Status, lease Golf, dit, datquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:37 schreef Pharkus het volgende:
Waarom zou je 60 uur willen draaien tegen een schamel uurloon wat een fractie is van wat de toko voor je declareert?
Oh Pharkus weet niet dat vrouwen puur op status en succes vallen?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:37 schreef Pharkus het volgende:
Waarom zou je 60 uur willen draaien tegen een schamel uurloon wat een fractie is van wat de toko voor je declareert?
er moet toch brood op de plank komen hequote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:37 schreef Pharkus het volgende:
Dus iedereen met een vriendin heeft status en succes?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:38 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Oh Pharkus weet niet dat vrouwen puur op status en succes vallen?
Maar wat heb je aan een mooie plek om te wonen met werkweken van 60-70 uur?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:40 schreef CoolGuy het volgende:
Gozer waar ik blij in de klas zat werkt daar, en woont nu in New York, op Manhattan, upper west side. Doet ie behoorlijk goed.
Nou van wat ik op facebook voorbij zie komen heeft ie genoeg vrije tijd.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar wat heb je aan een mooie plek om te wonen met werkweken van 60-70 uur?
sommigen doen werk wat ze leuk vinden omdat ze daarvoor geleerd hebben. Anderen moeten kut baantjes aannemen omdat ze nooit verder zijn gekomen dan de middelbare schoolquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar wat heb je aan een mooie plek om te wonen met werkweken van 60-70 uur?
Nee dat is weer een vreemde conclusie. Ze willen zo veel mogelijk status en succes bij een man.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dus iedereen met een vriendin heeft status en succes?
Dan is dat toch de motivatie, en niet je plekje in Manhattan?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:44 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
sommigen doen werk wat ze leuk vinden omdat ze daarvoor geleerd hebben. Anderen moeten kut baantjes aannemen omdat ze nooit verder zijn gekomen dan de middelbare school
Dus hoe lager het status van de man, hoe ongelukkiger de bijbehorende dame is in de liefde?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:46 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nee dat is weer een vreemde conclusie. Ze willen zo veel mogelijk status en succes bij een man.
Maar een vette koe van 130kg zal geen topsporter krijgen die bij Deloitte werkt.
Voor haar is een autoverkoper het maximale.
Jep, de wereld is sad.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:48 schreef PriesterB het volgende:
Godver, deze kaolo boeler is unbanned.
haha nee daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dan is dat toch de motivatie, en niet je plekje in Manhattan?
Ik snap het volledig hoor, leuke baan die goed aansluit bij de studie. Maar je gaat me niet vertellen dat iedereen bij de big 4 zijn passie uitvoert en op zondag denkt "Goh, kon ik maar de boekhouding doen nu"
Dan denk ik dat wij het gewoon eens zijn met elkaar. Maar leuk werk kan je ook doen bij andere bedrijven waar je misschien 50 uur in de week maakt of meer te zeggen hebt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:02 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
haha nee daar heb je gelijk in
Maar je hebt, mijns inziens, dan minder de 9-tot-5 mentaliteit. Dat is eigenlijk wat ik bedoel te zeggen. Je moet inderdaad wel een goede motivatie hebben, anders wordt het bij voorbaat al niks. Als je niet bereid bent om hard te werken, waarom zou je dan bij een succesvolle keten aan het werk willen?
Yes, maar dan moet het niet zo worden dat je je ontzettend kut voelt op maandagochtend en elke dag met een prethoofd tegen je collega's zegt 'Zo, de bel is weer gegaan. Ik ga naar huis'quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:03 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dan denk ik dat wij het gewoon eens zijn met elkaar. Maar leuk werk kan je ook doen bij andere bedrijven waar je misschien 50 uur in de week maakt of meer te zeggen hebt.
Want?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 02:52 schreef DikPropje het volgende:
Wie is deze TS en kan ik mij op hem abonneren zodat ik been melding krijgen wanneer hij een topic aan maakt? Dit kan leuk worden.
Kijk eens naar de hoeveelheid van je topics die gesloten is door een mod.quote:
Als je verder totaal niets voorstelt wel ja.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:38 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Oh Pharkus weet niet dat vrouwen puur op status en succes vallen?
Oh zo. Dat zijn toch die bedrijven die je voor heel veel geld kan inhuren om je vervalste jaarrekeningen e.d. goed te laten keuren?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vier veel te dure accountancykantoren
Deloitte, Ernst & Young, PriceWaterhouseCoopers en KPMG
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 02:52 schreef DikPropje het volgende:
Wie is deze TS en kan ik mij op hem abonneren zodat ik been melding krijgen wanneer hij een topic aan maakt? Dit kan leuk worden.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 03:04 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Kijk eens naar de hoeveelheid van je topics die gesloten is door een mod.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:45 schreef Lenny77 het volgende:
Ik zou geen partner willen die bij zo een saaie bedrijven werkt als kantoorpikkie.
Sowieso kantoorvolk... Bah
FOK!legende AnthonyZeus werkte bij Deloitte.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vier veel te dure accountancykantoren
Deloitte, Ernst & Young, PriceWaterhouseCoopers en KPMG
Natuurlijk boeit het!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:23 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Alsof het vrouwen boeit wat voor werk de partner doet. Zolang het maar voldoende schuift.
Hier serieus op ingaanquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Natuurlijk boeit het!
Er zijn ook vrouwen die niet voor het geld gaan maar voor de persoon zelf hoor. Deze zijn zelfs in de grote meerderheid!
Ik weet niet wat voor vrouwen jullie tegen komen maar veel soeps is het dan niet...
Toen de gulden nog van hout was en Ronald de Boer nog aan kont sex deed.quote:
Een foto is zo gemaakt hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou van wat ik op facebook voorbij zie komen heeft ie genoeg vrije tijd.
Ik denk dat je beetje in een droomwereld begeeft. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die op maandagochtend gelukkig zijn en niet uitkijken naar het moment dat ze weer naar huis kunnen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:11 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Yes, maar dan moet het niet zo worden dat je je ontzettend kut voelt op maandagochtend en elke dag met een prethoofd tegen je collega's zegt 'Zo, de bel is weer gegaan. Ik ga naar huis'
Sowieso, plezier in je werk hebben geeft zoveel meer voldoening dan wanneer je het met tegenzin doet en het als een verplichting ziet. Wat al helemaal leuk is, is als je een eigen bedrijf(je) rundt dat goed loopt of potentie heeft. Daar steek je vanzelf dan al gauw wat extra uurtjes in
Alsof iedereen die een kantoorfunctie heeft een saaie persoonlijkheide heeft. Wat is dit nou weer voor geneuzel zegquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Natuurlijk boeit het!
Er zijn ook vrouwen die niet voor het geld gaan maar voor de persoon zelf hoor. Deze zijn zelfs in de grote meerderheid!
Ik weet niet wat voor vrouwen jullie tegen komen maar veel soeps is het dan niet...
Ja jij bent een passieloze loser die nooit wat bereikt heeft in wat dan ook.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat je beetje in een droomwereld begeeft. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die op maandagochtend gelukkig zijn en niet uitkijken naar het moment dat ze weer naar huis kunnen.
Patsjangquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:56 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja jij bent een passieloze loser die nooit wat bereikt heeft in wat dan ook.
en zuur
Haha, jij bent toch die mislukte tennisser die over alles loopt te janken omdat er in alles gefaald wordt?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:56 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja jij bent een passieloze loser die nooit wat bereikt heeft in wat dan ook.
en zuur
Comebackquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, jij bent toch die mislukte tennisser die over alles loopt te janken omdat er in alles gefaald wordt?
Jij kan er ook anders wat van met je mislukte stoerdoenerij op het internet.quote:
Ja, op paaseiland, toen ze op skiweekend waren, etc etc. En dat vrijwel elk weekend, dus danmoet je ook de tijd hebben om erheen te gaan uberhaupt he. Ik denk zomaar dat ie genoeg tijd heeft om leuke dingen te doen.quote:
ja weekend gewoon?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, op paaseiland, toen ze op skiweekend waren, etc etc. En dat vrijwel elk weekend, dus danmoet je ook de tijd hebben om erheen te gaan uberhaupt he. Ik denk zomaar dat ie genoeg tijd heeft om leuke dingen te doen.
Dat zijn dan lange weekenden want het zijn altijd 3 dagen. Kijk we kunne hier heel lang over praten, maar die gozer woont daar, krijgt alles betaald om daar te wonen, krijgt daar nog een behooelijk salaris bij en maakt echt geen 80 uur in de week. Kunnen we praten tot morgenvroeg, maar das gewoon een prima deal.quote:
hij heeft nog geeneens verteld wat zijn reden is dus waarom ga je ervan uit dat het gaat om de leasequote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:00 schreef Proximo het volgende:
Want andere bedrijven leasen je geen chique auto en vinden dat je zelf maar je spullen aan moet schaffen.
Salaris kan bij een non big4 makkelijk overtroffen worden als je goed bent in je werk. Ken meerdere die overgestapt zijn naar kleinere kantoren omdat daar de voorwaarden veel beter waren.
Ja, en ook hij gaat dood. Net als iedereen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat zijn dan lange weekenden want het zijn altijd 3 dagen. Kijk we kunne hier heel lang over praten, maar die gozer woont daar, krijgt alles betaald om daar te wonen, krijgt daar nog een behooelijk salaris bij en maakt echt geen 80 uur in de week. Kunnen we praten tot morgenvroeg, maar das gewoon een prima deal.
Nee nee nee! Niet jij terug.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en ook hij gaat dood. Net als iedereen.
Dat klopt. Dus?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en ook hij gaat dood. Net als iedereen.
Ja, dus?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is het allemaal zeer relatief.
Dus is het nogal debiel om je hele leven in dienst te stellen van status en spulletjes. Hartstikke leuk dat Mammon je god is, maar doe niet alsof het zo super waardevol is.quote:
Ik bepaal wat ik doe, niet jij en als ik moest kiezen tussen voor mn werk ergens kunnem wonen of bij de kruidenier om de hoek werken dan wist ik het wel. Dat jij dat onzin vind is prima, maar daar heb ik geen boodschap aan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus is het nogal debiel om je hele leven in dienst te stellen van status en spulletjes. Hartstikke leuk dat Mammon je god is, maar doe niet alsof het zo super waardevol is.
Ja, en nu?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik bepaal wat ik doe, niet jij en als ik moest kiezen tussen voor mn werk ergens kunnem wonen of bij de kruidenier om de hoek werken dan wist ik het wel. Dat jij dat onzin vind is prima, maar daar heb ik geen boodschap aan.
Dan heb ik daar respect voor. Vraag me wel af hoe hij dat dan doet, of hij grijpt ieder moment aan om een vlucht te boeken, dat kan ook.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, op paaseiland, toen ze op skiweekend waren, etc etc. En dat vrijwel elk weekend, dus danmoet je ook de tijd hebben om erheen te gaan uberhaupt he. Ik denk zomaar dat ie genoeg tijd heeft om leuke dingen te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |