Ik kijk nu al 10 jaar wintersport, maar zo'n wedstrijd, nog nooit meegemaakt. Die val van Rydzek op het einde ookquote:Op zondag 31 januari 2016 15:26 schreef heywoodu het volgende:
Hij doet het![]()
![]()
![]()
Eric
![]()
Frenzel
![]()
wat een absolute held
Dat slot was alsof Watabe er zo één is die megaver springt en dan de 40e tijd neerzet bij het langlaufen ofzo (typetje Klimov), maar Watabe is óók gewoon een echt heel sterke langlauferquote:Op zondag 31 januari 2016 15:31 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik kijk nu al 10 jaar wintersport, maar zo'n wedstrijd, nog nooit meegemaakt. Die val van Rydzek op het einde ook![]()
Die laatste kilometer, met tranen in de ogen en kippenvel gekeken. Eric Frenzel, wat een fe-no-me-nale atleet
![]()
Watquote:Op maandag 1 februari 2016 07:26 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Aan die laatste minuten te zien valt het incredible-gehalte wel mee.
quote:
Mwah, juist die enorme inhaalslag in de laatste kilometer was wel van zeldzaam niveau hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 11:38 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]![]()
Een goede langlaufer haalt een (iets) minder goede in, whats new?
En ja, ik hou van relativeren, zeker wanneer het sportprestaties betreft.
Deze combinatie van sporten brengt zulke situaties natuurlijk eerder voort.
Daarom ben ik niet zo van combinaties, en gewoon voor 70k stoempen.
Heeft overigens wel dezelfde maniertjes als z'n grote broer. Knappe overwinning van Northug, wat blijft het toch een klasbakquote:Op woensdag 3 februari 2016 15:56 schreef heywoodu het volgende:
Even Northug heeft het tot de halve finales geschopt. Jawel, de derde Northug-broer in de World Cup
Serieus?quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:11 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Deze man becommentarieert altijd wintersporten hoor.
Voor Herbert Cool, die volgens mij nu bijna in zijn uppie biathlon doet, deed hij dat volgens mij.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Serieus?
Hij komt me wel bekend voor, maar ik kon hem echt niet koppelen aan een van de wintersporten..
Biatlon en schansspringen sowieso niet, alpineskiėn ook niet, rodelen is die met een bizar spraakgebrek en langlaufen is volgens mij normaal toch echt die Belg (die ook niet veel verder komt dan "de Rus, achter de Noor en de Zweed").
Deze kende zelfs met duidelijk zichtbare nummers nauwelijks iemand, leek totaal niet door te hebben dat het al de finales waren en dat ze al voor de zege aan het sprinten waren en scheen zelfs iemand als Hattestad gewoon simpelweg niet te kennen.
Dat is Rob van den Brinkgod, die deed het biathlon jarenlang voordat hij aan de kant geschoven werd voor Coolquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:06 schreef heywoodu het volgende:
Een voetbalcommentator die het langlaufen doet vandaag bij Eurosport, wat een gigantische aanfluiting![]()
"Northug naar de leiding...of is dat Hatse?" (doelend op Hattestad, die in tegenstelling tot Northug wél een hoofddeksel droeg en zoals wel vaker ook levensgroot een ander nummer had dan Northug)
quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is Rob van den Brinkgod, die deed het biathlon jarenlang voordat hij aan de kant geschoven werd voor Cool
He, jammer, iemand met verstand van zaken die via de moderne wegen ook gewoon interactie met kijkers heeft die iemand vervangt die amper namen uit kan spreken en zo te horen nog nooit van "internet" gehoord heeft. Echt, vreselijk vervelende situatie.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is Rob van den Brinkgod, die deed het biathlon jarenlang voordat hij aan de kant geschoven werd voor Cool
Van biathlon weet hij veel meer af dan van andere wintersporten. Daarnaast zit Rob ook gewoon op twitter.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
He, jammer, iemand met verstand van zaken die via de moderne wegen ook gewoon interactie met kijkers heeft die iemand vervangt die amper namen uit kan spreken en zo te horen nog nooit van "internet" gehoord heeft. Echt, vreselijk vervelende situatie.
Dat is ook wel zo ja.quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Buiten dit alles kijk ik biathlon al jaren sowieso bijna nooit meer op Eurosport.
Dan maar even thuis zitten ja.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:43 schreef Columbiafan het volgende:
Jakob Lange overigens operatie aan de meniscus en einde seizoenGelukkig heeft ie een leuk vriendinnetje dat wel zorg voor hem zal dragen.
https://www.instagram.com/francineees/
Ik kijk ook steeds op Engels of Frans commentaar voor de langlauf, alpine ski en noko wedstrijden op Eurosport, hoewel die ene Belg (Jeroen Vanbelleghem?) nog wel te pruimen valt. Noordse combinatie is wel leuker op ARD/ZDF, waar ik sowieso bijna altijd kijk voor bob/rodelen/biatlon/schansspringen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo ja.
Bij het langlaufen verlang ik weer terug naar UPC en het kunnen instellen van Engels commentaar, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |