Idem. Hier begin van het jaar de serie en de eerste film even opnieuw bekeken. Realiseerde me maar weer eens opnieuw hoe goed ik de serie vond (film overigens ook), en hoe graag ik weer wat nieuws zou zien. Wel benieuwd of Maggie Smith het einde van de film haaltquote:
Ik vrees daar een beetje voorquote:Op maandag 21 maart 2022 16:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Idem. Hier begin van het jaar de serie en de eerste film even opnieuw bekeken. Realiseerde me maar weer eens opnieuw hoe goed ik de serie vond (film overigens ook), en hoe graag ik weer wat nieuws zou zien. Wel benieuwd of Maggie Smith het einde van de film haalt
Vind ik net op wiki. Ben benieuwdquote:Een vervolg op de film verschijnt in 2022. De Britse première van deze tweede film, getiteld Downton Abbey: A New Era, staat gepland voor eind april.
Dat duurt dus nog wel een paar eeuwenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:26 schreef Pugg het volgende:
28 April 20200 in de bioscoop Dowton in Frankrijk
Te haastig, maar spediall voor jou.....2022quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat duurt dus nog wel een paar eeuwen.
Kan alleen we naar een andere ( grotere) stad gaan.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wij gaan er zaterdag naar toe, zin in
Hij kreeg op de BBC ook geweldige bijval.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Film was uitstekendmooie momenten, zielige momenten en enorm grappige scènes. Zoveel cast leden die ze weer terug hebben weten te krijgen. Hopelijk komt er ooit nog een film, maar anders kan ik ook prima leven met dit einde
Laat me weten! Ik ben er gewoon niet aan toegekomen in de bios. Echt jammerquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 11:04 schreef BE het volgende:
Mmm, film nog steeds niet gezien. Eens kijken of hij online ergens te vinden is...
Ja, die trap. En die fiets (omdat de studio 16km verderop staat)quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:37 schreef BE het volgende:
![]()
Heerlijk!
Sommige stemmen zijn echt zo goed!![]()
Die scene met die trap!
quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:46 schreef Postbus100 het volgende:
*schopje*
Ik zie zojuist dat er zowaar een Britse satire is gemaakt op Downton Abbey (het eerste seizoen). Staat al 12 jaar op YT! Het is echt hi-la-risch, zeker als je het orinigeel kent. Onmiskenbaar.
Geen idee. Ik hou gewoon de tv programmering goed in de gaten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:49 schreef Postbus100 het volgende:
Bonjour, even een vraagje: afgelopen week was de (eerste) film van Downton Abbey op tv (). Maar die ken ik al. Weet iemand toevallig of die tweede film (A new Era) binnenkort ook op tv verschijnt? Komende week ofzo? Soms wil een zender wel eens ineens alle delen van een serie/reeks uitzenden (vgl. LOTR, The Hunger Games, Back To The Future, Star Wars, etc). Of is A new Era daar nog te nieuw voor?
Doe ik ook, maar ik dacht: misschien heeft iemand hier al inzage in de programmering voor komende week.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hou gewoon de tv programmering goed in de gaten.
Ik zie nu ook dat deze film te koop is bij BOL.
https://www.bol.com/nl/nl(...)w.2_6.7.ProductTitle
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |