ik zie een pagina met algemene optiesquote:Op zondag 3 januari 2016 01:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Kun je mobiel op deze pagina komen: http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
edit: nee dus. dan kom je op mobiele settings
je kunt heel simpel het mobiel doen.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:24 schreef mig72 het volgende:
[..]
ik zie een pagina met algemene opties
maar desbetreffende optie niet? weet niet hoe dat heet?
en laat ik nou geen pc internet hebbenik zal met een betere android browser met useragent als reguliere browser proberen in te loggen
die pret echter spaar ik voor een andere dag, lange download
useragent: pc. dusquote:Op zondag 3 januari 2016 01:28 schreef tailfox het volgende:
[..]
je kunt heel simpel het mobiel doen.
gewoon de standaard browser opvragen met je mobiel
de standaard android browser kan dat gewoonquote:Op zondag 3 januari 2016 01:30 schreef mig72 het volgende:
[..]
useragent: pc. dus
ik heb opera minieen zwaar uitgeklede versie met als doel laadsnelheid
Een moderator is moderator op heel FOK!quote:
Je kunt in een mobiele browser kiezen voor 'desktopversie opvragen'. Daar kun je forums in -en uitschakelen. Er is in de mobiele layout blijkbaar geen optie voor nog.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:03 schreef mig72 het volgende:
Hoe haal ik die tering Engels forum weg? Ik wil het niet in mijn forumlijst noch de topicslijst maar ik zie daar geen optie voor.
Is fucking grappig, al die Fokkers die proberen in hun beste Engels grappige dingen te postenquote:Op zondag 3 januari 2016 08:35 schreef sinadOH het volgende:
Dat Engelse forum.
Ik bladerde er eens doorheen maar ik zag alleen maar dezelfde Nederlandse users posten in steenkolen Engels en fok-memes vertalen. Leuk en alles maar... is dat het doel?
Erg triest inderdaad.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Forums Verbergen in Settings
Ik heb het er ook verborgen. Zo'n zever. Nederlandstaligen die in gekunsteld Engels praten met andere Nederlandstaligen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |