SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
ik kan me de tijd van barney nog herinneren dat barney minimaal 10 x 180 gooide in een potje
hij kan dat nivo niet meer halen...
Minstens. Lewis doet t ff rustig aan, krachten sparen voor de finale.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:07 schreef Zorro het volgende:
Als Lewis zijn normale niveau haalde was het allang 6-0
Heb je Barney ooit tevreden gezien na dat hij verloren heeft?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
"Door de overwinning op Michael is m'n toernooi al geslaagd. De overwinning op Michael Smith was een mooi toetje. Nu tevreden naar huis, lekker naar de kleine toe."
- Barney, zometeen.
Sasha Grey doet vanavond niet mee.quote:
Zoals Lex Immersquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
deze 2 zijn gewoon het nivo van een halve finale niet waard
te slecht voor woorden
amateurs gooien vaak beter
Bdo wk eerste ronde niveau.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Barney dit nog wint neem ik een week lang een Barney UI
Dit schrijven we even op.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar wat is de reden? Airco? Publiek? Suikerziekte? Pijn aan de rug? Koude handen? Slechte ogen? Bril stoort? Te warm? Te koud?quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
te slecht voor woorden
dit.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarom ook eeuwig zonde dat van Gerwen z'n belangrijke dubbels niet raakte in die pot tegen Barney. Daarmee verloor Nederland haar enige kans op een WK-winnaar.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
te slecht voor woorden
Hij schudt altijd wel een excuus uit zn mouw. Mischien zat hij met zn gedachten bij Sylvia. Of zn kleinkind.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:09 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Maar wat is de reden? Airco? Publiek? Suikerziekte? Pijn aan de rug? Koude handen? Slechte ogen? Bril stoort? Te warm? Te koud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |