SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gevallen broeders en zustersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij had al gepostquote:
denk het welquote:Op zondag 3 januari 2016 11:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
gisteravond voor laatst
was die chicca al weg dan
ligt eraan hoe vaak ze elkaar hebben gezien tochquote:
dit is de tweede keer geloof ikquote:Op zondag 3 januari 2016 12:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ligt eraan hoe vaak ze elkaar hebben gezien toch
mooie buikquote:
daamnquote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 12:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die zwembroek is echt tering lelijk vent
wtf gebeurt hierquote:Op zondag 3 januari 2016 12:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dit is wat ik het liefste doe
[ afbeelding ]
ik snap er niks vanquote:
je kan beter vragen wat ik nog niet hebt gebruiktquote:Op zondag 3 januari 2016 12:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb jij deze wel eens gebruikt?
[ afbeelding ]
wat heb je nog niet gebruiktquote:Op zondag 3 januari 2016 12:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kan beter vragen wat ik nog niet hebt gebruikt
in alle soorten en variantenquote:Op zondag 3 januari 2016 12:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
jij bent wel van het experimenteren dus
ik zag een huisgenootje van mij met 3 andere vrouwen zoenen. Doe jij dat wel eens met mannen?quote:Op zondag 3 januari 2016 12:16 schreef Etsu het volgende:
maar ik heb hem al eerder gehad hoordus t was niet nieuw ofzo
hey maatquote:Op zondag 3 januari 2016 12:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee, wel op mensen die er niet uitzien alsof ze dagelijks steroïden injecteren
ik heb weleens met 3 mannen tegelijk gezoend, ja.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ik zag een huisgenootje van mij met 3 andere vrouwen zoenen. Doe jij dat wel eens met mannen?
jij hebt drie tongen ja?quote:Op zondag 3 januari 2016 12:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb weleens met 3 mannen tegelijk gezoend, ja.
ook met vrouwen erbij trouwens
jezusquote:Op zondag 3 januari 2016 12:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb weleens met 3 mannen tegelijk gezoend, ja.
ook met vrouwen erbij trouwens
dat geloof ik bestquote:Op zondag 3 januari 2016 12:21 schreef Etsu het volgende:
maar vrouwen zoenen wel beter dan mannen
dat is gewoon zo
ben jij nou bi ofquote:Op zondag 3 januari 2016 12:21 schreef Etsu het volgende:
dat is gewoon zo
maar een tong met die hoofden?quote:
waarom?quote:Op zondag 3 januari 2016 12:21 schreef Etsu het volgende:
dat is gewoon zo
vrouwen kunnen ook vies zijnquote:Op zondag 3 januari 2016 12:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
vrouwen hebben een kleinere tong en zoenen sensueler
mannen zijn ruwer
ik zie t verband niet maar okquote:Op zondag 3 januari 2016 12:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
vrouwen kunnen ook vies zijn
[ afbeelding ]
probeer t anders eens uitquote:Op zondag 3 januari 2016 12:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
nee maar denk wel dat je gelijk hebt man, jij kan het weten
heb je wel eens gedaan tochquote:Op zondag 3 januari 2016 12:27 schreef Etsu het volgende:
ik ga ook niet t bed in met n chick, maar zoenen is echt niks
ik eet nog eerder stront van de grondquote:Op zondag 3 januari 2016 12:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan je niet weten voordat je t geprobeerd hebt
voel je daar dan ook echt helemaal niks bij?quote:Op zondag 3 januari 2016 12:27 schreef Etsu het volgende:
ik ga ook niet t bed in met n chick, maar zoenen is echt niks
aanstellerquote:Op zondag 3 januari 2016 12:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ik eet nog eerder stront van de grond
neuh.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
voel je daar dan ook echt helemaal niks bij?
ja maar als je geblinddoekt bent, en je laat je zoenen, dan weet je alsnog niet of t een man of een vrouw is.quote:
dat lijkt mij wel om de reden die jij paar posts terug aangafquote:Op zondag 3 januari 2016 12:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar als je geblinddoekt bent, en je laat je zoenen, dan weet je alsnog niet of t een man of een vrouw is.
ja maar alsnog.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
dat lijkt mij wel om de reden die jij paar posts terug aangaf
Brojob!quote:Op zondag 3 januari 2016 12:32 schreef Etsu het volgende:
Een echte heteroman heeft weleens gezoend met een andere man. En ik ken er genoeg.
ik lul toch maar wat johquote:Op zondag 3 januari 2016 12:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar alsnog.
je doet alsof je aids krijgt als je met n andere man zoent
defineer zoenenquote:Op zondag 3 januari 2016 12:32 schreef Etsu het volgende:
Een echte heteroman heeft weleens gezoend met een andere man. En ik ken er genoeg.
quote:Op zondag 3 januari 2016 12:35 schreef supersof het volgende:
ik ben net wakker ik kan dit nog niet allemaal aan
gwn kopje koffiequote:Op zondag 3 januari 2016 12:35 schreef supersof het volgende:
ik ben net wakker ik kan dit nog niet allemaal aan
lust ik nietquote:
doe aardig ofzo totoquote:
Komt goed uit, ben er maar tot 14:00.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:37 schreef Etsu het volgende:
hey chai, supersof en ik hebben afgesproken dat we om 15:00 een rode loper gaan uitlaten in dit topic voor de gebanden die terugkeren
Nee heb verjaardag.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:37 schreef Etsu het volgende:
hey chai, supersof en ik hebben afgesproken dat we om 15:00 een rode loper gaan uitlaten in dit topic voor de gebanden die terugkerendoe je mee?
wtf seksbeluste gekquote:Op zondag 3 januari 2016 12:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga met pluis neuken maar laat ons met rust ;s
ik denk gewoon dat we een plaatje van een rode loper gaan plaatsenquote:Op zondag 3 januari 2016 12:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie dat doen dan? rode blokjes posten?
quote:Op zondag 3 januari 2016 12:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk gewoon dat we een plaatje van een rode loper gaan plaatsen
ik zie hem altijd lopen bij de kerk in hegolsom, ik pak hem nog een keerquote:Op zondag 3 januari 2016 12:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We sleuren hem van zn fiets met zn vijlighijdsvestje
hij Gaat je blokenquote:Op zondag 3 januari 2016 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zie hem altijd lopen bij de kerk in hegolsom, ik pak hem nog een keer
geen zorgen toto is raarder dan jijquote:
Wie is raarste uit deze SC?quote:Op zondag 3 januari 2016 12:45 schreef supersof het volgende:
[..]
geen zorgen toto is raarder dan jij
kan niet kiezenquote:
WATquote:Op zondag 3 januari 2016 12:45 schreef supersof het volgende:
[..]
geen zorgen toto is raarder dan jij
Omdat hij wsl meeleest nu, maar niet kan reageren.quote:
perm?quote:Op zondag 3 januari 2016 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat hij wsl meeleest nu, maar niet kan reageren.
Zo raar is dat toch niet, doet fok-it waarschijnlijk al een paar dagen, en hij is vandaag zelfs jarig en doet het ook gewoon.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat hij wsl meeleest nu, maar niet kan reageren.
Bedoel dat hij zich nu lekker niet kan verweren.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet, doet fok-it waarschijnlijk al een paar dagen, en hij is vandaag zelfs jarig en doet het ook gewoon.
Gefeliciteerd fok-it.
Maar ik heb Tjacka's eerste topics gelezen en beetje doorgebladerd, volgens mij is hij hier een van de normaalste.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel dat hij zich nu lekker niet kan verweren.
Verkoop je die Risk nog?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:08 schreef Toto69 het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb nog een aantal spellen te koop waar ik niks meer mee doe.
De spellen zijn:
Fifa 07 (NDS) (Inclusief doosje) ¤7.50
Gta Advance (GBA) (inclusief doosje) ¤7.50
Sims 2 (NDS) (inclusief doosje) ¤10.00
Gta Vice City Stories (PSP) (Inclusief doosje) ¤10.00
Gta San Andreas (PC) (Inclusief doosje) ¤12.50
Risk II (PC) (Inclusief doosje) ¤5.00
Sims I Deluxe Edition (PC) (Inclusief doosje) ¤15.00
Sims I Beestenboel (Aanvulling op Deluxe Edition) (PC) (Inclusief Doosje) ¤7.50
Sim Copter (PC) (Inclusief Doosje) ¤5.00
De spellen mogen tegen redelijke prijzen weg. Ophalen kan in Almelo (Overijssel) of evt. verzonden worden (Verzendkosten koper, zijn gelukkig goedkoop omdat het gewicht vrij laag is)
Omdat een richtprijs verplicht is, per spel de prijzen erachter gezet (Bied maar..)
Als je alle spellen wil kopen mag dat natuurlijk! Bied maar gewoon.
long hair don't carequote:Op zondag 3 januari 2016 12:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik mag niet meer downloaden in 2016
wat waarom nietquote:Op zondag 3 januari 2016 12:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik mag niet meer downloaden in 2016
quote:
Iemand zei dat ze enorm veel boetes gaan uitdelen en het in de gaten houden, dus nu download ik alleen geweldige dingen en niet zomaar dingen.quote:
Ja, nee.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Iemand zei dat ze enorm veel boetes gaan uitdelen en het in de gaten houden, dus nu download ik alleen geweldige dingen en niet zomaar dingen.
hoe oud ben jij nuquote:
Nee.quote:
Oh okay.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee.
Er is één filmdistributeur die DREIGT met boetes uitdelen voor het downloaden van hun film. Maar dat zullen ze niet één twee drie op orde hebben. Tot die tijd, lekker doen wat je wilt.
Daarbij zal er niemand wakker liggen als jij een spel Risk II uit 1999 downloadt.
doe eens aardigquote:Op zondag 3 januari 2016 13:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ga weg smeerlapik hoef geen aids
Lekkerquote:Op zondag 3 januari 2016 13:21 schreef Etsu het volgende:
ik eet nu een omelet met ham kaas en tomaat
lekkerquote:Op zondag 3 januari 2016 13:21 schreef Etsu het volgende:
ik eet nu een omelet met ham kaas en tomaat
zou hem in elkaar slaanquote:Op zondag 3 januari 2016 13:28 schreef supersof het volgende:
jongens ik word helemaal GEK van een projectgroepgenootje van me
#canthandle
het is een meisjequote:
waarom worden jongens gediscrimineerdquote:Op zondag 3 januari 2016 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
het is een meisje
ik heb alleen maar meisjes in mijn klas
Ik wil in die klas. Waarom bestaan die klassen.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
het is een meisje
ik heb alleen maar meisjes in mijn klas
van de 150 tweedejaars zijn er 15 mannenquote:Op zondag 3 januari 2016 13:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil in die klas. Waarom bestaan die klassen.
Zijn er ook alleen jongens klassen?
nee niet allemaalquote:
nee johquote:
JAAAAAAAAquote:
afblijvenquote:
ohquote:
niet echt neequote:
gezienquote:Op zondag 3 januari 2016 14:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ey tootgod
zal ik je laten zien wat ik van plan ben
ja maar spatie doet het omdat hij het stoer vindt lijkenquote:
het is ook stoer maar dat is slechts bijzaakquote:Op zondag 3 januari 2016 14:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar spatie doet het omdat hij het stoer vindt lijken
het is niet stoerquote:Op zondag 3 januari 2016 14:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het is ook stoer maar dat is slechts bijzaak
Waar zijn die allemaal heen danquote:Op zondag 3 januari 2016 14:17 schreef Etsu het volgende:
ey sof ama komt over halfuur terug
tjacka om drie uur
was je gisteren dronken?quote:
Nee, heb sinds O&N niet meer gedronkenquote:
jaquote:
dus je wist wel dat ik niet naar die gourmet meet gaquote:Op zondag 3 januari 2016 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, heb sinds O&N niet meer gedronken![]()
Was gewoon een beetje aan het baggeren, sorry
Ben altijd wel in voor een spelletje, zolang het maar geen drankspelletje is. Moet nog werken straks.quote:
boter kaas en eierenquote:
okequote:Op zondag 3 januari 2016 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben altijd wel in voor een spelletje, zolang het maar geen drankspelletje is. Moet nog werken straks.
waar werk jequote:Op zondag 3 januari 2016 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben altijd wel in voor een spelletje, zolang het maar geen drankspelletje is. Moet nog werken straks.
Ja, dat wist ik wel, kon me nog wel herinneren dat ik dat had gelezen ergens.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:18 schreef supersof het volgende:
[..]
dus je wist wel dat ik niet naar die gourmet meet ga
weet nietquote:
neequote:
hoe danquote:
ben je kok?quote:
quote:
okequote:Op zondag 3 januari 2016 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]in een restaurant dat af en toe ook dienst doet als café
En ik werk nog een dag in de week in een kroeg in Eindhoven.
zit er een L in?quote:
een S?quote:
Meestal sta ik achter de bar, als het te druk is word ik wel eens ingezet als vliegende keep en sta ik ook achter het fornuis, maar dat valt nog niet onder de categorie "Kok zijn"quote:
A?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |