Ik share geen probleemquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Subbutton en alles , graag gedaan joh
Alleen de oneven dubbels, als je dan de 2e pijl erboven gooit kan je niet meer uit met je derde.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
D7/D19/D3/D17/D2 zijn schijtvervelend
Dat is correct Hansquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Alleen de oneven dubbels, als je dan de 2e pijl erboven gooit kan je niet meer uit met je derde.
D2 is ook gewoon kut gezien het feit dat D1 nog kutter is.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Alleen de oneven dubbels, als je dan de 2e pijl erboven gooit kan je niet meer uit met je derde.
Waarheid, maar bijvoorbeeld een D13 of D11 is ook gewoon kut.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
D2 is ook gewoon kut gezien het feit dat D1 nog kutter is.
Met diverse - via een verlengsnoer op het lichtnet aangesloten - elektrische apparatuur op de badrand?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:49 schreef Geralt het volgende:
Als ik James Wade zie krijg ik altijd zin om in een lauw bad vol met scheermesjes te gaan liggen met op de achtergrond muziek van Katie Melua.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |