Ik gok een confrontatie tussen Rey en Ren danquote:Op woensdag 6 januari 2016 09:03 schreef KingRadler het volgende:
het zou mooi zijn als in de volgende Star Wars ook scene krijgen zoals deze:
[ afbeelding ]
pcies!quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is een van de vaste elementen in Star Wars, hoewel we het eerder hebben gezien blijft het mooi: een eenvoudig kind wat van niets start en zich omhoog werkt. Het is een standaard motief in verhalen, een waar mensen van smullen. Het valt en staat wat mij betreft met de uitvoering en die was goed.
Reken er maar op. Al hoeft er van mij niet nóg een ledemaat ergens af, dat ga ik zo langzamerhand wel flauw vinden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:03 schreef KingRadler het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we die al gehad?quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:03 schreef KingRadler het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch wat star wars is, ik verwacht niet meer dan good vs evil bij SW.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
De verhaallijn is natuurlijk leuk en simpel
dat Yoda een viespeuk isquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk trouwens dat Rey gewoon de dochter van yoda is.
dat hoef je niet 2x binnen 20 minuten te zeggen hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:31 schreef KingRadler het volgende:
dit is mijn nieuwe theorie :
Rey is de Halfzus van Kylo Ren
Dat of Rey is Ren met een y inplaats van een nquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:31 schreef KingRadler het volgende:
heb vorig bericht verwijderd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat of Rey is Ren met een y inplaats van een n
ok, hoe stel jij je dat voor?quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:31 schreef KingRadler het volgende:
Precies, dat vind ik geen 8,5 waard (IMDB). Max een 7.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is toch wat star wars is, ik verwacht niet meer dan good vs evil bij SW.
Van Chewbacca. Beeld je Rey dan eens in zonder onderbroekje.....quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk trouwens dat Rey gewoon de dochter van yoda is.
Hmm chebacca die "I am your father" zegt: huuuuuuuuuuuuuuhuhuhuuuuuuuuuuuhuuquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Van Chewbacca. Beeld je Rey dan eens in zonder onderbroekje.....
Volgens die theorie zou Phonebooth ook maximaal een 7 kunnen krijgen terwijl ik de film toch echt een aanzienlijk hoger cijfer vind verdienen. Wat te denken van Titanic?quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Precies, dat vind ik geen 8,5 waard (IMDB). Max een 7.
1 puntje hiervan had ik ook al in gedachte: dat het mooi zou zijn als de leerling van een Kenobi de trainer van een andere Kenobi zou worden en dat hij twee keer een sabel krijgt aangereikt door een Kenobi.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:08 schreef Ceased2Be het volgende:
Mooi stukje over de Rey Kenobi theorie:
http://www.huffingtonpost(...)ghter_b_8911656.html
Originaliteit is één van de punten waarop het verhaal wordt gekeurd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Volgens die theorie zou Phonebooth ook maximaal een 7 kunnen krijgen terwijl ik de film toch echt een aanzienlijk hoger cijfer vind verdienen. Wat te denken van Titanic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Mic drop:NooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Mic drop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Mic drop:die scar zit wel een beetje scheef he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |