SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gevallen broeders en zustersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ben je in de war met heroine ?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:23 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Maar tis wel zwaar hoor, zwaar verslavend, en lichamelijk kut voor je.
Water als je dorst hebt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:24 schreef Trollscience het volgende:
alles dat lekker is, is slecht. prove me wrong
hehe zou ik ook eens moeten doenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:24 schreef Fokker101 het volgende:
Mijn vader heeft ook een potje gemaakt met geld hoeveel die rookte en heeft dat elke week apart gezet. Heeft die toen een Iphone 6 van gekocht dacht ik.
http://nl.drugfreeworld.o(...)he-risks-of-lsd.htmlquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met heroine ?
LSD is niet verslavend en lichamelijk niet kut, hoogstens buikpijn.
Niet erg iig. Het is alleen geestelijk verslavend, maar in principe is alles dat leuk is geestelijk verslavendquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:25 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
http://nl.drugfreeworld.o(...)he-risks-of-lsd.html
Is wel verslavend.
drugfreeworldquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:25 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
http://nl.drugfreeworld.o(...)he-risks-of-lsd.html
Is wel verslavend.
http://nl.drugfreeworld.org/real-life-stories/ecstasy.htmlquote:“Op een houseparty zag ik dat een jongen die zich met XTC had volgepropt, uren achter elkaar bleef herhalen: ‘Ik ben een sinaasappel, schil me niet, ik ben een sinaasappel, schil me niet.’ Een andere jongen dacht dat hij een vlieg was en bleef maar met zijn hoofd tegen het raam bonzen.”—Liz
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
drugfreeworld![]()
klassieker
[..]
http://nl.drugfreeworld.org/real-life-stories/ecstasy.html
Haal ze er uit dan en laat er een foto van maken, houd jezelf een uur in leven met robot longen en sterf daarna onder morfine.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:26 schreef Etsu het volgende:
ik wil eigenlijk niet weten hoe mijn longen nu uitzien
okquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Haal ze er uit dan en laat er een foto van maken, houd jezelf een uur in leven met robot longen en sterf daarna onder morfine.
fijn om te horen dat ik zo grappig benquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
haaha ik verslik mij in mij drinken
hahahahquote:
watquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja osama bin laden graaf ik nu op 50+ geruipte pruim heerlijk
effe de kringspier kapot neuken en daarna dekken
dan met salami worst in reet weer begraven
R.i.P
Godverdomme, Drugfreeworld is opgericht door Scientologyquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
drugfreeworld![]()
klassieker
[..]
http://nl.drugfreeworld.org/real-life-stories/ecstasy.html
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Godverdomme, Drugfreeworld is opgericht door Scientology
Karmaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb een USB 2.0 kaartlezer besteldkan je dat wel gebruiken als usb stick
...
Ik zag niet dat het kaartlezer was!!!
Ik ben zeker jaloers op een USB 2.0 readerquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
niks van aantrekken hoor die jongen is gewoon jaloers
Een USB inlezenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben zeker jaloers op een USB 2.0 reader
Wat kun je er eigenlijk mee?
ah ja ik weet het ook niet ik vertaal het gewoonquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen idee wat je daar mee bedoelt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ah ja ik weet het ook niet ik vertaal het gewoon
plastion 3?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:59 schreef Fokker101 het volgende:
ik moet effe cheap gta v regelen maar waar
je kan toch van ps3 overzetten naar ps4 voor 10tje?quote:
Weet niet als dat kanquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je kan toch van ps3 overzetten naar ps4 voor 10tje?
dan kan je miss beter een goetkope ps3 versie kopen
Ik drink Konig Ludwig bier best lekker hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ahja
ik drink zo bier van pur
het is 10%
ja gladiator ook wel lekker 10% biertjequote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik drink Konig Ludwig bier best lekker hoor.
etsuquote:
Ga slapenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja, weg met rickert, dicht met rickert.
natuurlijkquote:
lauwe video of nietquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:37 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
natuurlijk
ik was een groot fan van PowNews en Dannygod
Is een Armeen btw.quote:
ziek baas jaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
lauwe video of niet
alleen beetje rare jongen die armeen
Rickert, of is hij inmiddels al uit de kast gekomenquote:
Moet nog uit de kast, hij stalkt etsu momenteelquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Rickert, of is hij inmiddels al uit de kast gekomen
hoezo jij komt nu pas binnen tochquote:
Hij hoort mij nietquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet nog uit de kast, hij stalkt etsu momenteel
Ah, Etsu kennende zal het dan niet meer lang duren. Ik vermoed dat er een slaapfeestje wordt georganiseerd nog voor januari voorbij is waarbij Rickert geïntroduceerd zal worden tot de geaardheid waar hij eigenlijk voor is!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet nog uit de kast, hij stalkt etsu momenteel
Je grappen zijn dus echt niet origineel en eigenlijk best walgelijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:41 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij hoort mij niet
echt raar, zou ie doof zijn ofzo
hey kanker hond kom naar rotterdam dan vieze buitenlander hond tuigquote:
Ik heb besloten toch maar lekker in de kast te blijven zitten. Vind meisjes toch vele malen interessanter dan jongemannen!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo jij komt nu pas binnen toch
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hey kanker hond kom naar rotterdam dan vieze buitenlander hond tuig
naar je chickie dan zal ik je ff manierne bij leren ja
ben net terug uit rotterdamquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hey kanker hond kom naar rotterdam dan vieze buitenlander hond tuig
naar je chickie dan zal ik je ff manierne bij leren ja
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, Etsu kennende zal het dan niet meer lang duren. Ik vermoed dat er een slaapfeestje wordt georganiseerd nog voor januari voorbij is waarbij Rickert geïntroduceerd zal worden tot de geaardheid waar hij eigenlijk voor is!
geen idee manquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wanneer kom je weer dan
ik wil is zien of je je bek open durft te trekken inreal
Waarna Rickert weer terug naar de gourmet tafel strompeltquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Misschien gaan etsu en rickert tijdens gourmetmeet wel even naar een ander kamertje
wat ga je doen?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga maybe donderdag naar Rotterdam.
nee nooitquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
waar ben je dan meestal
ooit in de buurt van marconiplein?
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarna Rickert weer terug naar de gourmet tafel strompelt
ben je gek mattiequote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
waar ben je dan meestal
ooit in de buurt van marconiplein?
gaan jullie dan weer terug op de motor?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet daar een motor ophalen en vroeg of ik mee wilde
ik word ook niet gestokenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:46 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ben je gek mattie
daar zou ie neergestoken worden
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
waar jij komen
kruiskade
witter de with straat lekker blowen
quote:
ait wij gaan samen wedstrijd kijken ja broertje breng je chick ik breng mijnequote:
Haha neejohquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
gaan jullie dan weer terug op de motor?
ik ga donderdag heel rotterdam doorsporenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha neejohis zo'n startmotor voor de auto.
oooohquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha neejohis zo'n startmotor voor de auto.
Vroomvroom op de startmotorquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik ga donderdag heel rotterdam doorsporen
dont worry ik moet werken van 8 tot 5quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vroomvroom op de startmotor
[..]nainnn
Waar, kom ik ff wat kopenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dont worry ik moet werken van 8 tot 5
Ff bedrijf fakenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
in een magazijn.
alleen bedrijven komen binnen
Ja alleen nog politieke visie en dan klaarquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Is je betoog af sof? Je moest nog 300 woorden vanmiddag toch?
gewoon aanbellen je moet zeggen ja hallo ik heb die jongen even nodigquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ff bedrijf faken
Hallo hallo ik ben van de finse cateringbedrijf
he gadsiequote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
We hebben een lurker jongens.
HEY LETMEIN
Mag ik mee?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga maybe donderdag naar Rotterdam.
ik heb al een keer foto gestuurdquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
sof mag ik foto van je pls? dan stuur ik ook mijne
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
We hebben een lurker jongens.
HEY LETMEIN
Stuur door.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
sof mag ik foto van je pls? dan stuur ik ook mijne
je hebt mij nog nooit gezienquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb al een keer foto gestuurd
was wel drie jaar geleden misschien, maar toch
Ik wil pics van 17 jarige Sofquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb al een keer foto gestuurd
was wel drie jaar geleden misschien, maar toch
wat voor auto rij je?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zo ik heb mijn dealer ook even een gelukkig nieuwjaar gewenst!
Heb je mij al gelukkig nieuwjaar gewenst?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zo ik heb mijn dealer ook even een gelukkig nieuwjaar gewenst!
nee, maar ik verwacht je dit jaar ook niet zozeer nodig te hebben.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je mij al gelukkig nieuwjaar gewenst?
Ohquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee, maar ik verwacht je dit jaar ook niet zozeer nodig te hebben.
gedaanquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:25 schreef Spatieloos het volgende:
ENG / Even I can beat defokkingfoker
Stem op mij pls.
Nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Spannend, jij hebt dus niet op mij gestemd?
waar te zienquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:33 schreef Vriezzer het volgende:
Nou.. geen Nederlanders in de dartsfinale. Barney 6-3 verloren. Klaassen vooralsnog kansloos op 2-0 achter.
waarvoor kan je stemmen?quote:
heyyquote:
ik stem op niemandquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stem op mij: ENG / Even I can beat defokkingfoker
Doe dat!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, maar kan wel een nieuwe maken en jou er tussen zetten.
Ja dat viel mij ook al opquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:45 schreef supersof het volgende:
lol OFjij kan wel goed Engels daar
kan je niet altijd engels typen
ik spreek beter engels dan nederlands triest genoegquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:45 schreef supersof het volgende:
lol OFjij kan wel goed Engels daar
kan je niet altijd engels typen
12 jaarquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:48 schreef Spatieloos het volgende:
Hoelang woon je al in Nederland dan, OF?
Woonde je in finland?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
12 jaar![]()
![]()
en ik spreek nog geen eens Fins
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
12 jaar![]()
![]()
en ik spreek nog geen eens Fins
ja ik heb engels meer opgepakt als moeder taal denk ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Een studiegenoot woont ook al jaren in Nederland en komt uit Iran en spreekt bijna altijd Engels en kan dat dus ook veel beter Engels.
typischquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:50 schreef Spatieloos het volgende:
Motorbloempje heeft mijn topic gesloten
Als ik ooit naar Finland ga, wil je dan mijn slechte tolk zijn?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik heb engels meer opgepakt als moeder taal denk ik.
Ik denk dat het een hele grote fout is geweest om mn geen Fins te leren maar gelijk nederlands
jaa is goedquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik ooit naar Finland ga, wil je dan mijn slechte tolk zijn?
Er spreekt daar vast wel iemand Engels toch?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jaa is goed
ik begrijp wel een beetje basis
dus we komen wel ergens denkik
Ja de meeste spreken wel Engels jaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er spreekt daar vast wel iemand Engels toch?
Kut Frankrijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja de meeste spreken wel Engels ja
maar ze hebben het niet zo op toeristen
beetje frankrijk achtig
Ja fuck frankrijkquote:
want dan maken ze je deaudquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja fuck frankrijk
ze zijn wel vriendelijker hoor
maar je moet niet in dorpen komen waar je niks te zoeken hebt
a hoerenzoon effe rustigquote:Op zondag 3 januari 2016 00:02 schreef katkit het volgende:
[..]
katkit je kunt toch lezen of niet dan jezus ben je blind ofzo
Ja maar je hebt nog niet de OP voorstel ding gedaan.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:02 schreef katkit het volgende:
[..]
katkit je kunt toch lezen of niet dan jezus ben je blind ofzo
Opso vind alles vies wat jij lekker vind zodat er meer over blijft voor jou!quote:Op zondag 3 januari 2016 00:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow![]()
Nu ben ik niet meer verliefd op je.
jouquote:Op zondag 3 januari 2016 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opso vind alles vies wat jij lekker vind zodat er meer over blijft voor jouw!
Yesquote:Op zondag 3 januari 2016 00:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow![]()
Nu ben ik niet meer verliefd op je.
quote:Op zondag 3 januari 2016 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opso vind alles vies wat jij lekker vind zodat er meer over blijft voor jou!
ik jou ookquote:
ja heel erg, dankjewelquote:
Waar wil iederen sof hebben, ik dacht dat ik alleen een afspraak met haar hadquote:
ohja?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar wil iederen sof hebben, ik dacht dat ik alleen een afspraak met haar had
Ik wil haar in de hemel hebben, als die zou bestaan.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar wil iederen sof hebben, ik dacht dat ik alleen een afspraak met haar had
Is die afspraak van tafel danquote:
welke afspraak hadden wij dan?quote:
is dit een doodsverwensing?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil haar in de hemel hebben, als die zou bestaan.
Volgens mij wel, hij is niet zo lief als jij vandaagquote:
Dat we ons tijdens de gourmet meet zouden verlovenquote:
huhquote:Op zondag 3 januari 2016 00:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat we ons tijdens de gourmet meet zouden verloven
Vorige week had je nog gezegd dat je naar de Geerd Gourmet Meet zou komen want bierquote:Op zondag 3 januari 2016 00:36 schreef supersof het volgende:
[..]
huh
maar ik kom helemaal niet naar een gourmet meet
ben je dronken?
Geerd Gourmet Meet? Waar?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vorige week had je nog gezegd dat je naar de Geerd Gourmet Meet zou komen want bier
ik post alleen in grtdquote:Op zondag 3 januari 2016 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vorige week had je nog gezegd dat je naar de Geerd Gourmet Meet zou komen want bier
sorry sof maar als je geen bier lust word onze relatie erg ingewikkeld...quote:Op zondag 3 januari 2016 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik post alleen in grtd
ik vind geerd sc ERG raar
ik lust geen bier
onze relatie wordt sowieso al ingewikkeld omdat je jonger bent dan ik en rooktquote:Op zondag 3 januari 2016 00:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
sorry sof maar als je geen bier lust word onze relatie erg ingewikkeld...
Maar jullie zijn wel allebei knap, je moet niet kijken naar de verschillen maar naar de overeenkomsten. OF is niet dik, jij bent niet dik. OF FOK!t en jij ook. OF wordt later rijk, en jij door hem ook.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
onze relatie wordt sowieso al ingewikkeld omdat je jonger bent dan ik en rookt
jaquote:Op zondag 3 januari 2016 00:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar jullie zijn wel allebei knap, je moet niet kijken naar de verschillen maar naar de overeenkomsten. OF is niet dik, jij bent niet dik. OF FOK!t en jij ook. OF wordt later rijk, en jij door hem ook.
bedankt broederquote:Op zondag 3 januari 2016 00:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar jullie zijn wel allebei knap, je moet niet kijken naar de verschillen maar naar de overeenkomsten. OF is niet dik, jij bent niet dik. OF FOK!t en jij ook. OF wordt later rijk, en jij door hem ook.
Geen zorgen, ik ben ook geen homoquote:Op zondag 3 januari 2016 00:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
bedankt broeder
#nohomo even voor de zekerheid
Ik wil wel in haar plaats. Waar en wanneer?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:50 schreef DerRabbit het volgende:
Vind het wel jammer dat Sof niet naar de Grote Geerd Gourmet Meet komt![]()
Had me er zoveel van voorgesteld
ik snap echt niet waar je dat vandaan hebt hoorquote:Op zondag 3 januari 2016 00:50 schreef DerRabbit het volgende:
Vind het wel jammer dat Sof niet naar de Grote Geerd Gourmet Meet komt![]()
Had me er zoveel van voorgesteld
Jij mag altijd joinen. Volgende week zaterdag in de trein van Zwolle naar Enschede en terug die vertrekt rond 12:00 in zwolle!quote:Op zondag 3 januari 2016 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil wel in haar plaats. Waar en wanneer?
Gourmetten in de treinquote:Op zondag 3 januari 2016 00:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij mag altijd joinen. Volgende week zaterdag in de trein van Zwolle naar Enschede en terug die vertrekt rond 12:00 in zwolle!
Nee, we gaan kebab halen en dan gewoon lekker gladiatoren klappen in onze prive coupe, eerste klas natuurlijk!quote:
gladiotorquote:Op zondag 3 januari 2016 00:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, we gaan kebab halen en dan gewoon lekker gladiatoren klappen in onze prive coupe, eerste klas natuurlijk!
bijna 21 dus dat wordt hem niet OFquote:
Dus jullie gaat kebab halen op een gourmet meet. Eigenlijk doen jullie het alleen voor het bier drinken?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, we gaan kebab halen en dan gewoon lekker gladiatoren klappen in onze prive coupe, eerste klas natuurlijk!
Voor 'normale' mensen is het 40 eurie met 2 keer kebab en onbeperkt drinken.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus jullie gaat kebab halen op een gourmet meet. Eigenlijk doen jullie het alleen voor het bier drinken?
Maar klinkt wel gezellig eigenlijk, hoe duur is zo'n eerste klas?
Is het nog een beetje gezellig daar, zit al een paar dagen zonder abo, ga er komende week weer eentje aanschaffen denk ik, weet alleen nog niet welke.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:07 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom betalen jullie niet voor FOK!?! kom naar ABO SC.
Full of Pimp is lastige keuze. Pimp klinkt gewoon zoveel beter en 4 sterren is veel mooier, maar je hebt er verder niks aan.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het nog een beetje gezellig daar, zit al een paar dagen zonder abo, ga er komende week weer eentje aanschaffen denk ik, weet alleen nog niet welke.
haha neequote:Op zondag 3 januari 2016 01:07 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom betalen jullie niet voor FOK!?! kom naar ABO SC.
Ik denk dat ik gewoon weer voor pimp ga, heb nog nooit een full abbo gehad, was met toch iets te duur tov de extra kosten.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Full of Pimp is lastige keuze. Pimp klinkt gewoon zoveel beter en 4 sterren is veel mooier, maar je hebt er verder niks aan.
Ik mag toch hopen dat ze betalers minder snel bannen.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
je moet nooit op websites als deze abbos kopen
waar ze je bannen voor de kleinste shit
ik neem alleen telefoon abbonement
deze man begrijpt de libiequote:Op zondag 3 januari 2016 01:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
je moet nooit op websites als deze abbos kopen
waar ze je bannen voor de kleinste shit
ik neem alleen telefoon abbonement
Maar pimp is duurder dan full.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon weer voor pimp ga, heb nog nooit een full abbo gehad, was met toch iets te duur tov de extra kosten.
Bedoelde het andersom eigenlijk, ben nog half half de tweede avenger film aan het kijkenquote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 01:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik heb net toch echt wel het domste gezien
Als wiet legaal is, waarom zijn cobra 6's dan verboden![]()
Heb het wel even netjes uitgelegd
ik wil mn reactie delenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 januari 2016 01:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik wil mn reactie delenGoede reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
ja met een manquote:Op zondag 3 januari 2016 03:40 schreef Thezappa het volgende:
[..]
met een man toch ? gvd moet jij weten
Wat is er gebeurdquote:Op zondag 3 januari 2016 03:37 schreef Etsu het volgende:
als er geen gebanden waren, was er nu volk
RIP INSO
RIP FOKIT
RIP AMA
RIP LOKA
RIP TJACKA
RIP MCG
die ziekte kun je er ook gewoon uit slaan, fases ..quote:Op zondag 3 januari 2016 03:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja met een man
ik vind t ook raar dat die niet voor mij gaat maar wat doe je eraan he
bij mortaxx is de ziekte hardnekkigquote:Op zondag 3 januari 2016 03:42 schreef Thezappa het volgende:
[..]
die ziekte kun je er ook gewoon uit slaan, fases ..
ik ben genezenquote:Op zondag 3 januari 2016 03:45 schreef Thezappa het volgende:
[..]
op jezelf betrekken is ook een ding
He beebquote:Op zondag 3 januari 2016 06:59 schreef Fera het volgende:
Ik heb al ruim twee dagen niet gerookt. Het was niet eens een voornemen.
Hey baby. Hoe gaat het werken?quote:
Lekker aanwezig zijn jatok. Heb nog iemand gesproken die woensdag om 8 uur begint. Heb kunnen ruilen dus kan morgen naar jou toequote:
Awww baby, dat hoeft toch niet. :$quote:Op zondag 3 januari 2016 07:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lekker aanwezig zijn jatok. Heb nog iemand gesproken die woensdag om 8 uur begint. Heb kunnen ruilen dus kan morgen naar jou toe)))
playerrrrrquote:Op zondag 3 januari 2016 07:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lekker aanwezig zijn jatok. Heb nog iemand gesproken die woensdag om 8 uur begint. Heb kunnen ruilen dus kan morgen naar jou toe)))
hierquote:
hoi schatje. Lekker geslapen?quote:
ja best wel van 23:00 tot 10:00quote:
Waarom blijf je niet lekker binnen op zondag.quote:Op zondag 3 januari 2016 11:45 schreef Etsu het volgende:
het vriest buiten
mn fietszadel zat helemaal onder de ijspegels
wiet halen jwzquote:Op zondag 3 januari 2016 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom blijf je niet lekker binnen op zondag.
lekker hoor. Ik van ongeveer twee tot half twaalf.quote:Op zondag 3 januari 2016 11:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja best wel van 23:00 tot 10:00met nog even wakker geweest tussendoor.
daar?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |