SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn favoriete verwijderde scène: Rey vecht met die crimineel die voedselbonnen ruilt voor spullen, gebruikt voor het eerst de lichtsabel, verliest dat gevecht en Chewbacca rukt zijn arm van zijn romp.
[ Bericht 24% gewijzigd door Bram_van_Loon op 09-01-2016 19:39:27 ]ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Ik ben weleens begonnen met Avatar maar ik het nooit afgekeken ondanks dat het er visueel gezien prachtig uitziet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het was fantastisch ontworpen hoor, veel invloed uit natuur en geniaal uitgevoerd. Alleen goeddeels zielloos. Ik heb de film vorig jaar voor het eerst eens herkeken en vond hem toen beter te pruimen, maar het blijft een vreselijk vlak verhaal.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
je kunt de special kijken
The Star Wars Holiday Special
The Star Wars Holiday Special (TV Movie 1978) - IMDb
Ik vind die kerel toch een apart hoofd hebbenquote:
Wat voor angst zou Rey hebben?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:01 schreef KingRadler het volgende:
om een Jedi te worden moet je je angsten overwinnen.
Luke moest dat doen en Ezra ook in Star Wars Rebels.
Het zou mooi zijn als we ook zo'n scene krijgen in de nieuwe Star Wars Films.
De film staat voor mij volledig los van de beide vorige trilogieën, hoewel er veel overeenkomsten zijn is de sfeer geheel anders: hoger tempo, minder lange dialogen, meer actie, lichter van toon.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:30 schreef Deckard het volgende:
Voor de tweede keer bekeken en tot de conclusie gekomen dat dit toch echt vele malen in het geheugen gegrift zal worden als een prequel film.
daar moeten we nog achter komen.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat voor angst zou Rey hebben?
En dat zijn nou net de dingen die ik aan het laatste deel licht storend vind.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De film staat voor mij volledig los van de beide vorige trilogieën, hoewel er veel overeenkomsten zijn is de sfeer geheel anders: hoger tempo, minder lange dialogen, meer actie, lichter van toon.
Het ging er zeker niet slecht nee. Nog even.quote:Op zondag 10 januari 2016 08:58 schreef KingRadler het volgende:
in China al 33 Miljoen opgebracht openingsdag
met de deleted scenesquote:Op zondag 10 januari 2016 10:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het ging er zeker niet slecht nee. Nog even.
Al kan ik nu best tot april wachten en de blu kopen.
Hopelijk met de optie van een Director's Cut, met de verwijderde scènes erin... Ik kan best wel 3 uur naar een SW film kijkenquote:
Ezra! Wat zou daarmee gebeurd zijn? Dikke kans dat hij Luke heeft opgezocht na de oorlog, om samen met hem te trainen/de jedi order verder te ontwikkelen. Zou hij dan ook vermoord zijn door Darth Emo?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:01 schreef KingRadler het volgende:
om een Jedi te worden moet je je angsten overwinnen.
Luke moest dat doen en Ezra ook in Star Wars Rebels.
Het zou mooi zijn als we ook zo'n scene krijgen in de nieuwe Star Wars Films.
Na welke oorlog? Ezra is iets jonger dan Luke in VIIquote:Op zondag 10 januari 2016 15:06 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ezra! Wat zou daarmee gebeurd zijn? Dikke kans dat hij Luke heeft opgezocht na de oorlog, om samen met hem te trainen/de jedi order verder te ontwikkelen. Zou hij dan ook vermoord zijn door Darth Emo?
Zou super vet zijn als die in een terugblik even met naam en toenaam voorkwam. Rebels is van Disney, net als de JJ-film, dus wie weet...
Ik vind het op zich prima, alleen had de film eigenlijk 3 uur of iets langer moeten duren zodat je het verhaal en de dialogen nog wat kon uitbreiden zonder het ten koste te laten gaan van de stijl.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dat zijn nou net de dingen die ik aan het laatste deel licht storend vind.
De oorlog waarmee het empire verslagen is. Ezra is na de battle of Endor begin 20. Mooie start van zijn carrière om samen iets met Luke op te bouwen.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Na welke oorlog? Ezra is iets jonger dan Luke in VII
Daarnaast; star wars *is* van Disney. Maar ik verwacht eerder verwijzingen naar Ezra & co in Rogue One.
Kylo is behoorlijk gewond en heeft de Force nodig om op de been te blijven. Daarnaast is Rey vroeger waarschijnlijk getraind in de Force alleen is dat deel van haar geheugen geblokkeerd (om haar te beschermen?, net zoals ze ter bescherming is achtergelaten op Jakku) maar pakt ze het dus wel makkelijk op. En ze staat haar mannetje in de gevechten met haar stok, dus vechten kan ze wel.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:30 schreef Deckard het volgende:
Voor de tweede keer bekeken en tot de conclusie gekomen dat dit toch echt vele malen in het geheugen gegrift zal worden als een prequel film.
Kylo Ren blijft toch het beste stuk van deze hele film, alhoewel het einde, nu ik er meer op gelet heb nog steeds niet een voldaan gevoel geeft als rey en kylo vechten. Het is nog steeds niet logisch dat rey zo makkelijk sterker blijkt te zijn.
Euh wat? Het gevecht met finn was wel enigzins logisch dat Kylo gewond was en hoe hij vooral sloeg en niet veel moeite hoefde te doen om hem neer te steken.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kylo is behoorlijk gewond en heeft de Force nodig om op de been te blijven.
Nergens blijkt dat haar geheugen geblokkeerd is, geen idee waar je dat vandaan haalt.quote:Daarnaast is Rey vroeger waarschijnlijk getraind in de Force alleen is dat deel van haar geheugen geblokkeerd
Maar we hebben het wel over een jedi, die haar makkelijk aan zou moeten kunnen.quote:(om haar te beschermen?, net zoals ze ter bescherming is achtergelaten op Jakku) maar pakt ze het dus wel makkelijk op. En ze staat haar mannetje in de gevechten met haar stok, dus vechten kan ze wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |