Zo rampzalig doet hij het nou ook weer niet voor een eerste seizoen Premier League. Speelt in het slechtste United sinds jaren en heeft toch al 6 goals gemaakt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:29 schreef MPC60 het volgende:
Hij speelde best aardig gisteren maar laten we aub realistisch blijven. In de PL heeft hij nog geen 1 wedstrijd weten te imponeren. Leuk dat hij het tegen kleine clubjes goed doet, laat het nou ook maar op het hoogste toneel zien.
Wat ik zeg, hij mag het nu ook tegen de Chelseas en Arsenals van deze wereld laten zien. Ik kijk niet alle wedstrijden van United maar ik kan me vooral een onzekere Mephis herinneren de afgelopen tijd. Laten we hopen dat hij nu net dat beetje zelfvertrouwen heeft waardoor hij echt kan gaan schitteren.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zo rampzalig doet hij het nou ook weer niet voor een eerste seizoen Premier League. Speelt in het slechtste United sinds jaren en heeft toch al 6 goals gemaakt.
Volgens mij deden Robben en Van Persie het in hun eerste seizoen in de sterrenteams van Chelsea en Arsenal niet veel beter. Scoorden wel iets meer maar Depay kan de 10 ook nog prima halen.
Ja dan moet je ook alleen de PL goals tellenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zo rampzalig doet hij het nou ook weer niet voor een eerste seizoen Premier League. Speelt in het slechtste United sinds jaren en heeft toch al 6 goals gemaakt.
Heb je de wedstrijden ook gezien of ga je nu op cijfertjes af?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Klopt, hij moet het ook tegen de grotere tegenstanders laten zien. Maar ik wil hem nog weleens zien in een goed draaiend team, denk dat hij dan ook een stuk meer zelfvertrouwen zou hebben en een stuk beter zou spelen. En gisteren was misschien wel een matige tegenstander, maar er stond natuurlijk wel degelijk veel druk op de wedstrijd.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:37 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wat ik zeg, hij mag het nu ook tegen de Chelseas en Arsenals van deze wereld laten zien. Ik kijk niet alle wedstrijden van United maar ik kan me vooral een onzekere Mephis herinneren de afgelopen tijd. Laten we hopen dat hij nu net dat beetje zelfvertrouwen heeft waardoor hij echt kan gaan schitteren.
We zullen hem nodig hebben de komende wk kwalificatie.
Ik baseer me op youtube-filmpjes wedstrijdbeelden inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijden ook gezien of ga je nu op cijfertjes af?
Echt niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Klopt, hij moet het ook tegen de grotere tegenstanders laten zien. Maar ik wil hem nog weleens zien in een goed draaiend team, denk dat hij dan ook een stuk meer zelfvertrouwen zou hebben en een stuk beter zou spelen. En gisteren was misschien wel een matige tegenstander, maar er stond natuurlijk wel degelijk veel druk op de wedstrijd.
De goals tegen Brugge en gisteren laten wat mij betreft wel duidelijk zien dat hij het grootste talent is sinds de gouden generatie. Ik kan van de afgelopen 10 jaar geen Nederlandse speler noemen die zulke goals heeft gemaakt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Klopt, hij moet het ook tegen de grotere tegenstanders laten zien. Maar ik wil hem nog weleens zien in een goed draaiend team, denk dat hij dan ook een stuk meer zelfvertrouwen zou hebben en een stuk beter zou spelen. En gisteren was misschien wel een matige tegenstander, maar er stond natuurlijk wel degelijk veel druk op de wedstrijd.
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zulke goals als tegen Brugge hoor. Die schoot gewoon blind op doel. Bij die goals tegen Brugge kwam veel meer kijken. Techniek, power en handelingssnelheid.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Echt niet?. Cabral maakte een paar jaar geleden 3 wedstrijden op rij van dat soort goals.
Eens hoor. Depay heeft echt wel wat meer potentie als sommige hier roepen. Punt is wel dat hij op veel vlakken de schijn tegen heeft.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Niet zulke goals als tegen Brugge hoor. Die schoot gewoon blind op doel. Bij die goals tegen Brugge kwam veel meer kijken. Techniek, power en handelingssnelheid.
Die tweede goal bijvoorbeeld die aanname.
Als je zo door gaat is het bye bye voor jouw neusje.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:50 schreef San_Red het volgende:
Speelt leuk tegen FC Moneyball.Nieuwe trainer en het is bye bye met wipneusje.
Dit.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:50 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer. Post nuttig of ga eens weg
Ontroerend slecht liedje, maar stiekem moest ik er toch een beetje om lachen.quote:
Als je goed keek zag je dat het hele team niet lekker speelde. Het supertalent martial was zo mogelijk nog slechter.quote:
Maar dit topic gaat over Depay.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 07:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als je goed keek zag je dat het hele team niet lekker speelde. Het supertalent martial was zo mogelijk nog slechter.
Dankzij Depay gaat er straks nooit meer een buitenlandse club 20+ miljoen betalen voor spelers uit de Nederlandse competitie.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Depay speelde alleen tegen Midtjylland en Club Brugge leuk, whooptidoo.
Zijn heel veel spelers uit de Eredivisie die het zeer goed in Engeland (Vertonghen, Dembele, Alderweireld, Van Dijk, Eriksen om maar eens wat te noemen). Denk dat dit meer afstraalt op PSV dan op de Eredivisie. Gelukkig doet wijnaldum het wel goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dankzij Depay gaat er straks nooit meer een buitenlandse club 20+ miljoen betalen voor spelers uit de Nederlandse competitie.
Niet zo overdrijven, Scrummie.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dankzij Depay gaat er straks nooit meer een buitenlandse club 20+ miljoen betalen voor spelers uit de Nederlandse competitie.
De absolute top is natuurlijk tegenwoordig wel een Barcelona, Real Madrid, Bayern München. Ik weet niet welke ploegen we er nog meer toe moeten rekenen maar tegenwoordig kan je beter maar niet naar de Liverpooltjes, Chelseas, Manchester United en City's van deze wereld.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:27 schreef Caland het volgende:
Nu was het sowieso al het geval dat spelers vanuit de eredivisie niet meer naar de absolute top gingen. Depay bewijst waarom. Alhoewel ManUtd natuurlijk geen absolute top meer is, ze pretenderen het wel te zijn.
Bazoer.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Chelsea geen absolute top, omdat ze een kut jaar draaien?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De absolute top is natuurlijk tegenwoordig wel een Barcelona, Real Madrid, Bayern München. Ik weet niet welke ploegen we er nog meer toe moeten rekenen maar tegenwoordig kan je beter maar niet naar de Liverpooltjes, Chelseas, Manchester United en City's van deze wereld.
Absolute top noem ik ploegen waarvan je er jaar op jaar vanuit kunt gaan dat ze een goed CL-seizoen draaien. Geen van de Premier League ploegen noem ik absolute top at the moment.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Chelsea geen absolute top, omdat ze een kut jaar draaien?
Maar de PL is wel de meest gewilde competitie die de beste spelers kunnen betalen. Dat het er niet uitkomt is iets anders, maar Chelsea, United en City zijn qua aankoopbeleid echt wel absolute top.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De absolute top is natuurlijk tegenwoordig wel een Barcelona, Real Madrid, Bayern München. Ik weet niet welke ploegen we er nog meer toe moeten rekenen maar tegenwoordig kan je beter maar niet naar de Liverpooltjes, Chelseas, Manchester United en City's van deze wereld.
Unitedquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar de PL is wel de meest gewilde competitie die de beste spelers kunnen betalen. Dat het er niet uitkomt is iets anders, maar Chelsea, United en City zijn qua aankoopbeleid echt wel absolute top.
Precies waar hij thuishoort dus.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:43 schreef hafcfan het volgende:
Als Depay straks onder Jose moet werken, dan kan hij het helemaal schudden. Lekker uitgeleend worden aan een Stoke ofzo.
Schneiderlin, Shaw, Martial voor 60 miljoen, Depay die door half Europa begeerd werd. Er wordt flink met miljoenen gegooid. Ik zei al dat het geen resultaat oplevert, maar er wordt wel ingekocht met het idee bij de absolute top te horen. Als een speler voor 30 miljoen naar één van de grootste clubs van Engeland gaat kan je echt wel zeggen dat ie naar de absolute top gaat.quote:
Je noemt geen een topspeler op joh. Als ik die aankopen zie lijkt het eerder een beloften elftal wat in de toekomst misschien wat kan worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schneiderlin, Shaw, Martial voor 60 miljoen, Depay die door half Europa begeerd werd. Er wordt flink met miljoenen gegooid. Ik zei al dat het geen resultaat oplevert, maar er wordt wel ingekocht met het idee bij de absolute top te horen. Als een speler voor 30 miljoen naar één van de grootste clubs van Engeland gaat kan je echt wel zeggen dat ie naar de absolute top gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |