leuke filmquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:36 schreef polderturk het volgende:
Ik kan nog altijd naar 21 jumpstreet op Veronica kijken als Barney er niks van bakt.
Yako kostuumpie aan, lekker hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:36 schreef opperkleurder het volgende:
Even wat DLM.nl nieuws
DLM nieuws
Jan Boskamp business partner van DLM
Dé Lease Maatschappij heeft in Jan Boskamp een nieuwe business partner gevonden. Samen met Willy van de Kerkhof zullen zij als echte ondernemers de activiteiten van DLM vertegenwoordigen.
Jan Boskamp is bekend door zijn succesvolle professionele voetbalcarrière en natuurlijk door zijn diverse verschijningen in voetbalprogramma's (VI, Voetbal Inside).
Wij zijn erg blij met deze samenwerking!
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
veel te veel geld voor een paar dronken malloten die een paar pijltjes naar een bord gooien....
In Euro's:quote:
Nu weer normaal doen, geniet van het spel.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:37 schreef klaasweetalles het volgende:
jezus een hemd met the cobra gaan dragen hahahahaha
hoe komen die gasten erop joh.....
en in guldens?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
In Euro's:
378.405,65
189.202,83
88.294,65
70,000 pond, dus ruim 10000 kilogram!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:34 schreef bombmannl het volgende:
Wat is eigenlijk het prijzengeld voor het behalen van de halve finale?
ik geniet alleen van sexquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu weer normaal doen, geniet van het spel.
Brennie wordt knettergek van Sjaak. En dan niet zo zeer vanwege wat ie zegt, maar puur zijn stem.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:39 schreef hafcfan het volgende:
Ik ben deze Frank echt gaan waarderen na dit WK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |