Northug dacht een Northugje te doen in de laatste km maar hij kwam er gewoon niet bij.quote:
Ik heb ook wel een beetje gehad met de Noren en hun asociale manier van sprinten telkens. Gisteren Graabak nu weer Krog, en het is zeker niet de eerste keer dit seizoen (of de laatste jaren). Op het eind van het verhaal trekken de Duitsers iedere keer weer aan het kortste eind. Duitsland moet het ook maar vuil gaan spelen (maar zijn lichamelijk in het nadeel) als de westrijdleiding dit soort gedrag accepteert.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:54 schreef heywoodu het volgende:
Heerlijke finish weer
En weer lekker voer voor discussie tussen Duitsland en Noorwegen
Als het elke keer de Duitsers zijn die als verliezers uit de bus komen moeten ze zich eens achter de oren krabben wat ze zelf dan verkeerd doen. Misschien moet iemand ze vertellen dat het geen potje dammen ofzo is, maar een fysieke sport. Niet handig van de Duitsers steeds.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een beetje gehad met de Noren en hun asociale manier van sprinten telkens. Gisteren Graabak nu weer Krog, en het is zeker niet de eerste keer dit seizoen (of de laatste jaren). Op het eind van het verhaal trekken de Duitsers iedere keer weer aan het kortste eind. Duitsland moet het ook maar vuil gaan spelen (maar zijn lichamelijk in het nadeel) als de westrijdleiding dit soort gedrag accepteert.
beter de start missen dan alles missenquote:Op zondag 6 maart 2016 09:34 schreef heywoodu het volgende:
Vergeet ik het nog![]()
Nou ja, duurt nog wel even, maar toch jammer om de start te missen.
Het duurde ook wel bijzonder lang voor er wat tempo gemaakt werd bij de grote mannen. Ver na de helft van de wedstrijd was er nog een groep/lint van dik 100 man.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:01 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar de top 25 binnen 8 seconden?
Wow.
Dario![]()
Dahl was paar weken geleden ook al klasse![]()
Trouwens ook een zeer nette tijd
(maar 10 minuten langer) bij de vrouwen.
Blijkbaar toch niet zwaar om echte verschillen te maken (bij iig de mannen)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |