Goede bezig Moira, topper!! Nu doorpakken, anders ben je pas na zaterdag pas klaarquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:37 schreef Moira. het volgende:
Ik had hier toch even wekelijks een uurtje of 2 de tijd voor moeten nemen om het bij te houden
De briefjes van aflevering 1 had ik al, maar ben inmiddels pas 10 briefjes verder en moet er nog een stuk of 40![]()
Ik doe ze voor de makkelijkheid nu ff per aflevering in één paint, die precies op een pagina passen om uit te printen. Maar ben dus nog niet eens halverwege aflevering 3 en ga nu slapen
Tot nu toe dus iig dit:
Aflevering 1
[ afbeelding ]
Aflevering 2
[ afbeelding ]
Dat eerste briefje dat Art liet zien zit trouwens tussen de briefjes van aflevering 2, volgens mij.
Dan is het toch nog niet bekend wie de mol is, hooguit wie de winnaar of verliezer isquote:Op donderdag 25 februari 2016 08:29 schreef opreis het volgende:
[..]
Goede bezig Moira, topper!! Nu doorpakken, anders ben je pas na zaterdag pas klaar
Haha ja, heb alleen geen mogelijkheid meer om 't ergens uit te printenquote:Op donderdag 25 februari 2016 08:29 schreef opreis het volgende:
[..]
Goede bezig Moira, topper!! Nu doorpakken, anders ben je pas na zaterdag pas klaar
Tsja, ik denk zelf wel dat hetzelfde portret eruit te halen valt, maar iig niet op deze manierquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:10 schreef Burdie het volgende:
Op Twitter gaat nu deze rond, de recentste versie door @ratzoektmol (wel met overlappingen dus)
Bekijk de Tweet van @RatZoektMol: https://twitter.com/RatZoektMol/status/702249765057208322?s=09
Nice, de laatstequote:
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 29 februari 2016 20:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice, de laatste
Had die 20 briefjes van aflevering 4 ook af, nu incl. deze nog 36 te gaan
Zou wel baas zijn als je het een dag voor de aflevering af hebt en dat je annemiek of tim eruit puzzeltquote:Op maandag 29 februari 2016 20:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice, de laatste
Had die 20 briefjes van aflevering 4 ook af, nu incl. deze nog 36 te gaan
Zou wel mooi zijn jaquote:Op maandag 29 februari 2016 20:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Zou wel baas zijn als je het een dag voor de aflevering af hebt en dat je annemiek of tim eruit puzzelt
... en ze een eigen kamer wilde, en vroeg ging "slapen"quote:Op maandag 29 februari 2016 20:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn ja
Maar denk 't niet, Annemieke is de enige die tijdens het spel zelf de mozaiek heeft opgelost (sinds haar penningmeesterschap en de nieuw verdiende briefjes), vandaar dat 'de pot nog ergens op haar kamer lag'
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
... en ze een eigen kamer wilde, en vroeg ging "slapen".
Dat heeft hij niet gezegd toch? Meer iets in de trand dat ze het zouden kunnen weten.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:42 schreef texelonia het volgende:
Nou dat klopt dus sowieso niet, want volgens Art hadden ze alle stukjes, en hier zitten nog gaten in!
Hij zegt letterlijk dat ze alles in handen hebben om zeker te weten wie de mol is, en 'want alle stippen op de achterkant van de biljetten die ze nu hebben vormen samen het portret van de mol'.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet gezegd toch? Meer iets in de trand dat ze het zouden kunnen weten.
Dat vind ik eigenlijk toch wel raar, hoe kunnen ze het nou precies uitmeten dat ze net genoeg biljetten hebben aan het eind van het jaar om de puzzel compleet te maken?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:30 schreef texelonia het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk dat ze alles in handen hebben om zeker te weten wie de mol is, en 'want alle stippen op de achterkant van de biljetten die ze nu hebben vormen samen het portret van de mol'.
Dat, en ook exact de juiste biljetten. Ik vind 't maar vreemd (en eind van het jaar?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:32 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk toch wel raar, hoe kunnen ze het nou precies uitmeten dat ze net genoeg biljetten hebben aan het eind van het jaar om de puzzel compleet te maken?
Ik denk dat ze gewoon de biljetten aan het begin van elke uitzending beplakken, zodat ze het een beetje kunnen sturen. Dus niet voor het seizoen al het geld al beplakt hebben liggen, maar gewoon kale achterkanten op het geld tot valk voor dat het weer uitgedeeld moet worden. Maar dan nog vind ik het opvallend dat het net zo uit komt (eind van het seizoen dan...)quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat, en ook exact de juiste biljetten. Ik vind 't maar vreemd (en eind van het jaar?het zijn maar 3 weken hè?
)
Dat zou de overlap dan wel weer verklaren, want dan zouden er dus idd meerdere sets geld in omloop moeten zijn. Ik weet niet hoeveel geld ze hebben gepakt versus hoeveel ze hadden kunnen pakken, maar dat lijkt me nog geen 50% te zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:32 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk toch wel raar, hoe kunnen ze het nou precies uitmeten dat ze net genoeg biljetten hebben aan het eind van het jaar om de puzzel compleet te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |