uit het follow the money topicquote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat zou de overlap dan wel weer verklaren, want dan zouden er dus idd meerdere sets geld in omloop moeten zijn. Ik weet niet hoeveel geld ze hebben gepakt versus hoeveel ze hadden kunnen pakken, maar dat lijkt me nog geen 50% te zijn.
maar de hoogte van het bedrag zegt ook niet alles, want je kan 1000 maken met 1 briefje van 1000, maar natuurlijk ook met 100 briefjes van 10...quote:Tot nu toe had er 43.880 euro in de pot kunnen zitten, er is tot nu toe echter slechts 13.020 euro verdiend
Dat zou ook verklaren waarom ze de ene keer één briefje van 1000 kregen en de andere keer tien van 100, etc.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:39 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon de biljetten aan het begin van elke uitzending beplakken, zodat ze het een beetje kunnen sturen. Dus niet voor het seizoen al het geld al beplakt hebben liggen, maar gewoon kale achterkanten op het geld tot valk voor dat het weer uitgedeeld moet worden. Maar dan nog vind ik het opvallend dat het net zo uit komt (eind van het seizoen dan...)
Pls halpquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
En dan voel ik me wel eens schuldig als ik niet met m'n werk bezig benwat een tijd moet hier in gaan zitten zeg..
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:32 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk toch wel raar, hoe kunnen ze het nou precies uitmeten dat ze net genoeg biljetten hebben aan het eind van het jaar om de puzzel compleet te maken?
Ik zat hier gister tijdens het painten (quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat, en ook exact de juiste biljetten. Ik vind 't maar vreemd (en eind van het jaar?het zijn maar 3 weken hè?
)
Oh zo kan ook jaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:39 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon de biljetten aan het begin van elke uitzending beplakken, zodat ze het een beetje kunnen sturen. Dus niet voor het seizoen al het geld al beplakt hebben liggen, maar gewoon kale achterkanten op het geld tot valk voor dat het weer uitgedeeld moet worden. Maar dan nog vind ik het opvallend dat het net zo uit komt (eind van het seizoen dan...)
I know rightquote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:09 schreef Burdie het volgende:
Een cursus photoshop + dit photoshoppen was nog sneller geweest dan alles painten![]()
.
Heb geen photoshop en als ik 't had was ik er ook niet handig meequote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:02 schreef Burdie het volgende:
De achterkanten zijn gewoon bedrukt, niet geplakt. En Moira, toch niet echt paint?. In photoshop kan je van die mooie actions aanmaken, waarmee je alle briefjes binnen een kwartier af zou hebben
![]()
.
Ja post maar hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:44 schreef Burdie het volgende:
Ik heb alle briefjes van afl 9 op een rijtje, heb je daar wat aan Moira? Ik begin nu aan afl 8![]()
(maar zie wel dat ik ze net wat kleiner heb gemaakt dan jij; 150px ipv 168px hoog)
Topquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:32 schreef Burdie het volgende:
Joh, 2 maanden geleden had ik er nog niet over nagedacht.
Ik post zo even een .PFD-je met alle briefjes, dan kan iedereen die dat wil printen en puzzelen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:25 schreef Burdie het volgende:
Dit zou moeten werken.
https://www.dropbox.com/s(...)%20compleet.pdf?dl=0
Toch nog bijna 2 uur mee bezig geweest
Sommige stukken zijn duidelijk half dubbel, lijkt me overtuigend bewijs voor de overlap-theorie.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:25 schreef Burdie het volgende:
Dit zou moeten werken.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:25 schreef Burdie het volgende:
Dit zou moeten werken.
Complimentenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:25 schreef Burdie het volgende:
Dit zou moeten werken.
Voor de kijker is het makkelijker te achterhalen dan de kandidaten. Ik denk dat ze het een beetje onderschat hebben hoe serieus dit genomen werd...quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:19 schreef syllys het volgende:
[..]
ComplimentenKan iemand iets van de plaatjes fabriceren? Ik ben niet zo handig met computers enz en heb ook geen printer
Trouwens ik zit me af te vragen of de mol voor de foto op de biljetten misschien een pruik heeft gedragen? Als je de vorm van het haar ziet MOET het wel Klaas zijn en ligt het weer zo voor de hand. Ik kan me echt niet voorstellen dat de redactie het dit jaar zo gemakkelijk zou maken met alle aanwijzingen die zijn kant uit gaan
Eerlijk gezegd kan ik het me wel voorstellen... Ik heb het gevoel dat we met een WIDM op zaterdag een andere WIDM hebben gekregen dan wat het was. Het spel werd nu immers ook uitgebreid ingeleid in aflevering 1; ze mikken duidelijk op nieuwe kijkers. Misschien mikken ze dan ook wel op een mol die daadwerkelijk te ontmaskeren is, ipv dat het een soort roulette is tussen welke van de hints echte hints zijn en welke toevalligheden zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:19 schreef syllys het volgende:
[..]
ComplimentenKan iemand iets van de plaatjes fabriceren? Ik ben niet zo handig met computers enz en heb ook geen printer
Trouwens ik zit me af te vragen of de mol voor de foto op de biljetten misschien een pruik heeft gedragen? Als je de vorm van het haar ziet MOET het wel Klaas zijn en ligt het weer zo voor de hand. Ik kan me echt niet voorstellen dat de redactie het dit jaar zo gemakkelijk zou maken met alle aanwijzingen die zijn kant uit gaan
Het blijft opvallen dat vrijwel elke hint met getallen en letters op Klaas slaat.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kan ik het me wel voorstellen... Ik heb het gevoel dat we met een WIDM op zaterdag een andere WIDM hebben gekregen dan wat het was. Het spel werd nu immers ook uitgebreid ingeleid in aflevering 1; ze mikken duidelijk op nieuwe kijkers. Misschien mikken ze dan ook wel op een mol die daadwerkelijk te ontmaskeren is, ipv dat het een soort roulette is tussen welke van de hints echte hints zijn en welke toevalligheden zijn.
Maar dat zal blijken.
Hoe zou dat toch komen....quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:39 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Het blijft opvallen dat vrijwel elke hint met getallen en letters op Klaas slaat.
De mol.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |