Morgenmiddag weer.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:11 schreef livelink het volgende:
ZIjn jullie alweer op de terugreis, Ticootje?
quote:Op donderdag 31 december 2015 16:02 schreef amaranta het volgende:
Wens jullie allen een te gek oudejaars feest toe en de beste wensen.
Voor mij is het belangrijk dat jullie weten hoe zeer ik jullie waardeer en mijn tijd met jullie erg belangrijk vind. Jullie zijn TOP 👍👊Dit bericht komt echt uit mijn hart en is dus niet zo'n kopie en plak bericht zoals die de laatste tijd veel voor komen. Jullie zijn echt het beste volleybal team ooit !!!
Alvast een fijn en gelukkig 2016
🎄🎄🎄
Wat voor dieren heb je? Katten kun je laten verzorgen en honden neem je mee naar een vuurwerkvrij park.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:55 schreef livelink het volgende:
Soms vind ik het jammer dat ik huisdieren heb. Of eigenlijk vind ik dat alleen met Oud en Nieuw jammer. Want het liefst zou ik nu niet thuis zijn. Ergens zonder vuurwerk. In het buitenland het liefst. Ik word op het moment doodziek van de vuurwerkbommen die hier achter het huis worden afgestoken.
quote:Op donderdag 31 december 2015 16:02 schreef amaranta het volgende:
Wens jullie allen een te gek oudejaars feest toe en de beste wensen.
Voor mij is het belangrijk dat jullie weten hoe zeer ik jullie waardeer en mijn tijd met jullie erg belangrijk vind. Jullie zijn TOP 👍👊Dit bericht komt echt uit mijn hart en is dus niet zo'n kopie en plak bericht zoals die de laatste tijd veel voor komen. Jullie zijn echt het beste volleybal team ooit !!!
Alvast een fijn en gelukkig 2016
🎄🎄🎄
Goede reis terug!quote:
hier hetzelfde (met een zoon van 12 dan wel). Hij heeft er het hele jaar naar uitgekeken en voor een vermogen de lucht in geknald (onder toeziend oog van z'n vader hoor). Hij heeft er enorm van genoten, maar heeft ook al wel besloten dat hij er volgend jaar minder geld aan uit gaat geven.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:45 schreef lily het volgende:
Onze zoon van 14 is helemaal idolaat van vuurwerk.
Wij hebben er niets mee maar hij heeft dus van zijn eigen zakgeld (met ons goedvinden) gekocht.
Het is een zeer voorzichtig iemand, en erg doordacht. Leest zich in en weet wat hij doet, ik ken hem goed genoeg, dus ik laat hem. Helaas voor hem heeft zijn broertje er ook niets mee dus hij staat alleen in zijn affectie.
Maar na maanden smachten mocht hij sinds 18.00 uur zijn spullen afsteken dus af en toe knalt er wat hier.
(buiten alle anderen knallen die hier voortdurend om ons heen klinken, het lijkt soms echt 24.00 uur)
Nee het was niet grappig. 2 drama dagen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Was dat goed te doen Tico, 2 dagen in de auto met 3 kinderen? Ik geloof namelijk dat mijn drietal het nog geen 4 uur fatsoenlijk uit zou houden op de achterbank.
Oeps! Maar och de ervaringen van de afgelopen twee weken maken alles goed. Mán wat is het daar mooi!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee het was niet grappig. 2 drama dagen.
Ik heb denk een week recovery nodig.
Ja! Ik kijk ook elke dag mn foto's terug.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Oeps! Maar och de ervaringen van de afgelopen twee weken maken alles goed. Mán wat is het daar mooi!
Ik durf mn rekening nog niet te openen.quote:Op zondag 3 januari 2016 03:24 schreef MaJo het volgende:
Ticootje wat een fantastische reis lijkt me dat, de foto's zijn prachtig!Mag ik vragen hoeveel zo'n reis kost? Dan weet ik of het een droom blijft of iets waarvoor we kunnen sparen
We zitten even te kijken:quote:Op zondag 3 januari 2016 09:16 schreef livelink het volgende:
Ik heb voorzichtig een balletje opgegooid bij mijn man voor de voorjaarsvakantie, maar het werd direct afgeschoten omdat het te duur zou zijn![]()
Hij beweert dat hij dat al heeft uitgezocht. Ik denk dat ik me er maar eens in ga verdiepen en kijken hoe duur het nou werkelijk is.
Vliegen is gewoon duur.quote:Op zondag 3 januari 2016 11:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind het alles meevallen.
Als ik met mijn duo naar de tropen vlieg (naar mijn ouders), ben ik alleen al voor de vlucht meer kwijt (afgelopen keer hoogseizoen: 3300,-).
Het lijkt mij een topervaring! Ik zou er zeker zo'n bedrag voor over hebben.
Dat valt me eerlijk gezegd nog mee (al is het voor een week wel veel natuurlijkquote:Op zondag 3 januari 2016 09:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik durf mn rekening nog niet te openen.
Maar je zou niet perse in het ijshotel hoeven slapen, kiruna heeft heel veel hotels of andere overnachtingsmogelijkheden vanaf 40 eu per nacht. Ik denk dat het goedkoopste is om te vliegen naar stockholm en vanaf daar de trein te pakken naar kiruna. Dan moet je daar een auto huren maar ook dat kan vanaf 60 eu per dag als je op goede momenten boekt.
Dingen ondernemen zoals sleetochten zijn gewoon wel duur.
Als je een budget van ongeveer 2500 hebt kom je echt een heel eind.
Dat dus. Je hebt wel wat te vertellen op verjaardagenquote:Op zondag 3 januari 2016 13:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat valt me eerlijk gezegd nog mee (al is het voor een week wel veel natuurlijk) vooral omdat het echt zo'n bijzondere reis is
is dat echt wat? Het is wel echt een koopje dan!quote:Op maandag 4 januari 2016 09:43 schreef Joene het volgende:
Voor de domotica mensjes :
http://www.ibood.com/nl/n(...)easy-starterkit.html
Like!
Pakketje is wel geinig hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 09:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
is dat echt wat? Het is wel echt een koopje dan!
Leuk om te starten, later uit te breiden, zoiets?quote:
Dat ben ik ook nog even aan het inlezen dus. Maar sowieso dingen via mn telefoon besturen wordt ik al erg blij van.quote:Op maandag 4 januari 2016 10:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Leuk om te starten, later uit te breiden, zoiets?
Ik denk dat B daar ook wel blij van wordt, en lijkt me wel leuk om hem hiermee te verrassen, zomaarquote:Op maandag 4 januari 2016 10:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat ben ik ook nog even aan het inlezen dus. Maar sowieso dingen via mn telefoon besturen wordt ik al erg blij van.
Tis nu een mooie koop in elk gevalquote:Op maandag 4 januari 2016 10:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat B daar ook wel blij van wordt, en lijkt me wel leuk om hem hiermee te verrassen, zomaar
Dat wilde ik ook net zeggenquote:Op maandag 11 januari 2016 09:26 schreef laziness het volgende:
Bovenstaande lijkt wel erg op de tripp trapp
Ik krijg mezelf er niet eens toe gezet het kozijn op de babykamer te schilderen, laat staan een kinderstoelquote:Op maandag 11 januari 2016 09:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net zeggen.
Dot, heb je geen familie in een andere regio? Ik vind op mp het aanbod en de prijzen soms per regio erg verschillen. De triptrap kan je trouwens evt ook verven.
Uitbesteden aan je man of vaderquote:Op maandag 11 januari 2016 10:01 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik krijg mezelf er niet eens toe gezet het kozijn op de babykamer te schilderen, laat staan een kinderstoel![]()
Zou het dit kunnen zijn?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:18 schreef BobbyMcGee het volgende:
ik pas nu voor de eerste keer op een baby van vier maanden, en zag net dat ze twee blauwe stippen (ziet eruit als inkt, redelijk netjes rond) op haar hoofd heeft. De baby komt uit Aruba.Iemand een idee wat dit is, waarom ze dit heeft?
En ja, ik kan het zo aan de ouders vragen maar ik ben nu nieuwsgierig :p Google geeft geen nuttige info.
quote:Suriname
Ook in de traditionele Surinamers geloven in het ‘boze oog’. Een baby kan ziek worden van een jaloerse blik of zelfs van een complimentje over z’n uiterlijk. Om de baby tegen het ‘boze oog’ te beschermen doen de ouders blauwe kleurstof in het water en krijgt de baby een blauwe stip op z’n voetje, voorhoofd en op de onderrug. Ook spelden ze wel eens als bescherming een zwart kraaltje aan een gouden speldje aan de kleding van de baby. Om de baarmoeder te reinigen, gaat de moeder op een hete pot met kruiden zitten.
Bron: http://www.mamaenzo.nl/zw(...)tradities-wereldwijd
bronquote:Vooral pas-geboren kinderen moeten goed beschermd worden tegen de vele kwade invloeden die hen bedreigen. Hoe gemakkelijk kan niet iemand naar het kind kijken en zo'n blik kan een ramp betekenen. Tegen het ‘boze oog’ (oyada) moet men het kind dan ook beschermen. Indigo
blauw is een goed afweermiddel, wanneer de kruin of het stuitje daarmee is ingewreven.
Jij bent mij?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:10 schreef Burdie het volgende:
Ken je dat....? Zin om (online) te shoppen, dit keer eens niet voor je kind, want je hebt zelf zin in een nieuwe garderobe. En dan geen idee hebben waar te beginnen of wat je eigenlijk wilt
.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij bent mij?
En ik eindig altijd in dan het mandje maar volgooien met jurkjes voor de meiden.
Bomont, Shoeby, Sting?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:10 schreef Burdie het volgende:
Ken je dat....? Zin om (online) te shoppen, dit keer eens niet voor je kind, want je hebt zelf zin in een nieuwe garderobe. En dan geen idee hebben waar te beginnen of wat je eigenlijk wilt
.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik wist niet dat The Sting ook een online shop had!
Oh ja dat ook nog ja. Pashokjes...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar nu wel
.
En inderdaad, online shoppen rulez. Ik word diep ongelukkig in een pashokje.
's Maandags shoppen rulesquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik shop liever online, mij krijg je niet ongelukkiger als je me gaat laten zoeken in de h&m of de sting. Ik kom altijd complete depressief terug, binnen 10 minuten. Ik snap ook nooit hoe vrouwen iets leuks kunnen vinden in zulke chaos en drukte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |