Volgens mij acht deelnemers, top 3 plus het beste Aziatische team gaan (dus als er een Aziatisch team in de top 3 zit, gaat de top 4). Dat moet haalbaar zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:17 schreef Felagund het volgende:
Hoeveel doen er mee met het mondiale OKT en hoeveel daarvan gaan naar de Olympische Spelen?
Klopt helemaal. Enige twee lastigere niet-Europese landen die daar ook meedoen, zijn de Dominicaanse Rupubliek (of Amerika als die falen tegen de Dominicaanse op het Amerikaanse OKT dat nu ook plaatsvindt) en gastland Japan, maar idd Japan gaat zich waarschijnlijk als Aziatisch land toch al plaatsen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij acht deelnemers, top 3 plus het beste Aziatische team gaan (dus als er een Aziatisch team in de top 3 zit, gaat de top 4). Dat moet haalbaar zijn.
17-10 zelfs...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:01 schreef TheArt het volgende:
Bizar, Rusland stond 16-10 voor maar geeft de set onbegrijpelijk nog weg. 25-21 voor Turkije.
Nee, alleen Serviė is al zeker.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:12 schreef Adrie072 het volgende:
Rusland is toch al geplaatst voor Rio? Mocht het dan NED-RUS worden, zijn ze dan automatisch geplaatst?
Nee Rusland is nog niet geplaatst. Hoe kom je daarbij? Daarnaast, als Rusland al geplaatst zou zijn, waarom zouden ze dan nog mogen deelnemen aan een olympisch kwalificatietoernooi.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:12 schreef Adrie072 het volgende:
Rusland is toch al geplaatst voor Rio? Mocht het dan NED-RUS worden, zijn ze dan automatisch geplaatst?
Op het EK hebben we toch ook gewonnen van die Russen? Zou wel heel lekker zijn als we dit ticket pakken. Ik vind die coach eigenlijk een idioot, maar hij haalt er wel het maximale uit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:37 schreef TheArt het volgende:
En afgelopen. Laatste set met 25-20 naar Rusland. Matte wedstrijd na die eerste set. Dit Rusland is absoluut niet onklopbaar.
Haha tuurlijk, maar hij scheldt ze ook helemaal verrot als er iets niet goed gaat. Mag soms wel een onsje minder.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:41 schreef Adrie072 het volgende:
Een idioot? Die vent is superbevlogen, enthousiast en geniet ervan, zou niet weten aan wat voor competenties n coach nog meer zou moeten voldoen!
Bijna. Nu volksliederen.quote:
Volgens mij wordt het sowieso een beetje te makkelijk weggezet, dat hele wereldwijde OKT.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:17 schreef Riofan83 het volgende:
Italiė dus naar het OKT. De verliezer van USA-Dominicaanse Republiek (vanavond) doet daar ook aan mee. Hopelijk wordt dat de Dominicaanse Republiek en niet de wereldkampioen. Anders wordt het toernooi, dat door velen wordt gezien als 'easy', toch nog erg lastig.
Die zwarte.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:44 schreef Rickertman96 het volgende:
Op welke geile chick moet ik letten?
Je zou toch zeggen dat je dat vanuit het oogpunt van energieverspilling niet zo uitgebreid moet doen. Beetje lange wedstrijd en je staat 100+ keer te huppelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:48 schreef Rickertman96 het volgende:
ik vind dat juichen na elk punt wel debiel
Celeste.quote:
ja ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat je dat vanuit het oogpunt van energieverspilling niet zo uitgebreid moet doen. Beetje lange wedstrijd en je staat 100+ keer te huppelen.
Gewoon hetzelfde doen dat is hartstikke leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:48 schreef Rickertman96 het volgende:
ik vind dat juichen na elk punt wel debiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |