Ja, die trap. En die fiets (omdat de studio 16km verderop staat)quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:37 schreef BE het volgende:
![]()
Heerlijk!
Sommige stemmen zijn echt zo goed!![]()
Die scene met die trap!
quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:46 schreef Postbus100 het volgende:
*schopje*
Ik zie zojuist dat er zowaar een Britse satire is gemaakt op Downton Abbey (het eerste seizoen). Staat al 12 jaar op YT! Het is echt hi-la-risch, zeker als je het orinigeel kent. Onmiskenbaar.
Geen idee. Ik hou gewoon de tv programmering goed in de gaten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:49 schreef Postbus100 het volgende:
Bonjour, even een vraagje: afgelopen week was de (eerste) film van Downton Abbey op tv (). Maar die ken ik al. Weet iemand toevallig of die tweede film (A new Era) binnenkort ook op tv verschijnt? Komende week ofzo? Soms wil een zender wel eens ineens alle delen van een serie/reeks uitzenden (vgl. LOTR, The Hunger Games, Back To The Future, Star Wars, etc). Of is A new Era daar nog te nieuw voor?
Doe ik ook, maar ik dacht: misschien heeft iemand hier al inzage in de programmering voor komende week.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hou gewoon de tv programmering goed in de gaten.
Ik zie nu ook dat deze film te koop is bij BOL.
https://www.bol.com/nl/nl(...)w.2_6.7.ProductTitle
Maar dan nog, wat betekent het?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:28 schreef maily het volgende:
[..]
Veranderd in 249b ... post hierboven ergens
Die kun je niet citeren, is reclamequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar dan nog, wat betekent het?
Dan kan je de desbetreffende post toch ook gewoon citeren en er wtf bij zetten? En wat houdt ...b in?
quote:
Ohquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die kun je niet citeren, is reclame
Ik zie ze op elke pagina in dit topic verschijnenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:30 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
[..]
Oh![]()
Ik zag 'm ook niet(ook al heb ik geen adblocker)
Dat zie ik nu pas (even paar pagina's teruggekeken(quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zie ze op elke pagina in dit topic verschijnen
Ooh, die staan blijkbaar helemaal bovenaan (als tweede post ofzo). Maar ik heb mijn 'posts per pagina' op 100 ofzo staan, dus ik zie dat helemaal niet meer (nu we op #262 oid zitten).quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zie ze op elke pagina in dit topic verschijnen
Vooruitziende blik ....quote:Op maandag 19 februari 2024 21:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat zou echt fantastisch zijn. Wel jammer zonder Maggie Smith
Alles gezien dus nu mis ik hetquote:Op woensdag 9 april 2025 22:55 schreef Postbus100 het volgende:
Hebben jullie die films allemaal al gezien?
Ik had een tijdje geleden al die eerste gezien. Zojuist 'A new era'. Vermakelijke film, meer niet. Wel leuk om alle acteurs/actrices weer te zien
Maar niks nieuwsquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:41 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Hij staat nog/weer op NPO Plus....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |