abonnement Unibet Coolblue
pi_166644300
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 09:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Neuh, maar lid van zijn fanclub zal ik niet snel worden.
Dat idee kreeg ik al na het lezen van alleen de laatste 3 pagina's van dit topic

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Depay heeft in een interview aan het begin van het seizoen gezegd dat hij graag een ster wil worden. Dit is precies de reden waarom hij het niet gaat redden.. hij is de basis uit het oog verloren: voetbal.
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 23:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Vanwaar die onvoorwaardelijke liefde voor Depay van sommige users hier? Er zijn toch genoeg voetballers die beter kunnen voetballen en een stuk sympathieker zijn dan dit over het paard getilde kutjong
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 23:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Op mij wel..in interviews..zijn houding op het veld.. dom en arrogant ventje. Dat zou ik niet eens erg vinden, als hij goed zou kunnen voetballen. Zlatan is ook een arrogante eikel, maar hij maakt het wel waar. Dan mag het
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 16:28 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zo werkt het overal.. als je presteert dan kan je meer maken. Als je dat niet weet dan leef je onder een steen.

Overigens klopt het dat Depay bij PSV bekend stond om het investeren in zichzelf. Het lijkt er echter op dat nu hij bij United speelt, hij denkt dat hij er al is. Maar aan de top komen is makkelijker dan er te blijven, dat zal hij misschien nog wel leren.. of niet.
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 22:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit is een beetje het niveau waarop hij uit kan blinken.. tegen ploegen van enig niveau valt hij door de mand.
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 09:02 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Sinds ik me kan heugen wordt beweerd dat voetballers dom zijn. Dat vond ik altijd een beetje hooghartig en stigmatiserend voor onze helden. Maar Depay voldoet wel redelijk goed aan dit cliché.. die gozer is te dom om te schijten. Zelfreflectie 0,0 en een iets te groot ego leveren wansmakelijke personen op.
pi_166644575
Dat is een mooie opsomming.

Ach, we zullen zien hoe het Depay vergaat in de toekomst. Je hoopt altijd dat Nederlandse spelers zich ontwikkelen tot een niveau waarop Oranje er ook nog wat aan heeft. Maar als ik hem dan keer op keer als een tank door een tegenstander heen zie walsen, dan denk ik dat het geen gebrek is aan vorm, maar gewoon een gebrek aan talent.
  maandag 14 november 2016 @ 10:27:27 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_166644835
En hij droeg ook een rare hoed!!!!!!!!
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 14 november 2016 @ 10:28:38 #279
35723 crew  GGMM
pi_166644848
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:27 schreef Caland het volgende:
En hij droeg ook een rare hoed!!!!!!!!
Echt? Wat een kutmentaliteit heeft die gast.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_166646074
Er is toch ook weinig gebeurd de laatste 15 maanden om fan van Depay te zijn?

Enige dat hij heeft laten zien in z'n carriere is dat hij regelmatig goed kon spelen in de Nederlandse competitie en dat hij in de vorm van z'n leven goed erg goed in kon vallen bij het Nederlands elftal (zoals toen eigenlijk het hele elftal).

Nu wil ik niet té denigrerend over hem spreken, want hij heeft echt wel talent. Maar dat komt er al tijden niet uit, het is maar de vraag óf het er ooit uit zal komen en dat gedrag tegen dwergstaat Luxemburg biedt weinig hoop dat hij een goede carrière zal hebben.

Bij Everton (als dat doorgaat) zal hij echt enorm op moeten leven, of het is daarna wel klaar met Depay.
  maandag 14 november 2016 @ 14:18:05 #281
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166648763
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2016 08:33 schreef Ludachrist het volgende:
Twee goaltjes tegen :') Luxemburg :') en hij denkt al dat hij er weer helemaal is. Deze man heeft precies 0 inzicht in zijn eigen presteren.

[ afbeelding ]

Ugh.
Klopt. Toch lukt het die andere miljonairs,die wel wekelijks spelen, niet om iets te laten zien tegen fuckin' Luxemburg. Depay doet dat wel, kan zich kennelijk voor zo'n potje wel opladen, in tegenstelling tot de rest.

Mochten we het WK halen, dan is dat deels dankzij de drie punten die je nu dankzij hem pakt.

Maar verder klopt natuurlijk dat hij sinds zijn vertrek bij PSV bijna geen bal goed heeft geraakt en dat hij qua persoonlijkheid geen groot voorbeeld voor de wereld is. Maar goed, dat laatste is dan ook volstrekt irrelevant voor een voetballer.
  Moderator maandag 14 november 2016 @ 14:33:11 #282
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166649044
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 14:18 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Klopt. Toch lukt het die andere miljonairs,die wel wekelijks spelen, niet om iets te laten zien tegen fuckin' Luxemburg. Depay doet dat wel, kan zich kennelijk voor zo'n potje wel opladen, in tegenstelling tot de rest.

Mochten we het WK halen, dan is dat deels dankzij de drie punten die je nu dankzij hem pakt.

Maar verder klopt natuurlijk dat hij sinds zijn vertrek bij PSV bijna geen bal goed heeft geraakt en dat hij qua persoonlijkheid geen groot voorbeeld voor de wereld is. Maar goed, dat laatste is dan ook volstrekt irrelevant voor een voetballer.
Dat lijkt me ook niet zo lastig als je al 14 maanden op de bank zit.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_166649804
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 14:18 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Klopt. Toch lukt het die andere miljonairs,die wel wekelijks spelen, niet om iets te laten zien tegen fuckin' Luxemburg. Depay doet dat wel, kan zich kennelijk voor zo'n potje wel opladen, in tegenstelling tot de rest.

Mochten we het WK halen, dan is dat deels dankzij de drie punten die je nu dankzij hem pakt.

Maar verder klopt natuurlijk dat hij sinds zijn vertrek bij PSV bijna geen bal goed heeft geraakt en dat hij qua persoonlijkheid geen groot voorbeeld voor de wereld is. Maar goed, dat laatste is dan ook volstrekt irrelevant voor een voetballer.
Ik weet niet eens of het met opladen te maken heeft. Misschien was het gewoon een gebrek aan tegenstand, dat hij dan opeens best prima kan voetballen. Dat zag je ook in dat potje van United tegen dat Deense (Zweedse? Noorse?) ploegje waar hij een wereldwedstrijd speelde. Tegen een stel veredelde amateurs ziet het er allemaal wel leuk uit, maar als er wat serieuze tegenstand is valt hij door de mand.

Vervolgens heel stoer doen als je tegen eerdergenoemde amateurs een balletje binnenkopt en een vrije trap goed raakt vind ik van bijzonder weinig zelfreflectie getuigen. Dat het qua persoonlijkheid geen groot voorbeeld voor de wereld is interesseert me niet, al vind ik dat nog eufemistisch uitgedrukt. Het gaat mij erom dat hij blijkbaar denkt dat dit een prestatie is waar hij bijzonder trots op mag zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 14 november 2016 @ 15:18:33 #284
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166649908
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2016 15:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik weet niet eens of het met opladen te maken heeft. Misschien was het gewoon een gebrek aan tegenstand, dat hij dan opeens best prima kan voetballen. Dat zag je ook in dat potje van United tegen dat Deense (Zweedse? Noorse?) ploegje waar hij een wereldwedstrijd speelde. Tegen een stel veredelde amateurs ziet het er allemaal wel leuk uit, maar als er wat serieuze tegenstand is valt hij door de mand.

Vervolgens heel stoer doen als je tegen eerdergenoemde amateurs een balletje binnenkopt en een vrije trap goed raakt vind ik van bijzonder weinig zelfreflectie getuigen. Dat het qua persoonlijkheid geen groot voorbeeld voor de wereld is interesseert me niet, al vind ik dat nog eufemistisch uitgedrukt. Het gaat mij erom dat hij blijkbaar denkt dat dit een prestatie is waar hij bijzonder trots op mag zijn.
Heel leuk verhaal, maar waarom kunnen die andere Oranje spelers dan niets tegen die veredelde amateurs?

Natuurlijk is Luxemburg kut. Maar Depay heeft kennelijk wel de instelling dat hij er vol voor gaat in zo'n pot. Dat is te prijzen, ook al kan hij er momenteel verder niet zo veel van. Hij scoort wel, waar die andere miljonairs er niet in slagen om potten te breken tegen Luxemburg.
pi_166649944
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 15:18 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Heel leuk verhaal, maar waarom kunnen die andere Oranje spelers dan niets tegen die veredelde amateurs?

Natuurlijk is Luxemburg kut. Maar Depay heeft kennelijk wel de instelling dat hij er vol voor gaat in zo'n pot. Dat is te prijzen, ook al kan hij er momenteel verder niet zo veel van. Hij scoort wel, waar die andere miljonairs er niet in slagen om potten te breken tegen Luxemburg.
Geen idee. Robben deed het aardig, Berghuis had nog een goed schot, Klaassen had er wel eentje mogen maken, dus het is niet zo alsof hij de enige was die iets deed. Ik denk dat de 1-2 sowieso wel gevallen was, ook zonder Depay, en dat hij wat mazzel had bij zijn vrije trap. Ik denk niet dat hij die binnenschoot omdat hij er zo lekker vol voor ging, eigenlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 14 november 2016 @ 15:23:03 #286
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_166649992
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 15:18 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Heel leuk verhaal, maar waarom kunnen die andere Oranje spelers dan niets tegen die veredelde amateurs?

Natuurlijk is Luxemburg kut. Maar Depay heeft kennelijk wel de instelling dat hij er vol voor gaat in zo'n pot. Dat is te prijzen, ook al kan hij er momenteel verder niet zo veel van. Hij scoort wel, waar die andere miljonairs er niet in slagen om potten te breken tegen Luxemburg.
Er zijn iedere keer andere afwezigen, dus dit team is totaal niet op elkaar ingespeeld. Ze speelden ook nog op een knollenveld, dus het is logisch dat een individualist als Depay dan meer voor elkaar krijgt dan spelers die het meer van teamvoetbal moeten hebben zoals Wijnaldum, Klaassen of Dost.
  Forum Admin maandag 14 november 2016 @ 15:29:32 #287
35723 crew  GGMM
pi_166650136
Ja klopt Badder, Depay is toevallig degene die één van de kansen afgerond heeft dus Depay heeft de beste instelling.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 14 november 2016 @ 15:31:23 #288
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166650190
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 15:29 schreef GGMM het volgende:
Ja klopt Badder, Depay is toevallig degene die één van de kansen afgerond heeft dus Depay heeft de beste instelling.
Gelukkig, we snappen elkaar weer. Maakt me blij! _O_
pi_166650208
Depay :').
pi_166650225
Overigens is iedereen gewoon blij met die goals hoor. Enige punt is dat hij een beetje door moet krijgen waar hij nu staat ik z'n carrière.
pi_166652156
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 01:30 schreef Vasion het volgende:

[..]

Verbaast me niets. In de jaren Van Gaal bij ManU kwam hij ook in de duurste auto's aan terwijl hij wekelijks niets presteerde.
Dus? _O- Waar slaat dit op.
pi_166664263
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2016 15:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Geen idee. Robben deed het aardig, Berghuis had nog een goed schot, Klaassen had er wel eentje mogen maken, dus het is niet zo alsof hij de enige was die iets deed. Ik denk dat de 1-2 sowieso wel gevallen was, ook zonder Depay, en dat hij wat mazzel had bij zijn vrije trap. Ik denk niet dat hij die binnenschoot omdat hij er zo lekker vol voor ging, eigenlijk.
Ja want ons Memf staat er om bekend dat hij altijd veel geluk heeft bij de vele vrije trappen die hij er zo mooi inkrult :')
  dinsdag 15 november 2016 @ 09:00:08 #293
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166664321
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 08:53 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ja want ons Memf staat er om bekend dat hij altijd veel geluk heeft bij de vele vrije trappen die hij er zo mooi inkrult :')
En die kopbal was ook puur dankzij zijn eigen individuele kwaliteiten, dat had niets met teamspel te maken.
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 09:10:59 #294
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166664418
Het blijven verdedigen van Depay door Badder begint pijnlijke vormen aan te nemen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin dinsdag 15 november 2016 @ 09:13:32 #295
35723 crew  GGMM
pi_166664439
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2016 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Het blijven verdedigen van Depay door Badder begint pijnlijke vormen aan te nemen.
Zou hij dat ook gedaan hebben als hij niet uit de PSV jeugd zou komen?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 15 november 2016 @ 09:13:39 #296
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166664440
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2016 09:10 schreef onlogisch het volgende:
Het blijven verdedigen van Depay door Badder begint pijnlijke vormen aan te nemen.
Houd toch op man, zielige vent. Hij scoort twee keer en daardoor heeft Oranje nog kans om door te gaan. Nergens zeg ik dat hij een geweldige vent is, of de pannen van het dak speelt. Sterker nog, ik geef ronduit aan dat kut speelt. Maar hij was wel één van de weinige bij Oranje die iets van bezieling toonde.

Maar kennelijk mag je dat al niet meer zeggen. Want Depay rijdt in een te dure auto en draagt een malle hoed. :')
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 09:15:08 #297
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166664457
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 09:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Houd toch op man, zielige vent.
Mad.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 09:15:30 #298
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166664465
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 09:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Zou hij dat ook gedaan hebben als hij niet uit de PSV jeugd zou komen?
De vraag stellen is 'm beantwoorden.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 09:16:51 #299
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166664478
Gaat ie nou naar Everton of niet?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_166664483
Toch knap dat het van een houdinkje na een goal kan escaleren naar zijn hoed of het soort WC-papier waarmee hij zijn billen afveegt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')