SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Jij in het dartstopic?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jacques Nieuwlaat heeft een zeer irritant hoofd
40-45 euro? Of schat ik je nu te hoog in?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:05 schreef opperkleurder het volgende: Ik ga nu al mijn spaargeld op Barney zetten.
Maak daar 'ns een paint van? Dat deed je toch vroeger met voetballersquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jacques Nieuwlaat heeft een zeer irritant hoofd
Dat is meer dan primaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geniet altijd van darts op het WK
Dat is fijn om te horen JR.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geniet altijd van darts op het WK
14-18quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
40-45 euro? Of schat ik je nu te hoog in?
Somsquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maak daar 'ns een paint van? Dat deed je toch vroeger met voetballers
Daarom juichen voor Adrian Lewis.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het zo wel wat vreemd om te juichen voor een Febo tokkie en een pedofiel
Vanavond even niet zo doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom juichen voor Adrian Lewis.
Dat vind ik geen kleurrijk figuur.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom juichen voor Adrian Lewis.
Ik juich ook niet voor Anca Zijlstra. Als die door de straten banjert, rennen de kinderen huilend weg.quote:
Ik denk niet dat god cameraman is.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:10 schreef DeHovenier het volgende:
Barney is klaar om opgenomen te worden door god, gezien z'n juichmethode
Dobromyslovaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga lekker Lakeside kijken.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Sport rechtsonderquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijlstra is eigenlijk best wel 'n chickquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik had wel een berichtje op FOK! Sport verwacht.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:11 schreef franklop het volgende:
Wisten jullie al dat Barney opa is geworden?
Ik schrik hiervan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:11 schreef franklop het volgende:
Wisten jullie al dat Barney opa is geworden?
Valt geen pijl op te trekken.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:12 schreef NaturalScience het volgende:
Waarom is het nog niet begonnen? Om 21:00 uur zouden ze los gaan toch....
Barney staat 2-0 voor in de eerste set.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:12 schreef NaturalScience het volgende:
Dat is altijd 10 a 15 minuten laterquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:12 schreef NaturalScience het volgende:
MARDLEquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:12 schreef Nober het volgende:
BREAKING
Mardle & Bristow voorspellen Lewis - Anderson
Warriner voorspelt Van Barneveld - Anderson
Warriner is een heldquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:12 schreef Nober het volgende:
BREAKING
Mardle & Bristow voorspellen Lewis - Anderson
Warriner voorspelt Van Barneveld - Anderson
Omdat Steve Beaton eruit ligtquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:14 schreef NaturalScience het volgende:
Waarom zijn al die lui zo godsvergeten lelijk trouwens.....Nu had ik bijna m'n vriendin zo ver om een keertje mee te kijken, maar ze is afgehaakt.
"Iedere plastisch chirurg krijgt jeuk van deze lui" zoals ze zei.
het is zo ongemakkelijk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:14 schreef Monolith het volgende:
Lewis blijft altijd wel een sympathieke gast. Vreemd dat hij toch bijna altijd het publiek tegen heeft.
Dit in combinatie met zijn kleuterachtige jankmuil.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:14 schreef Monolith het volgende:
Lewis blijft altijd wel een sympathieke gast. Vreemd dat hij toch bijna altijd het publiek tegen heeft.
Hoe is het ongemakkelijk om naar Lewis te kijken? Geweldige speler.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:14 schreef Adames het volgende:
[..]
het is zo ongemakkelijk om naar te kijken
Dat is tien jaar geleden. Jeugdzonden.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit in combinatie met zijn kleuterachtige jankmuil.
Dat soort dingen blijven wel hangen natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is tien jaar geleden. Jeugdzonden.
zijn rare maniertjes en gejuich op het podium en dingen als dat rare toneelstukje wat hij deed tegenover rtl. komt net niet lekker zelfverzekerd over.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe is het ongemakkelijk om naar Lewis te kijken? Geweldige speler.
Wintertijd hequote:
Valt wel mee. Het gros van die zuiplappen in zo'n zaal keek tien jaar geleden nog geen darts.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat soort dingen blijven wel hangen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:16 schreef La_Moustache het volgende:
hehe ze beginnen, mocht tijd worden
Het is inmiddels ook niet meer zo aan de orde.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het gros van die zuiplappen in zo'n zaal keek tien jaar geleden nog geen darts.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:15 schreef franklop het volgende:
Zit Benito van der Pas nog in het toernooi?
Valt er toch nog iets te juichen voor je deze avond.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anca gaat stunten tegen Anastasia.
Dikke faal ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Begint het drie kwartier later, missen ze de halve introductie nog
Nee, want ik juich voor Anastasia.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Valt er toch nog iets te juichen voor je deze avond.
Dan valt er niks te juichen voor je deze avond.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want ik juich voor Anastasia.
Er verscheen een post van jou op het grote scherm.quote:
Anca gooit op dubbel twee.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan valt er niks te juichen voor je deze avond.
Wat een heldin.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anca gooit op dubbel twee.
Net niet in T2.
Vorige metsj van Lewis werd ie ook al uitgefloten.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Triest dat geboeh, al die Nederlanders zeker, super onsportief
Neuh, Lewis is zelf ook niet bijzonder geliefd in Engelandquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Triest dat geboeh, al die Nederlanders zeker, super onsportief
Heb je hem ook weerquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
zo net op tijd ingeschakeld........bijna deze pot vergeten..
OWNEEEEEE HE
HIJ MOET TEGEN DIE VENT DIE IEDERE KEER ALS EEN GOUDVIS ZIJN BEK OPENTREKT ALS DIE GOOIT....
BARNEY BARNEY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey klaas.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
OWNEEEEEE HE
HIJ MOET TEGEN DIE VENT DIE IEDERE KEER ALS EEN GOUDVIS ZIJN BEK OPENTREKT ALS DIE GOOIT....
BARNEY BARNEY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond juichen wij voor Raymond van Barneveld.quote:
TUTUTUDU KLAASWEETALLESquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
OWNEEEEEE HE
BARNEY BARNEY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vanavond juichen wij voor Raymond van Barneveld.
Ja klopt idd, vraag me af waarom eigenlijk. Vind hem altijd wel grappig tijdens interviews.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh, Lewis is zelf ook niet bijzonder geliefd in Engeland
Tja, dat zullen die Engelsen wel met Raybar en Nederlanders hebbenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja klopt idd, vraag me af waarom eigenlijk. Vind hem altijd wel grappig tijdens interviews.
Ga jij nu doen alsof je voor die dikke Febo man bent terwijl het je eigenlijk totaal niet boeit?quote:
Door zijn jeugdzondes zoals blind 180'er willen gooien.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja klopt idd, vraag me af waarom eigenlijk. Vind hem altijd wel grappig tijdens interviews.
. Blup de vis ligt er al lang uit hoor. Die deed dat nog veel erger 🙈quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
OWNEEEEEE HE
BARNEY BARNEY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is al getrouwd, dus ze moet zich niks in dr hoofd halenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Lewis keek naar die dame alsof ze een vies insect was
Voor mij doet Cavaliers dat wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ga jij nu doen alsof je voor die dikke Febo man bent terwijl het je eigenlijk totaal niet boeit?
Ik ben een diehard Barney fan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ga jij nu doen alsof je voor die dikke Febo man bent terwijl het je eigenlijk totaal niet boeit?
Ik heb mijn tent al opgezet.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kom je maandagavond ook naar de huldiging?
Not this shit againquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:22 schreef Rickertman96 het volgende:
Ondertussen gaat tong80 los:
VBL / Ga door jongens. De triestheid in VBL tegenwoordig......
Net zoals gisteren.quote:
Zaltbommel is dan ook pure jitquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:22 schreef Rickertman96 het volgende:
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:22 schreef Rickertman96 het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:23 schreef Pascalus het volgende:
Straks weer 0-3 of zo en dan de cumbek van RayBar.
Ik voel de angst in je post.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:23 schreef opperkleurder het volgende:
Deze set gewoon afgeven, geen enkel probleem.
Ik lach hartelijk om deze post.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee hoor, Barney wint met 6-5
Gisteren verging het lachen je.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lach hartelijk om deze post.
Ja maar dit is Lewis ipv Smith. Een 0-3 geeft Lewis niet wegquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Net zoals gisteren.
En we weten allemaal wie er toen heeft gewonnen!
Eens.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vind Lewis toch wel een sympathieke man
Feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gisteren verging het lachen je.
Eensch.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar goed deze set is Lewis begonnen. Die mag je verliezen.
Ik had geen voorkeur bij Smith - Van Barneveld.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar goed deze set is Lewis begonnen. Die mag je verliezen.
Jumpstyle.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vond het meer klassiek.
Klaas, jij weet alles.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
gaat weer goed zo als gewoonlijk
volgens mij is dit gewoon tactiek hoor
tegenstander een voorsprong geven
Dankjewel Klaasquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk het ook. Barney trollt ons op deze manier hard.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Gaat Barney winnen?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:28 schreef hafcfan het volgende:
Tis half 10 en 1 set gespeeld. Pfff mis ik Anderson Klaasen dus
Geniaal!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
tegenstander blij maken
en de inzinking komt later en slaat barney toe...
Moet bijna wel ja. Het gebeurt maar al te vaak.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Zijlstra heeft nog maar twee legs nodig!11!11quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Eerste setje wegtanken, dat hoort erbij.
50 procent kansquote:
Lekker!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijlstra heeft nog maar twee legs nodig!11!11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |