Ik voel me eerder verbonden met types als Faber.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
Scuidward is gewoon een echte gangster!
Nee daar kan ik niet op tijd geraken man binnen een half uur.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ze zoeken nog een machinist in eindhoven sneeuw ??! Is dat niet dicht bij jou ?
Fuck Maastricht of zo moeten ze doen, Heerlen, Maastricht, Sittard, Roermond. Dan spring ik direct erop.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:21 schreef Geerd het volgende:
Ook nog een HC leeuw
!!!!
https://werkenbijns.nl/vacatures/hoofdconducteur-eindhoven/
Kan best leuk zijn. Beetje mensen kijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Pff geen zin in morgen om weg te gaan, van huis.
Waar woon je dan ook alweer manquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck Maastricht of zo moeten ze doen, Heerlen, Maastricht, Sittard, Roermond. Dan spring ik direct erop.
Mensen kijken geef ik niks om.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:23 schreef Scuidward het volgende:
Ik krijg e-mails.
[..]
Kan best leuk zijn. Beetje mensen kijken.
Nee gewoon, ik krijg ze. Ook vacaturealerts.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Rekeningen te vereffenen gangster?
Zien en gezien worden.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mensen kijken geef ik niks om.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zwaai ff sneeuw !! Ik kijk naar je !!
Dit Buschauffeur is kut je moet sturen, machinist moet enkel snelheid bepalen.quote:
Nah. De staat heeft in mij geïnvesteerd. Dat wil ik terugbetalen.quote:
Goed dat je het zegt, ik ga even kijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je mijn huisje nog bekeken met die schutting en al dat blauwe aan de achter kant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |