandaag geleverd, dus straks nog X bellen en kijken of ze hem dan hebben em ophalen
Ik heb het een keer via Sony zelf gedaan dat duurde 2 weken.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vier weken geleden een kapotte controller opgestuurd naar Sony via de Media Markt en nog steeds geen bericht. Duurt dat altijd zo lang?
Yup. Ik zou MM even bellen, die vinden daar wel een oplossing voorquote:Op maandag 4 januari 2016 11:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vier weken geleden een kapotte controller opgestuurd naar Sony via de Media Markt en nog steeds geen bericht. Duurt dat altijd zo lang?
4 wekenquote:Op maandag 4 januari 2016 12:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik heb het een keer via Sony zelf gedaan dat duurde 2 weken.
Nu toevallig ook een maar dan via Bol.com, dat schijnt 8 dagen te duren.
Ook al een Ps4 op moeten sturen, die was 4 weken weg maar lag achteraf al 1,5 week bij een Kiala punt en Sony had niets gemeld.
Ben zelf ook net langs geweest, had die datum nog niet online gezien. Maar de medewerkers (oud collega's) zeiden ook dat ze verwachten het vanmiddag binnen te krijgen. Andere college vertelde me zelfs dat hij gisteren al hoorde dat ze al binnen waren maar nog niet ingeboekt zijn. Dat nog niet inboeken kan trouwens wel betekenen dat ze daar mee wachten tot 8 januari...quote:Op maandag 4 januari 2016 11:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Even gebeld, ze worden als et goed is vandaag geleverd, dus straks nog X bellen en kijken of ze hem dan hebben em ophalen
Na twee weken al gedaan bel ze wel opnieuw als ik weer in Nederland ben.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Ik zou MM even bellen, die vinden daar wel een oplossing voor
Ze komen vanmiddag in eindhoven rond 3 binnen. Dus dan ga ik er dan heenquote:Op maandag 4 januari 2016 12:57 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Ben zelf ook net langs geweest, had die datum nog niet online gezien. Maar de medewerkers (oud collega's) zeiden ook dat ze verwachten het vanmiddag binnen te krijgen. Andere college vertelde me zelfs dat hij gisteren al hoorde dat ze al binnen waren maar nog niet ingeboekt zijn. Dat nog niet inboeken kan trouwens wel betekenen dat ze daar mee wachten tot 8 januari...
Nice. Ik app eind vanmiddag wel even collega, kijken of ik hem dan hier in Rotterdam Centrum kan ophalen. Laat even weten of het jou nog gelukt is!quote:Op maandag 4 januari 2016 13:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ze komen vanmiddag in eindhoven rond 3 binnen. Dus dan ga ik er dan heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |