SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
Dat was het jaar daarvoor wegens 'gezondsheidsredenen' volgens de organisatie.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wade of Klaasen?
Wade zal het dan worden, die werd vorig jaar overgeslagen namelijk.
Ik zou persoonlijk Wade inruilen voor Chisnall.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:18 schreef TserrofEnoch het volgende:
Chizzy had vorig jaar wel een lekkere PL. Zou zonde zijn als hij er niet in zat. En is ook weer behoorlijk streng.
Zou Klaasen zijn verleden een rol spelen? Zo ja, dan gok ik op Chizzy.
Zo dan, alweer 2 jaar geleden ja?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat was het jaar daarvoor wegens 'gezondsheidsredenen' volgens de organisatie.
Wade is toch bipolair?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat was het jaar daarvoor wegens 'gezondsheidsredenen' volgens de organisatie.
20:25quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hoe laat begint het feest vanavond??
Maar dan heb je er nog 11.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon Chizzy én Klaasen toch
Kim en Bunt eruit
Ah okee je passeert Thornton met zijn major.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
MvG
Anderson
Taylor
Lewis
Wright
Wade
Chisnall
Raybar
Klaasen
Smith
Dat is wel grotendeels gebaseerd op afgelopen WK dat kloptquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ah okee je passeert Thornton met zijn major.
Uurtje of negen als we de PDC mogen gelovenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:17 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe laat begint de eerste wedstrijd vandaag? (nl tijd)
Vreemde tijd, en dan om 23u pas de tweede wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uurtje of negen als we de PDC mogen geloven
WISM nieuwe seizoen?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hmm eerst WIDM vanavond en daarna darten. Beetje jammer dat ze daar in Londen geen rekening mee houden 😡
Dat was voorheen inderdaad op donderdag, is veranderd naar zaterdagquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is toch op donderdag normaal gesproken
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:32 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
Dat was voorheen inderdaad op donderdag, is veranderd naar zaterdag
twitter:rscholtendart twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 18:33:44Zo voorbereiding is begonnen voor de #rtl7darts uitzending. Laat het feest beginnen https://t.co/d0EILsx0Av reageer retweet
Zal meevallen, rond een uur of 12 half 1 Nederlandse tijd. Zullen geen marathonpartijen worden. Twee keer 6-2 ofzo.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
Tegen 9 uur pas beginnen? Wordt weer nachtwerk zo
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zal meevallen, rond een uur of 12 half 1 Nederlandse tijd. Zullen geen marathonpartijen worden. Twee keer 6-2 ofzo.
Het is toch zaterdag. Boeiend.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
Tegen 9 uur pas beginnen? Wordt weer nachtwerk zo
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:45 schreef Tagliano het volgende:
Eckte uitkeringstrekkers kijken nog even naar de BDO nu
Die man is echt stomvervelend met zijn waardeloze grappen. Pijnlijk slecht. Laat Vd Voort het gewoon doen.quote:
Dat staat in de OP Hans. Maar speciaal voor jou is Raybar eerstquote:
Bedankt Friets. Te lui hé.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat staat in de OP Hans. Maar speciaal voor jou is Raybar eerst
Niks mis met een paar scherpe dartsanalysesquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:15 schreef THEFXR het volgende:
het begint om 21.00 uur, daarvoor is alleen saai gelul op 7
Daarom hou ik ook zo van Sky Sportsquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis met een paar scherpe dartsanalyses....bij voetbal heb je ook voorbeschouwingen van drie kwartier.
Daar hebben ze ook waardeloze commentators. Wel toffe filmpjesquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom hou ik ook zo van Sky Sports
Ja het commentaar is niet echt denderend. Net zo slecht als RTL 7. Maar die road to filmpjes en alle footage/interviews die ze hebben maakt het gewoon tof.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook waardeloze commentators. Wel toffe filmpjes
quote:
Fixed that for you.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Caland, onlogisch en ik steunen onvoorwaardelijk Adrian Lewis.
Ik bekijk ze altijd achteraf op YouTube. De analyses na het eind van de sessie door Wayne Mardle zijn no het prettigst.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja het commentaar is niet echt denderend. Net zo slecht als RTL 7. Maar die road to filmpjes en alle footage/interviews die ze hebben maakt het gewoon tof.
Je ziet interviews met alle spelers die je bij RTL 7 gewoon nooit voorbij ziet komen. Vaak prachtig in beeld gebracht
Nee, ik vind Lewis een baas.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat alleen vanwege het geld?
En net was ik nog een uitkeringstrekker, wispelturig figuurquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wij zijn de enige met verstand merk ik
Beter dan Kim jaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:27 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ja jammer, daar had Michaela moeten liggen...
Er is weinig wat ik minder dan Kim Huybrechts vindquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:28 schreef glasshole het volgende:
[..]
Kim Clijsters was ook goed en lekker geweest...
Wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En net was ik nog een uitkeringstrekker, wispelturig figuur
Yep; Koert, Michaela en Scholten is de topopstelling.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:27 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ja jammer, daar had Michaela moeten liggen...
Shit happens, hopen dat Jelle en Barney gaan winnen!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is weinig wat ik minder dan Kim Huybrechts vind
Hij is voor Vitesse dus dat zou geen verrassing moeten zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat heeft het een met het ander te maken?
Nu suggereer jij dat Sked geen verstand heeft zal het hem doorgeven
The strength of the team is the team.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:31 schreef glasshole het volgende:
Always expect the unexpected, iedereen kan van iedereen winnen...
To dart or not to dart...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
The strength of the team is the team.
WTF.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:33 schreef wimderon het volgende:
Marcel heeft naast al z'n andere walgelijke eigenschappen ook zo'n onprettige, harde, schreeuwerige stem
[ afbeelding ]
Ik adviseerde jou ook vol op Bergsma te gokken.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:34 schreef VXXLL het volgende:
Heeft iemand nog tips qua weddenschappen vanavond?
Omdat Koert zelf ook wel weer dat hij er geen reet van snapt en wel in staat is een normaal gesprek tot stand te brengenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:34 schreef hafcfan het volgende:
Hoezo vinden de meesten Koert veel minder erg? Die weet er echt totaal niks van af. Gisteren ook Wright gooit niks toen die op 105 gemiddeld stond
Dat zou wel een goede analyticus zijn voor in de studio.quote:
Haha dat was episch ja, tering Bergsmaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik adviseerde jou ook vol op Bergsma te gokken.
Nu houd ik me dus wijselijk stil.
Maijer is pure aidsquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:33 schreef wimderon het volgende:
Marcel heeft naast al z'n andere walgelijke eigenschappen ook zo'n onprettige, harde, schreeuwerige stem
[ afbeelding ]
Bij Kim is het structureel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Grifte het volgende:
Kim praat dan wel veel clichés, verder best een prima gozert toch? Rare uitspattingen op het podium hebben ze allemaal wel eens. Of is het nu bij hem structureel dit jaar?
Juichen als je 140 gooit tegen Mark fucking Oosterhuisquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Grifte het volgende:
Kim praat dan wel veel clichés, verder best een prima gozert toch? Rare uitspattingen op het podium hebben ze allemaal wel eens. Of is het nu bij hem structureel dit jaar?
Normaal verliest ie echt nooit van Kramer.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Haha dat was episch ja, tering Bergsma
Ligt eraan of ie z'n pilletje neemtquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef Grifte het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Juichen als je 140 gooit tegen Mark fucking Oosterhuis
Dat was de druppel voor mij
Merciquote:
Van Barneveld wint @ 2.42 )quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:34 schreef VXXLL het volgende:
Ik zou daar ook wel 's een middag willen kijken.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:40 schreef Szura het volgende:
Zjak voelt zich echt koning in die fabriek
In die fabriek lijkt hij dunner dan in de studio.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:40 schreef Szura het volgende:
Zjak voelt zich echt koning in die fabriek
atleti under 2,5quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:34 schreef VXXLL het volgende:
Wil snel terug naar z'n kinderkelderquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen geeft Larry Butler het helemaal weg op Lakeside.
Ik ga nog maar even douchen.
Van 2-0 voor naar 2-2quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Wil snel terug naar z'n kinderkelder
Had ie beter gewoon 3-0 kunnen winnenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Wil snel terug naar z'n kinderkelder
Weer een reactie erbij. Op naar de 100.000 in 2016! Ga zo door!quote:
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:42 schreef Nober het volgende:
Niemand verslaat matchplayer Van Barneveld, mentaal ijzersterk en onklopbaar.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:45 schreef Tagliano het volgende:
Marcel leidt ook altijd op dezelfde manier de reclame in
Ingestudeerde zak hooi, walgelijke act
Ongelooflijk dat die idioot een contract bij RTL heeftquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:45 schreef Tagliano het volgende:
Marcel leidt ook altijd op dezelfde manier de reclame in
Ingestudeerde zak hooi, walgelijke act
Die moet echt chantagemateriaal hebben waar je u tegen zegtquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat die idioot een contract bij RTL heeft
Ik heb echt nog nooit EEN iemand gezien die zijn kwaliteiten looft. Bij z'n college's is die ook totaal niet geliefd. Op redactie van RTL zit die ook helemaal in het hoekje..quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat die idioot een contract bij RTL heeft
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit EEN iemand gezien die zijn kwaliteiten looft. Bij z'n college's is die ook totaal niet geliefd. Op redactie van RTL zit die ook helemaal in het hoekje..
Moet wel vrienden zijn met iemand die 'm telkens nieuw contract geeft
Hij praat gewoon kutquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
Ligt het aan mij of is MvG slecht te verstaan?
Die dikke kop heeft een slechte invloed op zijn articulatie.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
Ligt het aan mij of is MvG slecht te verstaan?
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:52 schreef Badr_Harry het volgende:
Lijkt wel zo'n interview bij opsporing verzocht met iemand die mishandeld is
DIe heeft lopen huilen in z'n bedje erna.quote:
Johan Derksenquote:
Dan vraag ik mij af wat je hier doetquote:
De kans dat die er komt is 25%quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:53 schreef Shreyas het volgende:
Kans is groot dat er geen Nederlandse finale komt
Dan kijk je het goede toernooiquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kijk niet graag naar MvG.
Co Adriaanse?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo zit Co er dus het hele jaar bij. Triest.
Ik zoek de gezelligheid op.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af wat je hier doet
Of kijkt je kat graag en kijk jij dan maar mee?
Volgens Betfair hooguit 10%quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De kans dat die er komt is 25%
Dit topic is altijd beregezelligquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zoek de gezelligheid op.
En dit topic is reuzegezellig!
Waarom zoek je in het subforum sport naar het dartstopic als je het geen sport vindt?quote:
Ja, gat is groot genoeg.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Blijft hij trouwens nummer 1 op de ranking?
Geen idee hoe dat werkt.
Misschien zocht hij naar sport en kwam hij dit topic onverwacht tegen..quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zoek je in het subforum sport naar het dartstopic als je het geen sport vindt?
De nummer 1 zonder grote prijs.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, gat is groot genoeg.
1 Michael van Gerwen Netherlands £1,063,750
2 Gary Anderson Scotland +£681,250
Anderson krijgt er als 'ie het WK wint 180,000 bij, hij heeft al 70,000.
Post eens foto van je katquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zoek de gezelligheid op.
En dit topic is reuzegezellig!
Ik zocht een sport en was geschokt dat dit er tussen stond.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zoek je in het subforum sport naar het dartstopic als je het geen sport vindt?
Dat kan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien zocht hij naar sport en kwam hij dit topic onverwacht tegen..
Welk jaar is dit? 2015?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, gat is groot genoeg.
1 Michael van Gerwen Netherlands £1,063,750
2 Gary Anderson Scotland +£681,250
Anderson krijgt er als 'ie het WK wint 180,000 bij, hij heeft al 70,000.
Deze foto lijkt een beetje gedateerd. We zitten wel in een semi-livetopicquote:
Dit is dus commentator voor Skyquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:00 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben blij met de ondertiteling.
Niet meer, Roland heeft met zijn derde been haar finaal opgerekt. Ze durft niet meer terug te komen.quote:
Gedeeltelijk, blijkbaar.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan heb je de discussie over de katten een paar dagen geleden gemist in dit topic
Die heeft haar ff volgepuddinglegdquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet meer, Roland heeft met zijn derde been haar finaal opgerekt. Ze durft niet meer terug te komen.
Phil Taylor zit nog steeds enorm diep bij Roland.quote:
Wow wat een toeval.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wtf dit zei ik net irl
Letterlijke quote
Goede UIquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Phil Taylor zit nog steeds enorm diep bij Roland.
Volgende keer gaat hij zeggen dat Taylor niks heeft bereiktquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Phil Taylor zit nog steeds enorm diep bij Roland.
Terwijl de dartsfans toch meestal van de gegoede burgerij zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:04 schreef GGMM het volgende:
Knap hoe ze altijd precies de tokkies weten te interviewen.
Niks dusquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga nu al mijn spaargeld op Barney zetten.
Mannen die +80.000 posts in een jaar maken.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Terwijl de dartsfans toch meestal van de gegoede burgerij zijn.
Ik denk dat het lastiger is om een paar intellectuelen te vinden onder zo'n dartspubliek.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:04 schreef GGMM het volgende:
Knap hoe ze altijd precies de tokkies weten te interviewen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |