abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158754528
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 09:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Probeer niet ineens filosofisch te gaan doen na een aantal domme teksten.
Dit heeft niks met filosofie te maken, wie is er bij jou 'onschuldig' dan? Ik zie het Iraaks leger niet als onschuldig, ik zie ze als schuldige!
pi_158754534
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 09:42 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ja dat impliceer ik....
Mooi, hoeven we jou ook niet meer serieus te nemen.
pi_158754541
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 09:45 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Dit heeft niks met filosofie te maken, wie is er bij jou 'onschuldig' dan? Ik zie het Iraaks leger niet als onschuldig, ik zie ze als schuldige!
Iedereen is schuldig......volgens jou. Maar het gaat nu even over het prachtig vinden dat soort beelden te zien. Het liefst via een drone in HD. DAAR zeg ik iets over. Dat is dat er dan geestelijk iets mis met je is.
pi_158754544
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 09:45 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Mooi, hoeven we jou ook niet meer serieus te nemen.
Wat jij wilt jonge.
pi_158754545
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 09:46 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Iedereen is schuldig......volgens jou. Maar het gaat nu even over het prachtig vinden dat soort beelden te zien. Het liefst via een drone in HD. DAAR zeg ik iets over. Dat is dat er dan geestelijk iets mis met je is.
Mag je vinden.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 10:06:25 #56
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_158754688
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 09:45 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Want?
pi_158754767
Pro Iran en pro Assad users gaan weer voor mensenrechtenactivistje spelen.

De F16's gooien bommen op mensen, geen bloemen, en dat wordt wel toegejuicht.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_158755548
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 09:23 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Die moeten dan ook oprotten. Wat geeft Turkije het recht om zonder toestemming van de overheid daar te zijn?
Turkije verdedigt de grenzen van z'n land aangezien de Irakezen dat niet kunnen. :7
pi_158782446
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 10:15 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Pro Iran en pro Assad users gaan weer voor mensenrechtenactivistje spelen.

De F16's gooien bommen op mensen, geen bloemen, en dat wordt wel toegejuicht.
Een IS'er verdient het ook om te sterven.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_158782722
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 11:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Turkije verdedigt de grenzen van z'n land aangezien de Irakezen dat niet kunnen. :7
Turkije kan dat ook niet, gezien de duizenden terroristen die door de Turkse grenzen gaan.
Ура для россии
  zondag 3 januari 2016 @ 11:32:35 #61
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_158783300
quote:
15s.gif Op zondag 3 januari 2016 10:43 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

Turkije kan dat ook niet, gezien de duizenden terroristen die door de Turkse grenzen gaan.
Turkije heeft het grensgebied onder controle, daarnaast vluchten terroristen niet naar Turkije om te schuilen na een aanval. Dat kan Irak niet zeggen.
pi_158783377
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 09:10 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Ja ik vind het prachtig dat zulk realistisch warfare nu gewoon op video te zien is. Het lijkt net een film maar dan werkelijkheid.
Linkje?
  zondag 3 januari 2016 @ 12:07:34 #63
396550 Richestorags
pi_158783854
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 11:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Turkije heeft het grensgebied onder controle, daarnaast vluchten terroristen niet naar Turkije om te schuilen na een aanval. Dat kan Irak niet zeggen.
You're kidding? Al die afgeschoren baarden die Turkije in vluchten? Hit and runs vanuit Turkije in Latakia? Toevoerproblemen voor terroristen sinds Rusland stevig langs de grens bombardeert? Oud IS strijders die toegeven dat Turkije ze geen strobreed in de weg legde? Grensovergang van IS die open staat maar die van de Koerden gesloten? Duizenden IS strijders die via Turkije Syrië inkwamen? Wapentransporten naar Syrië door de MIT?
  zondag 3 januari 2016 @ 12:07:57 #64
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_158783865
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:07 schreef Richestorags het volgende:

[..]

You're kidding? Al die afgeschoren baarden die Turkije in vluchten? Hit and runs vanuit Turkije in Latakia? Toevoerproblemen voor terroristen sinds Rusland stevig langs de grens bombardeert? Oud IS strijders die toegeven dat Turkije ze geen strobreed in de weg legde? Grensovergang van IS die open staat maar die van de Koerden gesloten? Wapentransporten naar Syrië door de MIT?
Harde struggles.

#care
  zondag 3 januari 2016 @ 12:08:47 #65
396550 Richestorags
pi_158783877
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Harde struggles.

#care
Vertaling: ik ben betrapt op het posten van onzin en ga nu sarcastisch doen.
  zondag 3 januari 2016 @ 12:10:01 #66
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_158783896
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:08 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Vertaling: ik ben betrapt op het posten van onzin en ga nu sarcastisch doen.
Neuh, Irak heeft geen controle over dat gebied, jammer dan. :W Als Turkije beslist daar iets aan te doen, dan doen ze dat gewoon. Die paar strijders die richting Irak gaan boeit niet.
  zondag 3 januari 2016 @ 12:25:26 #67
396550 Richestorags
pi_158784204
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Neuh, Irak heeft geen controle over dat gebied, jammer dan. :W Als Turkije beslist daar iets aan te doen, dan doen ze dat gewoon. Die paar strijders die richting Irak gaan boeit niet.
Paar strijders :') Hoe zijn al die strijders Syrië ingekomen dan? Waarom zitten de terroristen ineens met wapenproblemen sinds Rusland de grens met Turkije stevig bombardeert? Volgens jouw redenatie mag Rusland namens Syrië ook Turkije bombarderen, gezien de duizenden, zo niet tienduizenden strijders die via het land Syrië in trokken.
  zondag 3 januari 2016 @ 12:29:03 #68
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_158784292
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:25 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Paar strijders :') Hoe zijn al die strijders Syrië ingekomen dan? Waarom zitten de terroristen ineens met wapenproblemen sinds Rusland de grens met Turkije stevig bombardeert? Volgens jouw redenatie mag Rusland namens Syrië ook Turkije bombarderen, gezien de duizenden, zo niet tienduizenden strijders die via het land Syrië in trokken.
Rusland mag het proberen.

Zoals ik al zei, #care. Als Turkije het nodig vindt dat men over de grens moet dan doet men dat. Al tientallen jaren. Als je daar moeite mee hebt schrijf je maar een brief aan Rutte ofzo.
pi_158784929
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Rusland mag het proberen.

Zoals ik al zei, #care. Als Turkije het nodig vindt dat men over de grens moet dan doet men dat. Al tientallen jaren. Als je daar moeite mee hebt schrijf je maar een brief aan Rutte ofzo.
_O-. Wat praat jij toch een hoop poep in al deze topics. Turken en hun uitzonderlijk domme patriotisme. :')
pi_158785004
lol, Irak zien als een soeverein land :D
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  zondag 3 januari 2016 @ 13:10:14 #71
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_158785203
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

_O-. Wat praat jij toch een hoop poep in al deze topics. Turken en hun uitzonderlijk domme patriotisme. :')
Feiten zijn tegenwoordig patriottisme? Turkije zit al tientallen jaren in Irak, als ze het zo erg vonden moesten ze hun grenzen maar zelf bewaken. Dat het Iraakse leger dat niet kan is al pijnlijk duidelijk geworden gezien hoe ze keer op keer moeite hebben met ISIS.
pi_158785284
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Feiten zijn tegenwoordig patriottisme? Turkije zit al tientallen jaren in Irak, als ze het zo erg vonden moesten ze hun grenzen maar zelf bewaken. Dat het Iraakse leger dat niet kan is al pijnlijk duidelijk geworden gezien hoe ze keer op keer moeite hebben met ISIS.
Het helpt ook ontzettend als de andere zijde van die grens actief hulp verleent aan de doortocht van destabiliserende elementen. Als Turkije ook maar iets aan zijn plichten als NAVO partner had voldaan was de situatie een stuk anders geweest.

Maar nee, ze zetten hun troepen / tanks liever in om 'terroristen' te bestrijden in zwaar bevolkte gebieden.
  zondag 3 januari 2016 @ 13:16:49 #73
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_158785330
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:13 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het helpt ook ontzettend als de andere zijde van die grens actief hulp verleent aan de doortocht van destabiliserende elementen. Als Turkije ook maar iets aan zijn plichten als NAVO partner had voldaan was de situatie een stuk anders geweest.

Maar nee, ze zetten hun troepen / tanks liever in om 'terroristen' te bestrijden in zwaar bevolkte gebieden.
Turkije zit al tientallen jaren in Irak. Je doet alsof het iets van nu is. Ook toen ISIS er niet was kon Irak z'n grenzen niet bewaken. Dat ze dat niet kunnen heeft ISIS aangetoond aan iedereen.
pi_158785370
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Turkije zit al tientallen jaren in Irak. Je doet alsof het iets van nu is. Ook toen ISIS er niet was kon Irak z'n grenzen niet bewaken. Dat ze dat niet kunnen heeft ISIS aangetoond aan iedereen.
Boeit me weinig dat Turkije al tientallen jaren in Irak zit.

Ik heb het over het actief hulp verlenen aan buitenlandse 'strijders' die Turkije als uitvalsbasis / toegang hebben gebruikt om in Irak / Syrie te komen. Jij zegt nu zelf dat Turkije de grens zo goed bewaakt, hoe kan het dan zijn dat deze elementen vrije doorgang krijgen?

Er zijn genoeg beelden van IS strijders die onderonsjes hebben met Turkse grensbewakers / militairen.
  zondag 3 januari 2016 @ 13:21:01 #75
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_158785396
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:19 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Boeit me weinig dat Turkije al tientallen jaren in Irak zit.

Ik heb het over het actief hulp verlenen aan buitenlandse 'strijders' die Turkije als uitvalsbasis / toegang hebben gebruikt om in Irak / Syrie te komen. Jij zegt nu zelf dat Turkije de grens zo goed bewaakt, hoe kan het dan zijn dat deze elementen vrije doorgang krijgen?

Er zijn genoeg beelden van IS strijders die onderonsjes hebben met Turkse grensbewakers / militairen.
Turkije bewaakt de grenzen voor Turkije, niet Irak. Wat betreft het KRG traint het Turkse leger de Peshmerga en die beschermen hun gebied. Wat de rest van Irak doet boeit me geen reet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')