Rechtsbijstandsubsidie.quote:Op maandag 4 januari 2016 03:36 schreef hottentot het volgende:
Nog een zaak aanspannen ook, heeft hij geld teveel
Kansloze onderneming.
Dat word het hem niet vanwege deze voorwaarde:quote:Op maandag 4 januari 2016 03:38 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Rechtsbijstandsubsidie.
Het is te proberen
Aan deze voldoet hij in elk gevalquote:De financiële opbrengst van de zaak mag niet te hoog zijn.
quote:U mag niet te veel vermogen hebben.
Godverdomme ik proestte m'n koffie uit na die laatste quotequote:Op maandag 4 januari 2016 03:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat word het hem niet vanwege deze voorwaarde:
[..]
Aan deze voldoet hij in elk geval
[..]
De vraag is of december en januari wel afgeschreven zijn.quote:Op maandag 4 januari 2016 01:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij had geen kaartjes gekocht, en we weten niet of hij dat in de toekomst had gedaan. Je kan niet achteraf nog eens kaartjes betalen (kopen). Je moet je kaartjes kopen voordat de trekking plaatsvindt.
Het verschil met de staatsloterij is dat je dan nooit weet wat je gemist zou hebben, dus ligt niemand er wakker van!quote:Op maandag 4 januari 2016 03:06 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Bij automatisch meespelen in de Staatsloterij werkt het ook zo. Kunnen ze niet incasseren, dan speel je niet mee. Je bent achteraf geen betaling verschuldigd, simpel om het feit dat je geen lot hebt gekocht voor de bewuste trekking.
Erg zuur voor Kamal, maar als hij graag had willen meespelen voor de miljoenenprijs, dan had hij moeten zorgen dat er saldo op zijn rekening stond.
Hoewel ik het helemaal met je eens ben vind ik het toch een beetje sneu voor de beste jongen.quote:Op maandag 4 januari 2016 08:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kamal loopt zijn prijs net zo mis als ik, want ik had ook geen lot (speel ook niet mee met de PC), voor mij was het weliswaar geen verrassing en iets minder zuur, want ik woon niet op postcode 6131 BS.![]()
Maar kom op zeg, je kan niet zeggen ik speel al 3 jaar mee, het moet zijn je speelt maandelijks mee, mits het lot vóór de trekking betaald is, aangezien dat niet het geval was, om welke reden dan ook, speel je domweg niet mee die maand, het is echt geen hogere wiskunde Kamal. Lekker puh.![]()
Dat is natuurlijk een heel ander verhaal, zeker is dat sneu, maar tegelijkertijd ook dom, zorg dan gewoon dat je voldoende saldo hebt.quote:Op maandag 4 januari 2016 08:52 schreef Messina het volgende:
[..]
Hoewel ik het helemaal met je eens ben vind ik het toch een beetje sneu voor de beste jongen.
Dat is zeker waar, ik heb op mijn vorige adres meegespeeld en nu niet meer, maar je bent dan toch ergens elke keer weer 'blij' dat er niets op jouw postcode viel.quote:Op maandag 4 januari 2016 08:55 schreef Loekie1 het volgende:
Postcodeloterij is gewoon moreel niet kosjer omdat je mensen enorm uit elkaar speelt in een wijk.
Mensen spelen mee want 'dat moet dan maar', ze willen het risico niet lopen dat het lot op hun wijk valt. Anderen spelen niet mee en hopen elke keer van harte dat ie elders in het land valt. Het is een heel agressieve loterij, ik heb bergen ongewenste post van ze gehad.quote:Op maandag 4 januari 2016 08:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, ik heb op mijn vorige adres meegespeeld en nu niet meer, maar je bent dan toch ergens elke keer weer 'blij' dat er niets op jouw postcode viel.
In principe zou het ook verboden moeten worden, maar goed, dat is niet meer dan mijn eigen mening.
En wat als december en januari wel afgeschreven zijn, maar die "14de trekking" (die niet tegelijk met december of januari werd afgeschreven) als enige niet afgeschreven is?quote:Op maandag 4 januari 2016 08:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een heel ander verhaal, zeker is dat sneu, maar tegelijkertijd ook dom, zorg dan gewoon dat je voldoende saldo hebt.
Het is zoals het is, en meer niet.
Als die 14e trekking een 'extra' trekking was, dan lijkt me dat de reguliere voorrang hebben, maar ook dat is slechts mijn eigen logica.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat als december en januari wel afgeschreven zijn, maar die "14de trekking" (die niet tegelijk met december of januari werd afgeschreven) als enige niet afgeschreven is?
Ja joh, want het is de schuld van de bankquote:Op maandag 4 januari 2016 09:01 schreef Loekie1 het volgende:
Die Kamal kan wraakgevoelens gaan krijgen, gaat ie banken overvallen. En dan kan ik dat nog begrijpen ook.
Ga weg joh, dat zou wel erg ver gaanquote:Op maandag 4 januari 2016 09:01 schreef Loekie1 het volgende:
Die Kamal kan wraakgevoelens gaan krijgen, gaat ie banken overvallen. En dan kan ik dat nog begrijpen ook.
Yeps, de Rabo Bank.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja joh, want het is de schuld van de bank
De vraag is vooral of iemand kan weten dat hij een betaling gemist heeft als hij ziet dat december en januari geïncasseerd zijn, en hij niet op de hoogte is gebracht dat de tussenliggende incasso mislukt is.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als die 14e trekking een 'extra' trekking was, dan lijkt me dat de reguliere voorrang hebben, maar ook dat is slechts mijn eigen logica.
Hoewel ik natuurlijk dan ook zou proberen te beweren dat dan die van januari dan maar niet afgehouden had moeten worden.
Is er niet ook zoiets als eigen verantwoordelijkheid en je eigen zaakjes bijhouden en checkenquote:Op maandag 4 januari 2016 09:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag is vooral of iemand kan weten dat hij een betaling gemist heeft als hij ziet dat december en januari geïncasseerd zijn, en hij niet op de hoogte is gebracht dat de tussenliggende incasso mislukt is.
Als je ziet dat december en januari zijn afgeschreven, wat valt er dan nog bij te houden en checken?quote:Op maandag 4 januari 2016 09:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is er niet ook zoiets als eigen verantwoordelijkheid en je eigen zaakjes bijhouden en checken![]()
Blijft een lastige zaak, maar hij trekt uiteindelijk toch aan het kortste eind en dat betekent dat het zonde van de energie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |