SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Jij ook hierquote:
Dit.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:33 schreef Achterhoker het volgende:
Als je naar huis wilt Barney had dan v. Gerwen lekker door laten gaan.
al weken!quote:
100 gemiddeld valt best mee, maar dat doet ie vooral in z'n eigen legs.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
100 gemiddeld, 1/3 op de dubbels
Matig voor zijn doen, niet dramatisch
En een BJ van Syl.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:34 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Barney ff een Baco in de pauze.
Wie is dit?quote:
Scan jij dan die Tina ff in?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende week weer allemaal brieven van boze kindjes in de Tina, dat de partij van Jelle zo fucking laat begon.
Ze proberen mensen te pakken door een kind met een haaienvin wat 'schattig' moet zijn dat 'grappig' moet gaan dansenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:34 schreef Groby het volgende:
Ik krijg zelfmoordneigingen van die kutreclame van neckermann
Daar heb je gelijk in, ik noem dat alleen matigquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
100 gemiddeld valt best mee, maar dat doet ie vooral in z'n eigen legs.
Hij heeft wel mazzel dat in z'n mindere legs Barney nog steeds zelden thuis geeft, behalve dan z'n finishes die zijn goed
Ik kijk niet al te vaak.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dirk van Duijvenbode niet kennen.
Whatquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende week weer allemaal brieven van boze kindjes in de Tina, dat de partij van Jelle zo fucking laat begon.
Viesdikbelgquote:
Jij explodeert straks.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:36 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
nee man
moet het telkens uitstellen door die vetzak gvd
Welke vetzak?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:36 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
nee man
moet het telkens uitstellen door die vetzak gvd
quote:
quote:
Gisteren ook al. De servers zijn aan het koken.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
dranka.nl
There has been an error processing your request
Alweer? Jij slibt nog eens dicht van binnen. Ben je ondertussen wel al gestopt met roken?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:37 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een oliebol.
Een hele harde oliebol.
Nog steeds?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
dranka.nl
There has been an error processing your request
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:38 schreef Mani89 het volgende:
Marcel is net een blije hond die zijn baasje sinds een paar maanden weer ziet.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:38 schreef Mani89 het volgende:
Marcel is net een blije hond die zijn baasje sinds een paar maanden weer ziet.
Ik draag al bij in mijn UI, vind ik genoegquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil alleen nog maar positieve energie richting Barney in dit topic.
We beginnen vanaf nu.
Ik vind deze haardracht niet leuk.quote:
Yomanda is dood.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil alleen nog maar positieve energie richting Barney in dit topic.
We beginnen vanaf nu.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die van Duijvenbode ziet eruit als een doorgesnoven tokkie.
Bij deze partij? Da's knap.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
Samen darten kijken met je chick
- "Ik begin het steeds leuker te vinden"
Die ziet er niet zo slim uit.quote:
Het is voorbij, het is over. Barney in de finale.quote:
Dat lijkt me wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is voorbij, het is over. Barney in de finale.
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Als hij dit nog wint zet ik morgen mijn complete spaargeld op Barney.
Even een quote voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Quote voor archief.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Morgen Misha en MvG?quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
De kans dat Barney het WK wint is 90%
Leuk tochquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaadmaar mooi toch (voor mij)
Ik nietquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maandag ben ik echt te vinden in Ypenburg.
Dit had je al gezegdquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De trots van Ypenburg is er ook.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Checkquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
23 EURO????quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Wiequote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:42 schreef GGMM het volgende:
Als Barney dit nog wint gaat Caland huilen.
Mafkees, dorpsidioot.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die van Duijvenbode ziet eruit als een doorgesnoven tokkie.
Hoelaat en waarquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zeker mooi!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaadmaar mooi toch (voor mij)
Even je zelf promoten, niets mis mee!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De trots van Ypenburg is er ook.
Dan kijken wij allemaal Lakesidequote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben er maandagavond, niet zo vroeg in de ochtend.
jup same storyquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker man, totaal uit mijn ritme ook
GA WEG JOH. BARNEY HEEFT AL 80000 EURO BIJ ELKAAR GEGOOID. DIE IS AL BINNEN JOH!quote:
Echt waar?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lewis heeft er gewoon meer zekerheid in zitten
begint??quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Snackpot begint wel te zweten nu
klaas kom er maar inquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
GA WEG JOH. BARNEY HEEFT AL 80000 EURO BIJ ELKAAR GEGOOID. DIE IS AL BINNEN JOH!
WAT IS MET JOU, 23 EURO????
Harry Pauwlaan, ik denk om een uur of 8quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee waar het is, dit weet Opperkleurder.
Meesterjinxquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:44 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
BARNEY IS THROWING TRIPLES
and its gone.
Zou de mooiste pot van het WK zijn als Raybar hem paktquote:
voor ons ook.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:46 schreef Max23 het volgende:
Dit wordt nachtwerk voor Klaasen en Anderson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |