Hoest met jou buuv?quote:
Zeker spannend!quote:Op maandag 29 februari 2016 20:35 schreef Kyara het volgende:
Ik ga morgen met een nieuwe baan beginnen, na ruim 2,5 jaar thuis te zijn geweest en ik vind het echt zooooooo spannend.
leuk!quote:Op maandag 29 februari 2016 20:35 schreef Kyara het volgende:
Ik ga morgen met een nieuwe baan beginnen, na ruim 2,5 jaar thuis te zijn geweest en ik vind het echt zooooooo spannend.
Ik had een vooruitziende blik. Resultaten uit het verleden bieden soms wel garanties op de toekomst.quote:
Ja ik wacht al jaren op de staatsloterij...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb weer eens een huis gezien. Hoe trots en blij ik meestal ook ben op ons kleine poppenhuisje hier, ik vind het soms echt even moeilijk verkroppen dat een wat ruimer, sjieker huis er voor ons nooit in zal zitten, gewoon omdat ik alleen ben.
Ik moet maar weer eens een lot kopen, denk ik.
Einde jaarlijkse klaagpost.![]()
Wil je heel bewust geen partner?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ach ja, en zo heeft iedereen zijn dromen.
Tevreden zijn is ook een kunst hè. Dat vertel ik mezelf dan maar weer.![]()
Maar confronterend vind ik het soms wel. Mensen die echt niet hoger opgeleid zijn, die echt niet harder werken, die kopen dat soort huizen... Het lijkt dan zo bereikbaar. Maar goed, met momenten vind ik het ook confronterend om (leuke) twee-oudergezinnen te zien... Dat zal zo blijven en ik moet er maar mee dealen.
Online datingbureau inschakelen?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik wil heel bewust wèl een partner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |