SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
ik kan me de tijd van barney nog herinneren dat barney minimaal 10 x 180 gooide in een potje
hij kan dat nivo niet meer halen...
Minstens. Lewis doet t ff rustig aan, krachten sparen voor de finale.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:07 schreef Zorro het volgende:
Als Lewis zijn normale niveau haalde was het allang 6-0
Heb je Barney ooit tevreden gezien na dat hij verloren heeft?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
"Door de overwinning op Michael is m'n toernooi al geslaagd. De overwinning op Michael Smith was een mooi toetje. Nu tevreden naar huis, lekker naar de kleine toe."
- Barney, zometeen.
Sasha Grey doet vanavond niet mee.quote:
Zoals Lex Immersquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
deze 2 zijn gewoon het nivo van een halve finale niet waard
te slecht voor woorden
amateurs gooien vaak beter
Bdo wk eerste ronde niveau.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Barney dit nog wint neem ik een week lang een Barney UI
Dit schrijven we even op.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wat is de reden? Airco? Publiek? Suikerziekte? Pijn aan de rug? Koude handen? Slechte ogen? Bril stoort? Te warm? Te koud?quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
te slecht voor woorden
dit.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarom ook eeuwig zonde dat van Gerwen z'n belangrijke dubbels niet raakte in die pot tegen Barney. Daarmee verloor Nederland haar enige kans op een WK-winnaar.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
te slecht voor woorden
Hij schudt altijd wel een excuus uit zn mouw. Mischien zat hij met zn gedachten bij Sylvia. Of zn kleinkind.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:09 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Maar wat is de reden? Airco? Publiek? Suikerziekte? Pijn aan de rug? Koude handen? Slechte ogen? Bril stoort? Te warm? Te koud?
Ver beneden de 90 schat ik zo in?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:10 schreef Anoonumos het volgende:
Barney laagste gemiddelde is wel binnen
Slechter dan wat Barney nu laat zien kan ook niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fok stroomt over van het dartstalent. Bijna iedereen kan het beter hier.
Sowieso verdacht veel dartsvolgers altijd bij het WKquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
kloptquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja echt hequote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
fixedquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:11 schreef Cavaliers het volgende:
M'n whsikey is al bijna op, verdampt.
logischquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso verdacht veel dartsvolgers altijd bij het WK
Jammer dat ze nooit doorbreekt. Met scores van 69 kom je er niet.quote:
Ik denk dat Lewis de finale gaat winnen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij spaart krachten voor de grote dag van morgen. 14 uit 39.
Ik bedoel die stellen darters op andere majors ook te zien gooienquote:
stil ffquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:12 schreef Djnormandy het volgende:
Klaasen 6 - 0 Anderson!. Like als je dat ook vindt!!
Stijn had nu al minstens 2x een 9-darter laten noterenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:11 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja echt he
Zet ze bij het bord en ze worden er af gesmeten door een derde divisionist.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lewis de finale gaat winnen.
Heb je hier een berekening van?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
nou ja die barney zal zelf wel vinden dat hij het goed heeft gedaan
weekje darten en hij heeft 70000 euro binnen...kassa....
hij ligt er niiet wakker van
Genoeg van te vinden.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer, die zou ik wel eens dubbel of triple willen zien.
In 2013 gooide Wade 87 gemiddeldquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:11 schreef hafcfan het volgende:
Is dit het laagste halve finale gemiddelde sinds jaren?
Ga jij ook darten nu, Klaas?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
+1 Likequote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:12 schreef Djnormandy het volgende:
Klaasen 6 - 0 Anderson!. Like als je dat ook vindt!!
Yep, Klaas...daar moeten wij een jaar voor werkenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk vooral frustratie dat hij in een opwelling MvG verslaat en vervolgens niet thuis geeft tegen een grote naam. Iets wat bijna iedereen al voorspelde.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En dan staan wij maandag vooraanquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Barney pakt nu gewoon 18 legs op rij.
neequote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga jij ook darten nu, Klaas?
Moet jij daar een jaar voor werkenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, Klaas...daar moeten wij een jaar voor werken
Als Maijer morgen de finale doet, dan slinger ik wel Unibet aan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:12 schreef Falco het volgende:
Zometeen vraagt Marcel Maijer of dit nog goedkomt
Dat is niet zo heel moeilijkquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan staan wij maandag vooraan
dat is het bedrag dat je krijgt als je de halve finale bereikt....quote:
Kan hij toch weer een hoop gerecht nummer 121 bij de plaatselijk Chinees van bestellen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
Die is er niet, dat is je prijzengeld gewoon, kut.quote:
Roflolquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:14 schreef Keyos het volgende:
[/quote
Kan hij toch weer een hoop gerecht nummer 121 bij de plaatselijk Chinees van bestellen.
Sinds wanneer doe je daar een week over dan, kut?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die is er niet, dat is je prijzengeld gewoon, kut.
De anomieme newbie-users regeren FOK! tegenwoordig.quote:
die blijft minimaal nog 10 jaar meedoen aan de topquote:
Het dartbord is rond hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:14 schreef BB-King het volgende:
De wedstrijd is pas verloren als de laatste pijl is gegooid.
Het is 1 tegen 1.
De dartpijl is rond.
En hoe ging het?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:14 schreef Max23 het volgende:
Ik heb vanmiddag voor het eerst in jaren weer een pijltje gegooid.
Rijden ook geen treinen bij Sassenheim hoor ik net.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:15 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb Mani al een tijdje niet meer gezien. Zou er wat gebeurd zijn?
Ik heb nog geen ambulances voorbij horen rijden, zal wel meevallenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:15 schreef Cavaliers het volgende:
Om met de wijze woorden te reageren van René.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De anomieme newbie-users regeren FOK! tegenwoordig.
Het wordt getolereerd.
Ga zo door. En vraag je af waarom ik een ban krijg als ik eens reageer als de druppel de emmer doet overlopen.
Laat ze hun gang gaan en verder niks bijdragen dan users neerhalen.
Wat een triest zooitje is SPT geworden.
Tot morgen.
Mag ik hetzelfde gezeik weer kletterend aanhoren.
Mij krijgen jullie niet weg.
Ik plas zittend.
Ging een biertje halen maar hij struikelde. Hij zag de Barney.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:15 schreef Cavaliers het volgende:
boeiendquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:15 schreef j0rdiiii het volgende:
MvG 1 keer verloren tegen Lewis laatste 10 wedstrijden
Echt he. Dit was nog voorspelbaarder dan de degradatie van De Graafschapquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik denk vooral frustratie dat hij in een opwelling MvG verslaat en vervolgens niet thuis geeft tegen een grote naam. Iets wat bijna iedereen al voorspelde.
Hier ging wat mis, NINJA EDITquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kan hij toch weer een hoop gerecht nummer 121 bij de plaatselijk Chinees van bestellen.
Daarom is het jammer dat Barney doorging. Mvg had kans gehad zoniet gewonnen, Barney kan zich tegen nl'ers opladen om erna teleur te stellen. Hij kan darten alleen te wisselvallig, van mij mag hij stoppen met spelen laat de jonge jongens het maar doen, ipv zo'n jongen uit te schakelen met 1 goede pot in een jaar.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik denk vooral frustratie dat hij in een opwelling MvG verslaat en vervolgens niet thuis geeft tegen een grote naam. Iets wat bijna iedereen al voorspelde.
Log uit.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ging een biertje halen maar hij struikelde. Hij zag de Barney.
Bedankt Herman.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het wordt getolereerd.
Ga zo door. En vraag je af waarom ik een ban krijg als ik eens reageer als de druppel de emmer doet overlopen.
Tot morgen.
Ik plas zittend.
Ik citeer de meest postende user ooit.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Om met de wijze woorden te reageren van René.
Uh, oké.
Dit is het hele punt idd, Barney zakt bijna altijd door het ijs na een paar knappe wedstrijden. Maar goed, MVG heeft het helemaal zelf verprutst.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zo de waarheid deze, wijze woorden van een wijze manquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het wordt getolereerd.
Tot morgen.
Ik plas zittend.
Nou, gelukkig valt er deze avond toch nog wat te lachen!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ging een biertje halen maar hij struikelde. Hij zag de Barney.
De onwetendheidquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het wordt getolereerd.
Tot morgen.
Ik plas zittend.
Die wint niet eens van Barneveldquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:15 schreef j0rdiiii het volgende:
MvG 1 keer verloren tegen Lewis laatste 10 wedstrijden
Ik had deze slechte persiflage al door ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik citeer de meest postende user ooit.
. Hoi tong80.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het wordt getolereerd.
Tot morgen.
Ik plas zittend.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het wordt getolereerd.
Tot morgen.
Ik plas zittend.
Van een goede vriend.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat een leuk plaatje, hoe kom je daar aan?
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze wedstrijd wint Barney niet.
Waarom ben je weer begonnen?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Veel afwijkende pijlen steeds.
Wel een keer 112 en 108 gegooid
dit dusquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Als van Gerwen Wereldkampioenmateriaal was had hij ook een gefrustreerde Barney kunnen verslaan. Die heeft zelf lopen kloten.
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:17 schreef klaasweetalles het volgende:
fukking LEWIS KRIJG EEN INZINKING![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de nieuwe Phil Taylor loopt die iets van 1 op 8 ofzoquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Als van Gerwen Wereldkampioenmateriaal was had hij ook een gefrustreerde Barney kunnen verslaan. Die heeft zelf lopen kloten.
Nog niet eens een werkweek, 5 wedstrijdjes van gem een uur. Jij je berekening, rvb 70000 pondquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe je daar een week over dan, kut?
Hoeveel geld heb je daarmee verdiend dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:19 schreef VXXLL het volgende:
Een beetje kenner zag deze nederlaag natuurlijk al aankomen
maar niet zo viesdikquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:19 schreef VXXLL het volgende:
Die zagen hem toch gisteren al aankomen?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:19 schreef VXXLL het volgende:
Mag nog belasting af, reis- en verblijfkosten af, sponsoring vergeet je, mogelijk krijgt hij nog wat om leuke dingetjes te doen rond het WKquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nog niet eens een werkweek, 5 wedstrijdjes van gem een uur. Jij je berekening, rvb 70000 pond
Slechts 10 euro ingezetquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je daarmee verdiend dan?
zo dik is iequote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die zagen hem toch gisteren al aankomen?
Stelling: Lewis is viesdik.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Tops tops is echt een clownfinish. Zak in elkaar.
Net als Paul Nicholson.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Barney is altijd al beter geweest in de interviews achteraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |