De muziek niet zo, wat op de tafel ligt zou haar niet doen, ben bang dat ik hem niet omhoog krijg onder de druk van zo'n vrouw.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:06 schreef Scuidward het volgende:
Als je niet van kalf en/of lam houdt vindt je dit misschien wel lekker.
Helpt ze een handje.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
ben bang dat ik hem niet omhoog krijg onder de druk van zo'n vrouw.
Eerst een uurtje voorspel ofzoquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De muziek niet zo, wat op de tafel ligt zou haar niet doen, ben bang dat ik hem niet omhoog krijg onder de druk van zo'n vrouw.
Geerd jij zou door de vuren van de hel gaan, de meest perfecte vrouw jij zou haar doen zonder te aarzelen.quote:
Leuke fobo ook.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Overigens ga ik als ik kan een foto maken voor mijn fobo in Utrecht, denk dat het wel lukt.
Ik heb ooit 1 keer gezoend toen had ik het zaad al in de broekquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja toch. Goeie warming-up en cooling-down.
Deze baasquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 keer gezoend toen had ik het zaad al in de broek![]()
Geerd je bent iemand waar ik tegen op kijk, iemand waarbij ik niet in de buurt kan komen... Maar ik vind je de grootste held die er is.quote:
Het is al goed het komt wel goedquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja man ik deed je te kort voorheen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ga hem snel updaten. Ben niet echt tevreden.
Ze zoeken nog een machinist in eindhoven sneeuw ??! Is dat niet dicht bij jou ?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik wil wel een foto in mijn fobo knallen maar dan gaan mensen zeiken dat ik kaal ga worden.
Ik voel me eerder verbonden met types als Faber.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
Scuidward is gewoon een echte gangster!
Nee daar kan ik niet op tijd geraken man binnen een half uur.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ze zoeken nog een machinist in eindhoven sneeuw ??! Is dat niet dicht bij jou ?
Fuck Maastricht of zo moeten ze doen, Heerlen, Maastricht, Sittard, Roermond. Dan spring ik direct erop.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:21 schreef Geerd het volgende:
Ook nog een HC leeuw
!!!!
https://werkenbijns.nl/vacatures/hoofdconducteur-eindhoven/
Kan best leuk zijn. Beetje mensen kijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Pff geen zin in morgen om weg te gaan, van huis.
Waar woon je dan ook alweer manquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck Maastricht of zo moeten ze doen, Heerlen, Maastricht, Sittard, Roermond. Dan spring ik direct erop.
Mensen kijken geef ik niks om.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:23 schreef Scuidward het volgende:
Ik krijg e-mails.
[..]
Kan best leuk zijn. Beetje mensen kijken.
Nee gewoon, ik krijg ze. Ook vacaturealerts.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Rekeningen te vereffenen gangster?
Zien en gezien worden.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mensen kijken geef ik niks om.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zwaai ff sneeuw !! Ik kijk naar je !!
Dit Buschauffeur is kut je moet sturen, machinist moet enkel snelheid bepalen.quote:
Nah. De staat heeft in mij geïnvesteerd. Dat wil ik terugbetalen.quote:
Goed dat je het zegt, ik ga even kijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je mijn huisje nog bekeken met die schutting en al dat blauwe aan de achter kant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |