JIj ook Peacemanquote:Op donderdag 31 december 2015 19:37 schreef peaceman het volgende:
Waarschijnlijk niet veel posts van mij meer
Het was me een absoluut genoegen en ik hoop dat we dit volgend jaar gewoon weer kunnen doen.
Ik zal jullie oprecht missen![]()
Misschien nog hier en daar een post![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hippies rule!![]()
![]()

Tot ziens grote vriend, het ga je goed!quote:Op donderdag 31 december 2015 19:37 schreef peaceman het volgende:
Waarschijnlijk niet veel posts van mij meer
Het was me een absoluut genoegen en ik hoop dat we dit volgend jaar gewoon weer kunnen doen.
Ik zal jullie oprecht missen![]()
Misschien nog hier en daar een post![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hippies rule!![]()
![]()

quote:Op donderdag 31 december 2015 19:39 schreef LDS het volgende:
Diaan en peaceman![]()
fijne jaarwisseling!!

Je hebt gelijkquote:

Het mooiste moet nog komenquote:Op donderdag 31 december 2015 19:39 schreef SureD1 het volgende:
Deze is wel vet van DS, kende ik niet...

quote:Op donderdag 31 december 2015 19:39 schreef SureD1 het volgende:

Deze komt ook niet bepaald dagelijks langs op de radio.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:39 schreef SureD1 het volgende:

14:21 is de volledige versiequote:Op donderdag 31 december 2015 19:40 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Ik weet dat ik een versie heb van 12:50 lang, maar dat zal dan wel een bootlegje zijn![]()

Nou ik heb wel eens gehoord op R2, vorige maand trouwens nogquote:Op donderdag 31 december 2015 19:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze komt ook niet bepaald dagelijks langs op de radio.

nog half uurtjequote:Op donderdag 31 december 2015 19:41 schreef Stickertje het volgende:
Tot hoe laat blijft iedereen hier?

Misschien maar goed ook. Dit jaar 2x gehoord: nu en van de zomer in de Ziggoquote:Op donderdag 31 december 2015 19:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze komt ook niet bepaald dagelijks langs op de radio.

ik hang sowieso wel online met 1 oordopje in, soms even uit en de tv aan....quote:Op donderdag 31 december 2015 19:41 schreef Stickertje het volgende:

Niet zo heel lang meer. Ik blijf wel luisteren tot Imagine denk ik.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:41 schreef Stickertje het volgende:

Wel met zoveel aandacht en Fok! erbij ja... Veel van DS is door mijn muzikale opvoeding geglipt..quote:Op donderdag 31 december 2015 19:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]!!!
Eerste keer dat je de top 2000 luistert?

Dit uur nog. De volgende 2 uur zijn gemiddeld een stuk minder en daarna ben ik sowieso weg.quote:Op donderdag 31 december 2015 19:41 schreef Stickertje het volgende:

Denk hele avond af en aan. Ga wel Herman Finkers kijkenquote:Op donderdag 31 december 2015 19:41 schreef Stickertje het volgende:

volgend jaar dus de hele t2000 lang hier binnen wandelen zodat we je verder kunnen ontgroenenquote:Op donderdag 31 december 2015 19:41 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Wel met zoveel aandacht en Fok! erbij ja... Veel van DS is door mijn muzikale opvoeding geglipt..

Tot ik geroepen wordt om te etenquote:Op donderdag 31 december 2015 19:41 schreef Stickertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |