abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 januari 2016 @ 19:13:52 #161
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158824743
Allws gelezen maar ben zó haar van mijn eerste werkdag dus maak me even makkelijk ervan af.

JM beterschap voor l. Je krijgt wel weer een hoop na elkaar op je bordje :*

SQ wat een naar nieuws van je moeder. Hoop dat je toch nog een poosje van haar mag genieten en ze haar kwaliteit van leven behoudt :*

O+ voor de foto's. En sneeuw O+ die mag hier alleen voor de foto vallen :P

Dreumesbuien check! De ene dag erger dan de andere. Wij gaan nu over op niet alles 20 x zeggen/ vragen. Bv als hij steeds wegloopt dan mag hij dus gewoon niet zelf lopen, wordt hij heel boos over maar hoop dat het dan indaalt dat als je niet luistert, dat consequenties heeft. Dus we zeggen het drie keer en anders is het op dat moment klaar. Laatst werkte het trouwens wel goed toen ik na een paar keer zei dat hij of zelf mocht komen of dat ik hem anders kwam halen. Toen kwam hij na een korte aarzeling toch zelf met een dikke grijns. Meteen geprezen voor het goede luisteren natuurlijk.

Burdie wij hebben eerst een matras op de grond gelegd om te proberen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158825805
Ik voel mij toch altijd wat minder alleen in de opvoedstrijd als ik meelees.. O+

Mijn dreumes lijkt soms wel een peuter... :X

En ze ging fietsen met dr beebie O+

S. 2014
J. 2016
pi_158826565
Ik heb enorm gegnorfd bij de dreumesdrama's :D :') Niet alleen behoorlijk herkenbaar maar jullie kinderen hebben humor O+. Ik doe overigens lang niet altijd mijn best om mijn lachen in te houden :') beetje je kind uitlachen kan geen kwaad toch? ;)

SQ en JM :*
pi_158826753
Dad O+

Ik zou 1 dag een flinke pak sneeuw in de achtertuin wel waarderen. Mijn meiske in een michelin-pakje en dan lekker laten ontdekken :D Ik ben wel benieuwd wat ze ervan zal vinden, vorig jaar was ze nog te klein en heb ik snelsnel 1 foto op de slee gemaakt en daarna hebben we binnen gebivakkeerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daarna moet het ook wel weer in 1 dag weg zijn en niet die vieze smurrie die nog dagenlang op de straat en de stoep blijft liggen :{w

JM, beterschap voor je mannetje :*

Hilmo, wat sneu, zo'n stuntpiloot. L valt, stoot en botst ook regelmatig tegen dingen op. Ze heeft ook altijd wel ergens een blauwe plek (op haar scheenbenen nu -O- ) en ik hoop maar dat ze op het kdv geen rare dingen gaan denken :P

Chanty, hoe is het gegaan? Kan me voorstellen dat je gebroken bent van zo'n dag waar alles nieuw is.

L kan ook een behoorlijke dreumespuber zijn inclusief alle drama's en dingen op de grond smijten (inclusief jezelf). Soms moet ik erom lachen, maar ik word er soms ook wel echt wanhopig van :') En dan ligt ze 's avonds zo lief in haar bedje te slapen en dan vind ik het zo sneu voor haar dat ze zo'n rotdag heeft gehad en we zoveel hebben moeten mopperen. Maar ze doet het allemaal zelf, als ze nou eens gewoon niet zo'n dramaqueen was :')

Gm :o Moet ze al achterop :o
Wat een grote meid zo zeg! O+
  maandag 4 januari 2016 @ 20:17:26 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_158827032
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:10 schreef Dyre het volgende:
dan ligt ze 's avonds zo lief in haar bedje te slapen en dan vind ik het zo sneu voor haar dat ze zo'n rotdag heeft gehad en we zoveel hebben moeten mopperen. Maar ze doet het allemaal zelf, als ze nou eens gewoon niet zo'n dramaqueen was :')

oh ja dit gevoel herken ik zó erg _O- en ze gaat ook altijd met drama naar bed, het lijkt me zo'n rotafsluiting van je dag :') sukkels O+
Lieve foto trouwens!

Chanty weer aan het werk! *O* hoe was het!

Crumpette, vaak lach ik wel hardop idd :D maar niet met die valse acties zoals knijpen, ik wil écht niet dat ze denkt dat ik dat leuk vind :o
disclaimer
pi_158827192
Wij zitten elkaars blik ook weleens te ontwijken als er met een heul eigenwijs hoofd een actie uitgehaald wordt waarvan je denkt moet dit?
Helemaal omdat soms bepaalde acties negeren beter helpt dan nee zeggen
  maandag 4 januari 2016 @ 20:28:08 #167
52229 Chanty
pi_158827542
Ja leuk, volgens mij aardige collega's en het wel is wel heel tof maar ook echt lastig. Verder veel info en indrukken en een gevoel van hopelijk-kan-ik-dat-allemaal-ook-straks ;( kom mezelf altijd tegen met nieuwe dingen want aan de ene kant hou ik ervan en aan de andere kant vind ik het vreselijk want perfectionisme en faalangst. Dus ik probeer de komende weken het beste meisje van de klas te zijn en als de complimenten eenmaal binnen komen word ik vast wat relaxter.
  maandag 4 januari 2016 @ 20:30:45 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_158827653
Oh maar dat heb ik ook altijd chanty. Ik denk ook altijd dat alle andere mensen veel meer kunnen dan ik. Maar dat vertrouwen komt uiteindelijk echt wel! :*
disclaimer
pi_158827775
Ongelooflijk dat het bij jullie sneeuwt DAD, JM en Hilmo :o
Ik vind sneeuw best leuk, ff voor de foto. Dus van mij mag het hier sneeuwen, op een zaterdag en dat het dan zondag weer weg is :')

Dreumesbuien hebben we hier ook soms. Vanavond nog. Ze had maar 1 uur geslapen op het kdv, dus dan weet je t wel :')
Eten ging eigenlijk wel prima, behalve dat ze 2x haar bord omgedraaid heeft. Met eten er nog op }:| }:|
En net bij het omkleden deed ik per ongeluk haar velletje tussen de knoopjes van haar romper ;(

Ik zag mooie foto's
Saar O+ Suus O+ I O+ en de mannen van Nikki zag ik ook nog voorbij komen O+

Beterschap voor L JM :*

SQ :*
pi_158827807
+1 dat heb ik ook!
Tot buikpijn en overgeven de dag vooraf aan nieuwe baanstart aan toe :@
pi_158827855
Ik herken dat niet, ben na mijn opleiding op mijn stageadres begonnen en werk daar nog steeds oO<
  maandag 4 januari 2016 @ 20:39:18 #172
52229 Chanty
pi_158828008
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
Oh maar dat heb ik ook altijd chanty. Ik denk ook altijd dat alle andere mensen veel meer kunnen dan ik. Maar dat vertrouwen komt uiteindelijk echt wel! :*
Dat ja, totdat je tijdens je functioneringsgesprek of zo hoort dat iedereen je zo hoog heeft zitten en je zoveel doet tiv anderen :') Maarja nu moet ik me nog bewijzen, en heb twee maanden proeftijd dus... The pressure!

@Blue: dat gelukkig niet, maar ik gooi ik gewoon mijn masker op. Ik ben heel goed in het maskeren van mijn onzekerheden gelukkig.
pi_158828249
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:10 schreef Dyre het volgende:
Dad O+

Ik zou 1 dag een flinke pak sneeuw in de achtertuin wel waarderen. Mijn meiske in een michelin-pakje en dan lekker laten ontdekken :D Ik ben wel benieuwd wat ze ervan zal vinden, vorig jaar was ze nog te klein en heb ik snelsnel 1 foto op de slee gemaakt en daarna hebben we binnen gebivakkeerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daarna moet het ook wel weer in 1 dag weg zijn en niet die vieze smurrie die nog dagenlang op de straat en de stoep blijft liggen :{w

JM, beterschap voor je mannetje :*

Hilmo, wat sneu, zo'n stuntpiloot. L valt, stoot en botst ook regelmatig tegen dingen op. Ze heeft ook altijd wel ergens een blauwe plek (op haar scheenbenen nu -O- ) en ik hoop maar dat ze op het kdv geen rare dingen gaan denken :P

Chanty, hoe is het gegaan? Kan me voorstellen dat je gebroken bent van zo'n dag waar alles nieuw is.

L kan ook een behoorlijke dreumespuber zijn inclusief alle drama's en dingen op de grond smijten (inclusief jezelf). Soms moet ik erom lachen, maar ik word er soms ook wel echt wanhopig van :') En dan ligt ze 's avonds zo lief in haar bedje te slapen en dan vind ik het zo sneu voor haar dat ze zo'n rotdag heeft gehad en we zoveel hebben moeten mopperen. Maar ze doet het allemaal zelf, als ze nou eens gewoon niet zo'n dramaqueen was :')

Gm :o Moet ze al achterop :o
Wat een grote meid zo zeg! O+
We hebben nog 1.9 kg te gaan dan is ze te zwaar voor de yepp mini... :o
S. 2014
J. 2016
pi_158828285
O dat gevoel is heel herkenbaar Chanty ^O^
Het komt vast goed :*

En jullie dreumes-in-de-sneeuw-plaatjes O+

Dreumesbuien ... Boaz kan zo lachwekkend de stervende zwaan spelen soms :+ :@ ... Moet dan echt mijn lachen inhouden en dat lukt niet altijd :+ :@
pi_158828446
Ik moet ook vaak lachen, Twinkle, als O haar pubercharmes in de strijd gooit.

Ik: O, doe eens normaal
O: (met eigenwijze grijns) Nee! _O-

Ja, veeg mij dan maar op. Maar man, het opvoeden is echt begonnen. Sta je dan, met je theorie op je diploma :')

Ze zegt wel inmiddels slapen. En poepah. Dat dan weer wel O-)
pi_158828737
Ja echt he van dat opvoeden :o
Bedacht het me van de week ineens.
Eerst was het nog allemaal lief en grappig en kusjekroel en mijn baby etc.

Maar het begint gewoon echt een ventje met eigen willetje te worden :o .. Maar kvind hem wel grappig :Y)
Maar hij laat tegenwoordig echt wel weten als ie nog ergens wil blijven. Gisteren hadden we verjaardag van superoma (oma van mijn man). Kind was heerlijk buiten aan het spelen. Ik zeg: Kom Boaz, we gaan naar huis ... Stort ie zich ter aarde en gaat daar flink zitten mokken c.q. (nep?)huilen :') .. En als je hem dan optilt omdat ie niet mee wil lopen dan gooit ie 15 kilo in de strijd :@
pi_158829591
DAD, I in de sneeuw O+ en hij kijkt er ook zo vrolijk en lief bij. Mooi snuitje.

Burdie, het klinkt voor kuiken vrij logisch maar I en ik ( :') ) zijn volgens mij nog lang niet klaar voor die overstap naar een peuterbedje. I vindt het prima, juist volgens mij omdat het dicht en knus is. En ik vind het ook geruststellend dat ze er niet uit kan. Ik heb ook niet het idee dat het bedje al te klein is. Zo groot is ze nu ook weer niet. Dus ik denk dat wij nog even wachten met een nieuw bed (ik denk tot ze 12 is of zo, tegen die tijd ben ik er mentaal denk ik wel aan toe _O- .)

Zelfde met een fietszitje achterop. Doe niet zo gek GM! Dat duurt toch nog heel lang joh. ;) . :D .

Chanty, ik kan me niet anders voorstellen dan dat jij je werk heel goed zult doen. Hoe eng ook, het is wel ontzettend tof dat je weer een echte uitdaging hebt. Echt super! Straks twee kindjes en ook nog eens een mooie baan. Je bent goed bezig. ;) . ^O^ .

En kwak, ik heb ook de Tas opengedaan vanavond (ben op maandag vrij) en daar kwam meteen een berg stress uit, figuurlijk gesproken dan. Soms herken ik zoveel van wat je schrijf daarover. ;( . Ik zit me echt nu heel vaak af te vragen of het na tien jaar voor de klas staan niet eens tijd is om na te denken over een nieuwe carrière move. Eigenlijk zou ik het liefst voltijd studeren en schrijven en dan af en toe lesgeven. Leuke geschiedenisboeken. Maar ja, ga daar maar eens je geld mee verdienen. :{ . Het is zo lastig om een mooie baan en goed salaris op te geven voor een onzeker avontuur. Maar ik ga toch de komende twee jaar mezelf de tijd geven om dat eens goed op een rij te zetten voor mijzelf. En ik ga wat school betreft nog meer voor mezelf kiezen en bepaalde taken afstoten volgend schooljaar.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_158829795
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik moet ook vaak lachen, Twinkle, als O haar pubercharmes in de strijd gooit.

Ik: O, doe eens normaal
O: (met eigenwijze grijns) Nee! _O-

Ja, veeg mij dan maar op. Maar man, het opvoeden is echt begonnen. Sta je dan, met je theorie op je diploma :')

Ze zegt wel inmiddels slapen. En poepah. Dat dan weer wel O-)
Whaha dat zeg ik tegen saar ook vaak, Doe eens normaal... S: waaaaah boehoehoe slaanknijpmok.... kjoel?? (Kroel)
Wij doen altijd een knuffel en dan is het klaar.

Maar manmanman, ze gaat zo hard, lopen, steeds meer kletsen, heel veel bezig met het ontwikkelen van de fantasie, hele verhalen met dr knuffels en pop. En vanavond ging ze liedjes zingen. O+

En dan ben je na het douchen aan het afdrogen en insmeren, en dan wil zij mama ook insmeren, Dus ik ben nu een glimwormpje maar ze is dan zo trots. O+
S. 2014
J. 2016
pi_158829884
quote:
2s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:21 schreef Franny_G het volgende:
DAD, I in de sneeuw O+ en hij kijkt er ook zo vrolijk en lief bij. Mooi snuitje.

Burdie, het klinkt voor kuiken vrij logisch maar I en ik ( :') ) zijn volgens mij nog lang niet klaar voor die overstap naar een peuterbedje. I vindt het prima, juist volgens mij omdat het dicht en knus is. En ik vind het ook geruststellend dat ze er niet uit kan. Ik heb ook niet het idee dat het bedje al te klein is. Zo groot is ze nu ook weer niet. Dus ik denk dat wij nog even wachten met een nieuw bed (ik denk tot ze 12 is of zo, tegen die tijd ben ik er mentaal denk ik wel aan toe _O- .)

Zelfde met een fietszitje achterop. Doe niet zo gek GM! Dat duurt toch nog heel lang joh. ;) . :D .

Chanty, ik kan me niet anders voorstellen dan dat jij je werk heel goed zult doen. Hoe eng ook, het is wel ontzettend tof dat je weer een echte uitdaging hebt. Echt super! Straks twee kindjes en ook nog eens een mooie baan. Je bent goed bezig. ;) . ^O^ .

En kwak, ik heb ook de Tas opengedaan vanavond (ben op maandag vrij) en daar kwam meteen een berg stress uit, figuurlijk gesproken dan. Soms herken ik zoveel van wat je schrijf daarover. ;( . Ik zit me echt nu heel vaak af te vragen of het na tien jaar voor de klas staan niet eens tijd is om na te denken over een nieuwe carrière move. Eigenlijk zou ik het liefst voltijd studeren en schrijven en dan af en toe lesgeven. Leuke geschiedenisboeken. Maar ja, ga daar maar eens je geld mee verdienen. :{ . Het is zo lastig om een mooie baan en goed salaris op te geven voor een onzeker avontuur. Maar ik ga toch de komende twee jaar mezelf de tijd geven om dat eens goed op een rij te zetten voor mijzelf. En ik ga wat school betreft nog meer voor mezelf kiezen en bepaalde taken afstoten volgend schooljaar.
Ik ben daar ook nog niet klaar voor dus tot ze echt 15 kg weegt blijft ze ws lekker voorop :P
S. 2014
J. 2016
pi_158829939
Doe eens normaal, probeer ik niet te zeggen. Want ik ben zelf ook niet helemaal normaal geloof ik en wat is precies normaal? (OK, ik weet dat ik de neiging heb soms iets teveel over zulke dingen na te denken, sorry.)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 4 januari 2016 @ 21:33:15 #181
73386 Fazz
onderweg
pi_158830072
quote:
9s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:30 schreef Franny_G het volgende:
Doe eens normaal, probeer ik niet te zeggen. Want ik ben zelf ook niet helemaal normaal geloof ik en wat is precies normaal? (OK, ik weet dat ik de neiging heb soms iets teveel over zulke dingen na te denken, sorry.)
:D Ik denk soms ook te veel na over woorden, zo irriteerde het me vorige week dat mn moeder F een deugniet noemde. Hij deugt dus wel :( :')

I in de sneeuw O+
Wel uitkijken met de gladheid dus! Leuke ontmoeting zo met je nieuwe buren JM :o
pi_158830214
quote:
Ik probeer de "Doe eens normaal" wel om dezelfde reden als jij te vermijden :D want wat is normaal? Wat ik normaal vind, zal een ander abnormaal vinden en andersom.
Lukt niet altijd hoor :+
pi_158830319
quote:
Ik ben het 1000% met je eens, en ik zeg het nóóit op mijn werk bijvoorbeeld. Ik heb vandaag nog tegen mijn collega's verteld dat je het wenselijke gedrag moet beschrijven, en niet in termen van stout, normaal, raar etc moet spreken. Hoe kunnen ze nu weten wat ik van ze verwacht?

En dan kom ik thuis, O heeft een half uur geslapen ipv 3 en was zó niet haarzelf. En dan zeg je het gewoon zelf _O- 8)7 o|O

De wachtmaars, I live 'em!
pi_158830442
Ohja, dat is sowieso waar. Vroeg of laat hoor je jezelf iets zeggen, waarbij je meteen denkt: ;( , :') , :@ , o|O , }:| . Zoiets.
pi_158830597
quote:
2s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:41 schreef Franny_G het volgende:
Ohja, dat is sowieso waar. Vroeg of laat hoor je jezelf iets zeggen, waarbij je meteen denkt: ;( , :') , :@ , o|O , }:| . Zoiets.
Precies in die volgorde. Maar dan wel _O- er achteraan, want ik moest hard lachen achteraf. Het was echt een dolkomisch gesprek wat O en ik hadden.

ik: Doe es normaal
O: Nee
Ik: hard lachen. Jawel

Beiden de slappe lach dus. En slapen? Ja, doeiii :W
  maandag 4 januari 2016 @ 21:46:03 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_158830639
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:45 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Precies in die volgorde. Maar dan wel _O- er achteraan, want ik moest hard lachen achteraf. Het was echt een dolkomisch gesprek wat O en ik hadden.

ik: Doe es normaal
Ik: hard lachen. Jawel

Beiden de slappe lach dus. En slapen? Ja, doeiii :W
O+!
disclaimer
  maandag 4 januari 2016 @ 21:49:18 #187
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158830794
quote:
2s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:21 schreef Franny_G het volgende:

Ik heb het nu wel weer naar mijn zin, juist omdat ik even heel vrij heb nageacht over iets anders en besloten heb toch niet te solliciteren.

EP Nuffic (daar was het) is misschien ook wel iets leuks voor jou om eens rond te kijken!
Kwak
pi_158830884
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

En dan ben je na het douchen aan het afdrogen en insmeren, en dan wil zij mama ook insmeren, Dus ik ben nu een glimwormpje maar ze is dan zo trots. O+
Zo lief! Wil ze trouwens ook met jouw make up spullen spelen? Als ik iets doe in de badkamer zegt I bij alles: I ook!! Beetje lastig wel. Dan geef ik haar maar een watje met een beetje tonic erop. Gaat ze daarmee over haar gezicht staan wrijven zoals ze mij ziet doen. O+ . En als beer geluk heeft, krijg hij ook een watje in z'n snuit.
pi_158832063
Oh jee...

Ik lig in bed naast de Man Flu :X }:|
pi_158832341
Blue :D _O- :')

Ik kom hier even hardop niet meer bij (ben me er een hele voorstelling van aan het maken _O- ) en moet vriendje even uitleggen wat de man flu is :')
maar hij is dan ook echt bijna nooit ziek moet ik er wel bijzeggen O+
  maandag 4 januari 2016 @ 22:38:51 #191
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_158832735
+1 op eigenwijze dreumesjes

Dametje hier vertikt het om te slapen op het moment ... combi leeftijd en hoektandjes hoop ik

SPOILER
GM wat is je meisje groot zo achterop!
Hier nog ruim vijf kilo te gaan gelukkig.
  maandag 4 januari 2016 @ 22:45:07 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_158833002
Hobbes, wat een bekkie O+! En nietslapen ja, dat doen ze ook idd :')
disclaimer
  maandag 4 januari 2016 @ 22:56:50 #193
73386 Fazz
onderweg
pi_158833540
Sterkte Blue :+

Make-up is trouwens niet alleen voor dames hè, F smeert ook graag lippenstift. In z'n oog :')

Hobbes, hopelijk fietst ze zichzelf zo moe dat ze snel in slaap valt :+
pi_158839899
Beterschap voor L, Maris!

Ah komt goed Chanty! Heb vertrouwen!

Gewoon :* voor SQ

O+ voor de foto's!

Werkdruk in het onderwijs.... Pffff het is dat lesgeven zo leuk is, maar de rest :(
SPOILER
Dreumesbuien, ze klinken best grappig, maar vaak zijn ze dat niet he ;)
Js is vooral superjaloers... Zo liep (ja liep :D) hij gisteren snel naar me toe toen Ow en ik aan het knuffelen waren en dan komt hij kusjes vragen O+
Nu nog ff los staan, want dat lukt hem dan nog niet :')

Alleen slapen gaat hier niet zo goed. En ik ben gewoon weer bang voor de nachten... Al is het nog lang niet zo erg en dramatisch als bij Ow, dus ik stel me aan :'(
Sorry, ik zeur.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:02:30 #195
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_158840134
Nee Loj, je zeurt niet, je mag het toch best lastig vinden dat Js moeilijk slaapt?

Piranha heeft ook nog minimaal 2 nachtmomenten, maar Draak was ook moeilijker. Slaapgebrek is killing, ongeacht je er 2 of 15x uit moet :*.

Die dreumesdriftbuien :X, ik maak me al op voor de nodige drama's bij Piranha. Hij is nu al een hittepetitje als het hem niet zint met z'n bijna 12 maanden :@.

SQ :* !

Beterschap voor alle dreumessen en ouders :* .
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:04:31 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_158840155
Je zeurt niet Loj :* en js heeft de smaak te pakken! *O*

Happy berfday, lief kwakje! 33 is het nieuwe 23! *O*
disclaimer
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:09:35 #197
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_158840202
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 08:41 schreef Loj het volgende:
Beterschap voor L, Maris!

Ah komt goed Chanty! Heb vertrouwen!

Gewoon :* voor SQ

O+ voor de foto's!

Werkdruk in het onderwijs.... Pffff het is dat lesgeven zo leuk is, maar de rest :(
SPOILER
Dreumesbuien, ze klinken best grappig, maar vaak zijn ze dat niet he ;)
Js is vooral superjaloers... Zo liep (ja liep :D) hij gisteren snel naar me toe toen Ow en ik aan het knuffelen waren en dan komt hij kusjes vragen O+
Nu nog ff los staan, want dat lukt hem dan nog niet :')

Alleen slapen gaat hier niet zo goed. En ik ben gewoon weer bang voor de nachten... Al is het nog lang niet zo erg en dramatisch als bij Ow, dus ik stel me aan :'(
Sorry, ik zeur.
Het is ook zwaar dat niet slapen/minder slapen. Slaapt Ow wel goed of is dat ook nog heel veel gedoe?
Dat is natuurlijk ook slopend. Ik kan mij niet voorstellen dat je zeurt.

Soes, ik denk echt dat je gelijk hebt. Frans heeft twee goede nachten gehad met 1 fles om 12 en verder van 7-7 slapen. Het waren vast zijn kiezen. Maar verder ben ik net een kerel en wil ik graag oplossen :') . Het loslaten wat jij doet is waarschijnlijk beter :D .
Peuter heeft ook wakker momenten al gingen die de laatste twee nachten ook goed. Ik had hem chocola beloofd :') . Ik gok dat hij wat jaloers is en veel nabijheid wil, omdat hij nu de aandacht moet delen met Frans.

Al met al, de nachten zijn bijzonder ;) .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_158840206
Je zeurt niet hoor Loj! Wij hadden vannacht met zieke uk een voor ons doen slechte nacht (3x wakker, en met een kus en speen weer zzzzz), en ik kon vooral denken aan de ouders voor wie dit een goede nacht geweest zou zijn :X
Hij was gisteravond echt heel sneu, behoorlijke koorts, veel hoesten en benauwd en huils ;( Nu lijkt hij alweer aardig opgeknapt gelukkig.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158840207
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 22:30 schreef Dyre het volgende:
Blue :D _O- :')

Ik kom hier even hardop niet meer bij (ben me er een hele voorstelling van aan het maken _O- ) en moet vriendje even uitleggen wat de man flu is :')
maar hij is dan ook echt bijna nooit ziek moet ik er wel bijzeggen O+
Laatst lag ik in bed met enorme weeënpijn en krampen en te huilen.
Deed zo verdomd zeer.
Ik moest af en toe gewoon wegpuffen zoals bij een echte bevalling.
Vriend was heel lief ter support bij me komen liggen in bed.
Maar als ik dan soms kreunde dan kreunde hij soort van mee. ( zo'n ooh op uitademing maar dan echt hard)
Echt elke keer weer }:|
En dan voel je je al niet lekker, gaat 'ie dat ook nog eens doen. 'Hoezo moet jij ook meekreunen, IK heb pijn hoor :(!!!! '

Arme gozer leeft zich zeg maar erg in bij ziekte :')
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:13:23 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_158840241
Blue :D :* hij bedoelt het goed :D :')

Mijne sliep door mijn miskraam heen en mompelde de volgende ochtend of ik er niet uit kon voor de poets, want ik was toch al wakker en vrij (=ziekgemeld) ;( :') Kon hij nog ff blijven liggen.
Hij probeert zich wel te beteren inmiddels, maar heeft veel aanmoediging nodig :')
disclaimer
pi_158840269
Zeuren gebeurt niet Loj! Jij ervaart het zo dus dan is het zo en is het gewoon vervelend en zwaar. :*

Niet vergelijken met elkaar he.
Er is altijd erger leed te bedenken en dan kan je nooit meer eens ergers iets over zeggen.
pi_158840338
Aiaiai Blue & SQ ;( Misschien moet de mijnes cursussen gaan geven :@
pi_158840392
Ah, ik moet ook maar eens make-up gaan gebruiken zie ik :+

Manflu vind ik prima, maar doe dat dan lekker in bed buiten zicht. Helaas is dat dan weer te veel gevraagd vaak :P Al is mijn vriend als hij ziek is ook wel echt ziek meestal, dus het valt gelukkig mee.

Loj, je zeurt niet hoor! Slaaptekort is gewoon killing. Ik zou ook zo graag eens een nacht willen zonder dat ik mn bed uit hoef :O Ik heb ook slecht geslapen, maar dan door mezelf :{

SPOILER
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:23:42 #204
73386 Fazz
onderweg
pi_158840397
Pff Blue & SQ, dat is nou net niet wat je op zo'n moment nodig hebt :X :*

Loj, slechte nachten zijn ruk :*
pi_158840406
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
Blue :D :* hij bedoelt het goed :D :')

Mijne sliep door mijn miskraam heen en mompelde de volgende ochtend of ik er niet uit kon voor de poets, want ik was toch al wakker en vrij (=ziekgemeld) ;( :') Kon hij nog ff blijven liggen.
Hij probeert zich wel te beteren inmiddels, maar heeft veel aanmoediging nodig :')
:o Ik voel me nu gewoon even plaatsvervangend intens verdrietig
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:25:44 #206
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158840417
Dankjewel SQ!

Heb het vanmorgen al een beetje gevierd met een chaggo vriendje dat zelf vergeten was zijn wekker te zetten en dus haast had, en zojuist een uur durende huil / overstrek bui van Melba omdat hij achtereenvolgens een schone luier moest, geen cruesli mocht, J naar zijn werk ging, het boekje uit was, hij geen mandarijn mocht en bij het naar boven klimmen half van een trede gleed en zijn hoofd stootte (en ik hem vervolgens wild gillend en zich naar achteren werpend nauwelijks naar boven gehesen kreeg) :') en zo te horen ligt hij nu te schreeuwen in bed want wilde hij toch niet slapen

Dreumesjes O+ ik herkende veel in de verhalen de laatste dagen.

Misschien was het wel lekker geweest als dit gewoon een werkdag was :@ ik vind het heel erg maar als ie zo'n bui heeft dan baal ik echt dat ik een dag met hem 'thuis' (of naar de winkel/naar buiten, maakt niet zoveel uit) ben :@ maar als we gezellig samen rommelen en hij lacht zo lekker en we hebben pret dan kan ik me daar weer niks bij voorstellen.

:* voor Loj, vergelijken is niet nodig.
Kwak
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:29:25 #207
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158840468
Och jullie mannen :')!

Kwak jarig? Hiep hiep!

Loj, wat hierboven al wordt gezegd. Ik heb ontzag voor jou gekregen sinds mijn Suzel zo slecht slaapt :P. Jij hebt met O. zo lang zulke slechte nachten gehad, ik vind het heel logisch dat je bang bent voor herhaling.

Away, dat loslaten is niet helemaal 'ik' hoor :'). Maar we hebben met alles hetzelfde (zelfde bed, zelfde slaapzak, zelfde bedritueel etc) ook gewoon doorslaapnachten gehad. Dus toen ben ik maar gaan denken dat het niet aan de randvoorwaarden kan liggen maar gewoon aan het meisje zelf :P. Vannacht was echt drama. Ze werd om 1 uur wakker > flesje gegeven en daarna ging ze gewoon weer lief slapen. Om 2 uur werd ze weer wakker en toen bleef ze wakker tot 4 :X. Dat hebben we echt nog nooit gehad... Af en toe dommelde ze wel weg maar dan werd ze weer krijsend wakker. Echt pijn! Paracetamol gegeven maar dat duurde alsnog een uur voordat dat werkte. En dan vanochtend haar wakker moeten maken he en dat ze dan bloedchagrijnig is :'). Ja kind, hoe denk je dat ik me voel :O
pi_158840483
Happy birthday kwakkie *O*
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:39:02 #209
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_158840573
Happy Birthday kwak!

Wat een herkenning, die mannen :X.
Manlief zou vanmorgen Draak naar school brengen, zei hij gisteravond...
Het is dat ik wist dat hij geen wekker gezet had... Dus heb ik het zelf maar weer gedaan.
Ik weet gewoon dat hij dit vergeet dus dit soort beloftes neem ik vaak met een korreltje zout ;).
pi_158840747
Hier geen man flu hoor :D Alhoewel B kan er ook wat van ;)

Ik heb geprobeerd alles weer te lezen. Maar zal ongetwijfeld niet op iedereen reageren :@ :@
Wilde alleen even algemeen zeggen dat ik dit forum zo leuk vind, ik vind het leuk om alle ervaringen te lezen. Ik leer er van maar ik vind vooral de herkenning fijn. :)

Kwak jarig? *O* gefeliciteerd!
Wat een fijne foto van Hobbesje, heerlijk vrolijk koppie!

B is bezig met 2 kiezen, hij wijst ze zelf aan en vraagt om tandendruppels. Hij eet ineens weer als een bootwerker en is niet meer vegetarisch. (hij weigerde wekenlang vlees te eten....)

Er schijnt een enorm hefitig buikvirus te heersen....ik duim dat het ons voorbij gaat. Bij jullie al 'binnengedrongen?'
pi_158840880
Kwak, gefeliciteerd! *O*. Jammer dat je dag tot nu toe nog niet zo soepel verloopt. :*.

En een kus voor Blue, sterkte. ;(.

Loj, ik vind het heel begrijpelijk hoor, dat je bang bent dat de nachten met Js weer zo worden als met Ow. Wij schieten ook elke keer weer in de stress zodra we I wakker horen worden. Ik geef geen nachtvoedingen meer, die wil hij ook niet meer, maar daar staat tegenover dat we nu dus standaard elke nacht tussen de anderhalf en drie uur met een krijsend kind zitten. En de laatste avonden gaat hij 's avonds ook niet meer gewoon slapen... Het is slopend!
Wij stellen onze beslissing over of we ooit nog een tweede kindje willen ook nog maar even uit, puur om het slapen. En ergens vind ik dat ook heel naar tegenover I - alsof we hem liever niet hadden gewild als we dit van te voren wisten of zo...

Baard en ik zijn vandaag ijsvrij en hebben I vanochtend op de slee naar de gastouder gebracht. Ze woont op vier minuten lopen en we hebben er twintig minuten over gedaan. :+ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_158840913
Dot die vraag in de nacht reageer ik hetzelfde op hoor :')
pi_158840941
Kwak gefeliciteerd en hoop dat straks na een slaapje Melba ook in feeststemming is *O* :*
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:09:06 #214
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158841056
Geen slaapje :N
Gillen tot fruit :(

Nu gezellig aan tafel een appel en een kiwi aan t kanen :Y)
Kwak
pi_158841155
Jah nou first things first, fruit is heul belangrijk :+

Ik krijg er hier geen appel in trouwens, op KDV pikt hij die er ook altijd uit.
Appelsap (Flevosap verdund met water) is dan wel weer dikke hit
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:15:21 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_158841168
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:24 schreef Dot. het volgende:

[..]

:o Ik voel me nu gewoon even plaatsvervangend intens verdrietig
Hahaha, ik toen ook hoor. Hij had op dat moment nog niet door wat een impact het allemaal had op mij. Hij zag het denk ik "gewoon" als ongesteld worden.
't is geen compleet gevoelloze eikel hoor, dit is natuurlijk wel een extreem voorbeeld, maar hij is wel heel erg man in dat soort dingen ;)
Maar verder zorgt ie wel goed voor ons hoor!
disclaimer
pi_158841183
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:00 schreef BlueEyes het volgende:
Dot die vraag in de nacht reageer ik hetzelfde op hoor :')
Eigenlijk zou ik gewoon willen dat hij de vraag niet stelt, maar gewoon gaat. Al voel ik me dan vast weer schuldig, omdat ik hem eruit laat gaan :') Maar het is niet alleen 's nachts bij mij helaas. Ik heb echt het idee dat ik mijn vriend moet ontlasten als ik thuis ben, maar dat leg ik mezelf echt compleet op.

Gefeliciteerd kwak! En fruit beats slapen any day toch? :P Sowieso handig dat jullie nog twee slaapjes hebben zeg! Volgens mij zitten wij al vanaf de 10 maanden ofzo op 1 slaapje.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:29:54 #218
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158841410
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:16 schreef Dot. het volgende:

[..]

Eigenlijk zou ik gewoon willen dat hij de vraag niet stelt, maar gewoon gaat. Al voel ik me dan vast weer schuldig, omdat ik hem eruit laat gaan :') Maar het is niet alleen 's nachts bij mij helaas. Ik heb echt het idee dat ik mijn vriend moet ontlasten als ik thuis ben, maar dat leg ik mezelf echt compleet op.

Gefeliciteerd kwak! En fruit beats slapen any day toch? :P Sowieso handig dat jullie nog twee slaapjes hebben zeg! Volgens mij zitten wij al vanaf de 10 maanden ofzo op 1 slaapje.
Wij willen juist graag naar 1 :+ Als hij twee slaapjes doet is naar bed gaan s avonds bal...

Maar hij is vaak s ochtends te moe om de hele ochtend door te trekken en haalt na een te kort slaapje niet de hele middag tot het eten :')

Overgangsfase.

Hij is nu weer even blij, als hij straks weer gaat piepen gaan we even met de wagen op pad naar de winkels en dan lunchen en hopelijk een goeie middagslaap :Y
Kwak
pi_158841520
Wanneer stopt dat groeien eens? B past maat 23 van schoenen amper meer. Zijn 2 paar Adidasjes zit ie tegen de rand aan en zijn Shoesme kunnen nog net. 1 geluk: het is overal uitverkoop!
Op naar maat 46? :D
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:40:53 #220
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158841600
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:36 schreef exode het volgende:
Wanneer stopt dat groeien eens? B past maat 23 van schoenen amper meer. Zijn 2 paar Adidasjes zit ie tegen de rand aan en zijn Shoesme kunnen nog net. 1 geluk: het is overal uitverkoop!
Op naar maat 46? :D
:D, dat gaat hard ja! Mijn peuter van 3,5 zit in schoenmaat 25 :P (maar da's wel een meisje)
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:41:50 #221
73386 Fazz
onderweg
pi_158841615
Kwak gefeliciteerd!! *O* Hopelijk is Melba straks wel in de feeststemming ;)
Die overgang van 2 naar 1 slaapje is lastig ja. F heeft nog een tijd lang om 11 uur een slaapje gedaan omdat hij de ochtend niet doortrok. Nu gaat hij tussen 12-1330 ergens slapen voor 1 a 2 uur.

Echt te sturen valt het niet is dit weekend weer gebleken :') Ik had zondagmiddag een afspraak en dacht dat als F nu wat eerder ging slapen we op tijd weg konden gaat. What was I thinking :')

B leeft op grote voet O+ Ik moet misschien ook maar dat voetending kopen die Hilmo aanraadde. Heb het idee dat F's schoenen wat klein worden. Hij draagt nu schoenen in maat 21/21,5 en 22 :? Zeker met verschillende merken valt het allemaal weer anders }:|
pi_158841624
Wij hadden een beer van een kerel besteld TS, dat is wel handig in ons huishouden. Zijn handen zijn ook echt groot. Zijn neefje van 5 heeft amper grotere handen. :D

Ik moet eigenlijk werken maar ben schoenen maat 24 in de sale aan het zoeken. Sssst (lastig opstarten weer na de vakantie)

Adidas heeft trouwens erg handig inlegzooltjes, daar kan je goed op zien tot waar zijn tenen komen. Dat was nu dus tegen de rand aan. Zijn shoesme maat 24 kunnen nog net. Dus inderdaad die vallen wat groter.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:43:22 #223
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158841640
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:42 schreef exode het volgende:
Wij hadden een beer van een kerel besteld TS, dat is wel handig in ons huishouden. Zijn handen zijn ook echt groot. Zijn neefje van 5 heeft amper grotere handen. :D

Ik moet eigenlijk werken maar ben schoenen maat 24 in de sale aan het zoeken. Sssst (lastig opstarten weer na de vakantie)
Ik ben ook aan het werk :+ :@

Misschien moet ik ook dat meetding maar kopen ja. De schoenenverkoopster zei dat Suzel maat 20 had (dat was in oktober ofzo) maar ze draagt nog steeds schoenen maat 18/19 en die zijn voelbaar niet te klein.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:43:22 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_158841641
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:23 schreef Dot. het volgende:

Manflu vind ik prima, maar doe dat dan lekker in bed buiten zicht. Helaas is dat dan weer te veel gevraagd vaak :P Al is mijn vriend als hij ziek is ook wel echt ziek meestal, dus het valt gelukkig mee.

Loj, je zeurt niet hoor! Slaaptekort is gewoon killing. Ik zou ook zo graag eens een nacht willen zonder dat ik mn bed uit hoef :O Ik heb ook slecht geslapen, maar dan door mezelf :{

SPOILER
wat in je spoiler staat herken ik echt heel heel heel goed _O- :')
Mijn man wil overigens best veel doen, maar doet het niet zo snel uit zichzelf. Dat is niet altijd onwil. Hij is bang dat hij het verkeerd doet. En dat komt omdat ik nogal uitgesproken ideeen heb over hoe het zou moeten gaan als het ons kind aangaat.
Dus wat best zou helpen is als ik gewoon eens zou leren zeggen wat ik wil en voel en niet allerlei aannames zou doen, en de verwachting loslaat dat dingen gaan gebeuren zonder dat ik er om vraag. Hij vindt het juist fijn als ik hem vraag dingen te doen. Ik voel me gecommandeerd als me constant gevraagd wordt dingen te doen. Ergo: ik moet kappen met mijn eigen gevoelens constant op anderen te reflecteren :')
disclaimer
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:45:50 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_158841695
Mauw is ook over aan het gaan op 1 slaapje. Die is dan van 12:30-16:00. Ik vind dat echt belachelijk lang maar goed, ooit ga ik er nog dankbaar om zijn :')

(voor de beeldvorming, ze wordt rond half acht wakker en gaat ook rond half acht weer slapen 's avonds. Dus ze slaapt nog steeds zo'n 16 uur van de 24 _O- )
disclaimer
pi_158841831
Fijn toch SQ? :)
B slaapt 's middag 1,5 tot 2 uur en 's nachts 12 uur.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:53:46 #227
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158841878
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Mauw is ook over aan het gaan op 1 slaapje. Die is dan van 12:30-16:00. Ik vind dat echt belachelijk lang maar goed, ooit ga ik er nog dankbaar om zijn :')

(voor de beeldvorming, ze wordt rond half acht wakker en gaat ook rond half acht weer slapen 's avonds. Dus ze slaapt nog steeds zo'n 16 uur van de 24 _O- )
Narcolept O+. Suus slaapt meestal van 12:00 tot ergens tussen half 2 en 3. Mijn peuter heeft heel lang geslapen van 12:00 tot 15:00, heerlijk vond ik dat toen (was ook tijdens mijn zwangerschap(sverlof) nog het geval dus dat was echt top). Nu is het wel fijn dat Suus meestal wat korter slaapt, dan kunnen we wat makkelijker nog wat doen na het slaapje.
pi_158842029
quote:

Wow, dat is echt geniaal. Stip slaapt 's middags meestal van 12.30 - 14.15 en is dan stiekem nog wel moe :') Als hij tot 15.00 uur slaapt is hij beduidend vrolijker iig! En dan vaak van 19.30 - 06.00 met nog een keer wakker tussen 12.00 en 02.00.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat in je spoiler staat herken ik echt heel heel heel goed _O- :')
Mijn man wil overigens best veel doen, maar doet het niet zo snel uit zichzelf. Dat is niet altijd onwil. Hij is bang dat hij het verkeerd doet. En dat komt omdat ik nogal uitgesproken ideeen heb over hoe het zou moeten gaan als het ons kind aangaat.
Dus wat best zou helpen is als ik gewoon eens zou leren zeggen wat ik wil en voel en niet allerlei aannames zou doen, en de verwachting loslaat dat dingen gaan gebeuren zonder dat ik er om vraag. Hij vindt het juist fijn als ik hem vraag dingen te doen. Ik voel me gecommandeerd als me constant gevraagd wordt dingen te doen. Ergo: ik moet kappen met mijn eigen gevoelens constant op anderen te reflecteren :')
Mijn vriend is natuurlijk 4 dagen thuis met hem (ofja, 3,5 dag), dus hij is daar niet echt onzeker in, maar hierdoor vind ik dus van mezelf dat ik de tijd op me moet nemen als ik wel thuis ben. Maar dan heb ik idd nog steeds die verwachtingen dat hij uit zichzelf een keer opstaat 's ochtends of iets met hem buiten de deur gaat doen zodat ik even tijd voor mezelf heb :') Lekker dubbel weer :X

Mijn neefje van begin december is nu even groot als Stip (van eind maart), dus ik vermoed dat hij ook wel voorbij wordt geschoten binnenkort. Stip heeft ook dezelfde schoenmaat iig :D
  dinsdag 5 januari 2016 @ 11:02:52 #229
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_158842061
quote:

Wow. Just wow. Beetje jaloers wel :+ al heb ik ook echt niet te klagen hoor :7

Melba ligt nu na weer, als hij kort slaapt hebben we pech, dan issie om vier uur weer moe, slaapt tot zes (dan maken we hem wakker) en wil dan niet voor tien uur slapen. Als hij lang slaapt (tot 2 uur ofzo) dan kan hij door tot een uur of half zeven *O*

(Sorry voor de dagboekposts, moet weer eem beetje wennen aan een dag alleen met hangerige dreumes na twee weken alles samen doen).
Kwak
pi_158842473
http://www.famme.nl/9-din(...)moeders-moet-zeggen/

Ik moest hem hier even delen, vooral 7 is hilarisch en ja we hebben alle vragen minstens 1 keer gehad. :D
  dinsdag 5 januari 2016 @ 11:46:34 #231
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158842961
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:23 schreef Dot. het volgende:

SPOILER
SPOILER
KuikenGuppy
pi_158843140
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:46 schreef Burdie het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_158844134
Ik zit een plasje te worden hier op de bank :')

Op het deuntje van 'Wat doet het eendje' van Monique Smit hoor ik via de babyfoon afwisselend
Kwa kwak kwaaaaa
Wa waf waaaaah
Boe boe boe

En dan O+

Ma ma maaaaaaa
Pa pa paaaaaa

Echt hoe week kan je zijn?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:49:28 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_158844274
Mnoh blue O+!
disclaimer
pi_158844391
Ik smelt ook Blue, wat lief!

(ik ben een beetje aan het werk hoor :P Ik ben nu bezig met een carnavalsoutfit...)
pi_158845344
GefeliciKwakTaart :* *O* ! Lekker ochtendje zo :+ dan voel je je niet echt jarig.. Ga je nog een feestje geven?

Dikke +1 op Dot en SQ qua mannen. Hij is heus heel lief en zorgzaam, maar hier gaat het dus vaak ook zo:

Hij: "Schat, A heeft gepoept"
Ik: "Ja lief. Ik ruik het."
*vrij lange stilte, A speelt vrolijk verder*
*ik denk: ga haar nou verschonen...*
Ik: "Ze stinkt nu wel heel erg...."
Hij: "Ja ik ruik het! Ze kan echt enorm poepen hè :D ! Go A! Boks! "
*A verspreidt een putlucht van heb ik jou daar, maar hij doet niks*
*Ik denk: hallooooo, moet ik alles vragen :{ !?*
Ik: "Nou, als jij haar niet gaat verschonen doe ik het ZELF WEL WEER :( "
Hij: "Huh!? Je vroeg toch niks :? !? Ben je nou boos!?"

Mars, Venus, zoiets :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2016 13:30:45 ]
pi_158845397
Mnoh Blue, wat lief O+ !!
pi_158845518
Whahahahaha Razz. Ik geef het eerlijk en stereotype toe, ik moet echt lachen om dit soort verhalen. Het is totaal niet herkenbaar namelijk :D Als er al een man is bij ons, zal ik het zijn. Ik slaap namelijk 's nachts overal doorheen.
pi_158845673
Blue O+
Mannenverhalen :D o|O Mijnes is heus heel lief en zorgzaam (voor mij en uk en nouja.. De wereld) maar is soms ook echt een Man ;)
SPOILER
En sneeuw/ijs hier is niet echt Lucas' hobby :D
pi_158845815
Ooh Razz die is ook irritant.

'Gelukkig' blijft het hier alleen bij de nacht of vroege ochtend dat vriend niet zo handig reageert.
Lees: wachten tot ik wat zeg of vraag of er uit ga en dan vragen Goh zal ik gaan? Jajoh, als ik al naast het bed sta |:(

Overdag moet ik er wel om vragen maar dat is ook wel mijn eigen schuld een beetje.
Ik merk wel dat doordat ik nu weer meer weekenden werk en dus minder KDVopvang nodig heb doordeweeks, dat F meer en meer een eenheid wordt met zijn papa.
En dat vriend daardoor ook eerder dingen ziet dan voorheen.

Die hele dagen alleen met papa zonder bemoeienis van mama doet ze goed.
Heb dat ook wel eens van een neef gehoord van mijn vriend, doordat mama's er zijn gaan papa's algauw in de afwachtstand en zodra wij er niet meer zijn gaat het wel automatisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')