slowhandquote:Op donderdag 31 december 2015 15:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Quizvraag: Hoe heette t zoontje van Clapton?
Connorquote:Op donderdag 31 december 2015 15:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bingo!quote:
Connor toch?quote:Op donderdag 31 december 2015 15:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Thepavementit Claptonquote:Op donderdag 31 december 2015 15:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Leuk, maar niet hier.quote:
Captainquote:Op donderdag 31 december 2015 15:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
VerrassenDquote:
Verrass&Dquote:
ja dat zei de telefoon van lief idd ookquote:
Nu.nlquote:Warenhuisketen V&D is failliet verklaard.
DIt bericht wordt aangevuld.
Ja, zoals Ekdom zou zeggen: de sfeer hangt er lekker bij. Ik was er tijdens 'halleluja' (101 geloof ik) en daar wisten ze met t licht echt n intieme sfeer te creëeren. Je kan er maar n half uurtje per keer blijven, maar das ook prima. Het wachtsysteem is ook erg goed. Je krijgt n sticker voor n tijdsblok zodat je tijdens t wachten gewoon t museum Beeld en Geluid kan bezoeken.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
en de gezelligheid? Ziet er op TV namelijk niet uit.
Gewoon een dweil meenemen, een emmer warm water met doucheschuim vullen en dat over je heen kieperen.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:35 schreef peaceman het volgende:
ik wil nog douchen voor het einde van de middag, maar ik zie geen geschikt moment
Hebben jullie ook nog wat in Arnhemquote:Op donderdag 31 december 2015 15:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Die in Arnhem maakt een doorstart
genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |