SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor opruimen en administratie is er ook een hoofdstuk waarmee je in een kwartaal met elke dag 15 minuten de achterstand weg kunt werken en dan na dat kwartaal max 5 minuten per dag ermee kwijt bent.Kwak
Robotstofzuiger saved my lifequote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:57 schreef AwayTL het volgende:
Volgensmij ben ik echt een freak qua schoonmaken ofzo. Al heb ik er weinig tijd meer voor. De badkamer is eigenlijk altijd de dupe daar van
.
Stofzuigen gebeurd in ieder geval elke dag dat we thuis zijn. Ik haat in kruimels lopen en ik loop altijd op mijn sokken.
Mijn goede voornemen voor dit jaar is om nog twee dingen te proberen om Frans te laten slapen en het daarna los te laten. Dan moet ik ook stoppen met hopen dat hij een keer een goede nacht heeft en maar accepteren dat hij tot 22.00 wakker is en minstens twee keer in de nacht wakker is. Zennnn
Oh en weer gaan tennissen ondanks moe!
Vrijdag gaan we naar de osteopaat en de vriendin van mijn oom raadde nog een vrouw aan, ik dacht dat ze zei dat het een orthopedagoog was, maar ik snap die link niet zo goed. Eerst vrijdag maar eens afwachten!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Robotstofzuiger saved my life
Wat wil je nog proberen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wunderlist ken ik niet Burdie, is het een handige? Ik gebruikte Chorma maar met een vriend die niet mee wil doen heeft zo'n app weinig zin![]()
Chanty, woon je gelijkvloers of niet? Ik heb zo het idee dat zo'n robotstofzuiger alleen dan handig is... Zuigt hij ook kleden enzo?
Stofzuigen is hier 1 max 2x per week. Vind het een k-klusNouja, voor het stoffen vooraf
Ik ga even rondvragen in de vriendengroep of iemand een poets kan aanbevelen
![]()
Wat ik het lastige vind aan zulke zaken is dat het me pas echt stoort- de (door mij vermeende) mening van een ander over mij bijv- als ik ergens diep van binnen denk dat die persoon gelijk heeft. En dat ik het toch niet kan, of dat ik toch niet leuk genoeg ben enz enz. En toch he, meestal blijkt achteraf dat die ander helemaal geen mening heeft en het zich in mijn hoofd afgespeeld heeftquote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:39 schreef kwakz0r het volgende:
Mwah t is al snel een verbetering van ongeveer een keer in de maand uberhaupt schoonmaken (op aanrecht en wcpot en wastafel na).
@crump over dingen lichter opnemen, dat gaat vooral over verwachtingen en meningen van andere mensen,over mij en over andere dingen. Minder boos worden om onbelangrijke zaken en dingen waar ik niets aan kan veranderen enzo. Eigenlijk precies wat jij zegt, gewoon eerst even denken "vind ik dit echt zo belangrijk?".
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:30 schreef Fazzoletti het volgende:
Nope 3 verdiepingen. Maar de meeste zooi ontstaat in de woonkamer en keuken want daar vertoeven wij en de katten het meest. Dat wordt dus elke nacht gezogen. En je kunt makkelijk dat ding overdag op de 1e verdieping of zolder neer kunnen zetten zodat ie daar ook zuigt. Wij hebben de speciale huisdiervariant die zuigt de kleden beter dan ik het kan met de StofzuigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wunderlist ken ik niet Burdie, is het een handige? Ik gebruikte Chorma maar met een vriend die niet mee wil doen heeft zo'n app weinig zin![]()
Chanty, woon je gelijkvloers of niet? Ik heb zo het idee dat zo'n robotstofzuiger alleen dan handig is... Zuigt hij ook kleden enzo?
Stofzuigen is hier 1 max 2x per week. Vind het een k-klusNouja, voor het stoffen vooraf
Ik ga even rondvragen in de vriendengroep of iemand een poets kan aanbevelen
zolang de randen niet te dik zijn kan hij er prima oprijden. Stoelen zet hij niet aan de kant en hij kan niet onder lage kasten of de trap zuigen dus daarom is een of twee keer per week zelf zuigen we handig. Bij de webshop waar wij hem toen gekocht hebben kon je hem 30 dagen uitproberen dus misschien is dat een optie voor je? Het is best een aankoop maar echt ik ben er zo blij mee! (en ik vond het nog wel onzin zo'n ding
)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
En dan elkaar aankijken en even niet weten wat je met je vrije tijd aanmoet zekerquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:17 schreef Burdie het volgende:
Naaaah. Mijn kind slaapt normaal pas rond half tien. Zit 'ie net aan tafel moe in zijn ogen te wrijven... dus ik zeg: ben je een beetje moe? Hij: ja. Ik: wil je lekker naar bedje? Hij: ja.
Dus nu ligt hij te maffen en wij denken: wtf![]()
.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:17 schreef Burdie het volgende:
Naaaah. Mijn kind slaapt normaal pas rond half tien. Zit 'ie net aan tafel moe in zijn ogen te wrijven... dus ik zeg: ben je een beetje moe? Hij: ja. Ik: wil je lekker naar bedje? Hij: ja.
Dus nu ligt hij te maffen en wij denken: wtf![]()
.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:52 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
hopelijk is gay de nieuwe trend van 2016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |