Omdat ik er tiptop uitzie in mijn driekleurige wollen werkjurkje en mijn make-up mooi zit.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:22 schreef Andromache het volgende:
[..]
Omdat ik er tiptop uitzie in mijn driekleurige wollen werkjurkje en mijn make-up mooi zit.
Haha leuk!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:22 schreef Andromache het volgende:
[..]
Omdat ik er tiptop uitzie in mijn driekleurige wollen werkjurkje en mijn make-up mooi zit.
Sterkte, Feer!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:06 schreef Fera het volgende:
Beroerd. Lang aan het wachten in het ziekenhuis.
Dank je.quote:
Wat kut.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.![]()
OT: Nog beroerder, nog steeds in het ziekenhuis. Wachtend op alweer de derde echo van vandaag.
rock/flying is om te huilen kan je beter voor een rhydon of golem gaanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:23 schreef Gary_Oak het volgende:
Twijfel tussen Hitmonlee en Aerodactyl in m'n team.
Hoe voelt dat dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:23 schreef Gary_Oak het volgende:
Twijfel tussen Hitmonlee en Aerodactyl in m'n team.
Maar hij heeft goede base stats.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
rock/flying is om te huilen kan je beter voor een rhydon of golem gaan
Wispelturig.quote:
Awesome!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
gespannen! hahaha morgen Oculus Rift pre order.. benieuwd wat die gaat kosten.
jajaja nerd i know
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |