En dan niemand de camera aankijken met van die arrogante blikken. Nee dit soort acties brengen alleen maar het slechtste van de mens naar boven - hebzucht.quote:Op zondag 3 januari 2016 11:24 schreef tong80 het volgende:
Het nieuwe jaar is pas twee dagen oud, maar de pechvogel van het jaar is al bekend. Een vaste Postcode Loterij-speler uit de winnende straat in Sittard speelt al drie jaar mee, maar bij de automatische incassering van december ging iets mis.
[ afbeelding ]
De 21-jarige Kamal Maihousane speelt sinds z'n 18e mee met de Postcodeloterij, maar net deze maand had hij te weinig geld op z'n rekening staan toen de vier loten moesten worden betaald. De automatische incasso was mislukt, maar Maihousna wist van niks: "Ik voelde me een halfuur miljonair. Ik dacht ik heb vier loten, maar er kwam maar niemand aan de deur", vertelt Maihousane aan L1.
Zaterdagochtend zocht hij contact met de Postcode Loterij. Telefonisch werd hem medegedeeld dat hij geen inleg had betaald. Geen miljoenen dus voor Kamal.
http://www.telegraaf.nl/b(...)miljoenen_mis__.html
Pijnlijk.
Wtf?quote:Op zondag 3 januari 2016 11:43 schreef mig72 het volgende:
[..]
En dan niemand de camera aankijken met van die arrogante blikken. Nee dit soort acties brengen alleen maar het slechtste van de mens naar boven - hebzucht.
Absoluut niet. het boeit mij juist niet om wat men allemaal op zijn bankrekening hebt staan en zo moet het zijn ook. Dit is bedoeld om te pronken.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Wtf?
Waarschijnlijk staat er een heel zooitje camera's en is het lastig te zien wie op welk moment een foto maakt.
Men kijkt absoluut niet arrogant maar juist blij.
Beetje misgunner?
Schijnbaar boeit het je wel aangezien je vindt dat ze pronken en dat het beter zou zijn om aan liefdadigheid te schenken.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:07 schreef mig72 het volgende:
[..]
Absoluut niet. het boeit mij juist niet om wat men allemaal op zijn bankrekening hebt staan en zo moet het zijn ook. Dit is bedoeld om te pronken.
Met al de ellende vsn de wereld tegenwoordig zou het beter zijn om dat geld te schenken aan liefdadigheiddinstellingen ipv particulieren.
Ik kreeg 5000 gulden van de baas van een vriend. Wilde mijn twee finale kaartjes EK-2000 wel overnemen. Dat was voor de verloren halve finale tegen Italië. Hij zat naar de finale Italië-Frankrijk te kijken. Ik kocht er m'n eerste computer van. Vinden ze op FOK! soms net zo triest als het verlies in de halve finale.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:29 schreef TLC het volgende:
Ik deed laatst met zo'n voetbaltoto mee en ik had 200 Euro kunnen winnen, zolang Benfica uit maar niet verloor van Galatasaray.
3 keer raden waarom ik geen 200 Euro won.
![]()
Wat een liefdadigheidquote:Op zondag 3 januari 2016 12:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Schijnbaar boeit het je wel aangezien je vindt dat ze pronken en dat het beter zou zijn om aan liefdadigheid te schenken.
Je weet dat de helft van een verkocht lot naar liefdadigheid gaat? En dat sommigen al 20 jaar meespeelden en daardoor al 20 jaar aan liefdadigheid deden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |